Gjest medlem-1432 Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 God ettermidag. Er du same? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 (endret) Om han er same eller ikke, har jeg bare ett svar: same faen. Geddit? huh? huh?! Løsning for de som ikke tok den samme faen / samefaen Endret 23. august 2010 av Slimda Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 wrææl meheee haha ja! Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 God ettermidag. Er du same? Nei, jeg er ikke same... men kan bli hvis jeg vil. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 Nei, jeg er ikke same... men kan bli hvis jeg vil. Kan vi ikke alle det? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 Jeg har ikke lyst å bli same. Jeg er for høy og lys til å bli same. De må være små og mørke, og gjerne litt jodlete av seg. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 (endret) Blir så lei meg .. kun en lærer som vet hva Firefox er på skolen av lærerne. Hvordan skal dette ende? Endret 23. august 2010 av Romis Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 Neida alle kan passe som same, bare man er litt barsk. Og jodle går lett spesielt med litt sterkt i koppen. Så kan man høre på denne for å komme i stemning. http://www.youtube.com/watch?v=gOWTJgRMTDo&feature=search Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 (endret) Nei, jeg er ikke same... men kan bli hvis jeg vil. Kan vi ikke alle det? Nei, du må ha noen i slekta som er same fra før av Nærmeste jeg har er onkelen min, men er null stress å melde meg inn i samemanntallet hvis jeg vil EDIT: Det heter JOIK ikke JODLING Endret 23. august 2010 av Sameboe Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 Nei, jeg er ikke same... men kan bli hvis jeg vil. Kan vi ikke alle det? Nei, du må ha noen i slekta som er same fra før av Nærmeste jeg har er onkelen min, men er null stress å melde meg inn i samemanntallet hvis jeg vil Burde det ikke være noen fordeler med å være i samemanntallet? Tenker prioritering i kø på universitet og sånn. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 Neida alle kan passe som same, bare man er litt barsk. Og jodle går lett spesielt med litt sterkt i koppen. Så kan man høre på denne for å komme i stemning. Jeg drikker aldri alkohol. Hva gjør jeg da? EDIT: Det heter JOIK ikke JODLING This is my care-cup: c(_) It is currently empty. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 Nei, du må ha noen i slekta som er same fra før av Nærmeste jeg har er onkelen min, men er null stress å melde meg inn i samemanntallet hvis jeg vil EDIT: Det heter JOIK ikke JODLING Åja, det var sånn det var. Og jeg veit at det heter joik, men en luring skrev jodle å da skrev jeg og det også automatisk. Hva gjør man når man jodler egentlig? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 Nei, jeg er ikke same... men kan bli hvis jeg vil. Kan vi ikke alle det? Nei, du må ha noen i slekta som er same fra før av Nærmeste jeg har er onkelen min, men er null stress å melde meg inn i samemanntallet hvis jeg vil Burde det ikke være noen fordeler med å være i samemanntallet? Tenker prioritering i kø på universitet og sånn. Det har jeg igrunn veldig liten peiling på, men tror de kommer lettere inn på skoler ol. ja. Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 http://www.youtube.com/watch?v=67rc96joOz8 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 (endret) Nei, du må ha noen i slekta som er same fra før av Nærmeste jeg har er onkelen min, men er null stress å melde meg inn i samemanntallet hvis jeg vil EDIT: Det heter JOIK ikke JODLING Åja, det var sånn det var. Og jeg veit at det heter joik, men en luring skrev jodle å da skrev jeg og det også automatisk. Hva gjør man når man jodler egentlig? Jeg er ikke en luring, men Luringen takk. Jodle er noe de gjør i alpene. *edit* Gjerne med alpelue og grønne klær. Endret 23. august 2010 av Slimda Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 Nei, jeg er ikke same... men kan bli hvis jeg vil. Kan vi ikke alle det? Nei, du må ha noen i slekta som er same fra før av Nærmeste jeg har er onkelen min, men er null stress å melde meg inn i samemanntallet hvis jeg vil Burde det ikke være noen fordeler med å være i samemanntallet? Tenker prioritering i kø på universitet og sånn. Det har jeg igrunn veldig liten peiling på, men tror de kommer lettere inn på skoler ol. ja. Da hadde jeg meldt meg inn om jeg var deg. I dagens samfunn gjelder det å få seg de fordelene man kan. Konkurransen er så sterk allerede. Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 internett her på wiien, men ikkje på pcen... wat do? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 internett her på wiien, men ikkje på pcen... wat do? Feilsøke. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 Nei, jeg er ikke same... men kan bli hvis jeg vil. Kan vi ikke alle det? Nei, du må ha noen i slekta som er same fra før av Nærmeste jeg har er onkelen min, men er null stress å melde meg inn i samemanntallet hvis jeg vil Burde det ikke være noen fordeler med å være i samemanntallet? Tenker prioritering i kø på universitet og sånn. Det har jeg igrunn veldig liten peiling på, men tror de kommer lettere inn på skoler ol. ja. Da hadde jeg meldt meg inn om jeg var deg. I dagens samfunn gjelder det å få seg de fordelene man kan. Konkurransen er så sterk allerede. Vet at det er fordeler ved å være same, men er også fordel å bo i Finnmark generelt: Klikk her Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg