Ylajali Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 Ah, der var første skoledag overstått. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 Klokka er jo bare 13. Hva studerer du? Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 Guten Morgen, skjønne forumfruer. Hva skjer? Ahh, elsker halve seinvakter. Begynner ikke på jobb før halv tre! Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 Sitter på jobb og pirker nese installerer laptopper og PCer til folk. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 Sitter på jobb og pirker nese installerer laptopper og PCer til folk. Høres skremmende kjent ut! Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 *Mine unødvendige innlegg* Få sjå å mange som klarar å trykke på + knappen på dette FANTASTISKE innlegget FAIL! Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 Sitter på jobb og pirker nese installerer laptopper og PCer til folk. Høres skremmende kjent ut! HASTEMAIL TRENGER NY PC TIL NY ANSATT SOM STARTET I GÅR!!!!! Svar: Da skulle du spurt for to uker siden Lenke til kommentar
Petter Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 Sitter på jobb og pirker nese installerer laptopper og PCer til folk. Høres skremmende kjent ut! HASTEMAIL TRENGER NY PC TIL NY ANSATT SOM STARTET I GÅR!!!!! Svar: Da skulle du spurt for to uker siden Liker det Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 (endret) Jeg gikk glipp av første skoledag jeg gitt. Det viste seg at urnenedsettelsen til min nylig avdøde mormor var samtidig som første skoledag begynte. Måtte nesten være med på det. Jeg har fått 3-4 meldinger som spør etter hvor jeg er. Jeg fikk ihvertfall ringt skolen og sagt hvorfor jeg ikke kommer. Jaja, da fikk jeg én dag med sommerferie til ihvertfall. Endret 23. august 2010 av Chris9 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 (endret) En episode med Americas Funniest Home Videos om mårran slår aldri feil! Jo, det siste jeg vil se om morgenen er trynet på han programlederen, eller egentlig hele programmet. Jeg lar kroppen selv drive med oppvåkning, slik jeg slipper kunstige tilførsler. Mmm, ingenting som en kopp med iskaldt vann når man endelig ankommer kontoret. Endelig noen som har skjønt det Jeg oppdaget nettopp en pitteliten knapp ved siden av navnet mitt som popper opp en infoboks der det bl.a. står Rykte: 240. Hva er det? Er det sånne plusser? Men det står jo bare 1 der i trådene? Trodde de fleste hadde fått det med seg etter hvert. Endret 23. august 2010 av Slettet+5132 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 Jeg lar kroppen selv drive med oppvåkning, slik jeg slipper kunstige tilførsler. Mmm, ingenting som en kopp med iskaldt vann når man endelig ankommer kontoret. Endelig noen som har skjønt det Jeg må tilstå, eneste grunnen til at jeg bare drakk vann var fordi kaffe-automaten var koblet ut (og dermed min tilgang til varm kakao). Men er godt med vann óg, spesiellt om man sykler i kapp med trikken til jobb! Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 Petter, er det en liten mulighet for at PCen min kan være ferdig til 15:00? Skal til byen da, så hvis den er ferdig kan jeg løpe inn og hente den. Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 (endret) *Mine unødvendige innlegg* Få sjå å mange som klarar å trykke på + knappen på dette FANTASTISKE innlegget FAIL! Sidan ein fyrst va inne på det, måtte eg prøve, haha. Gledar seg te å trene igjen. Nokon som har nokon forslag til kjapp mat (mellom måltid), som eg kan eta føre eg skal trene. Ikkje middag, og helst ikkje tung mat. Endret 23. august 2010 av Ondskap Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 Pluss-funksjonen skal ikke misbrukes ved å lage egne tråder for å plusse brukere og sånt..vet egentlig ikke hva vitsen er med den, men. På et annet forum jeg bruker hadde de et rep-system der folk med over 500 poster kunne gi positiv eller negativ rep til andre, og rep vistes under brukernavn til ALLE som en grønn eller rød linje alt etter som hvor mye rep man hadde ene eller andre veien. Det ble misbrukt ved at folk som hadde mye rød rep bare ble trakassert enda mere av de med grønn rep. Så etter et par år fjerna de både rep-systemet og join-dato fra status til folk. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 Petter, er det en liten mulighet for at PCen min kan være ferdig til 15:00? Skal til byen da, så hvis den er ferdig kan jeg løpe inn og hente den. Nope, må mest sannsynlig melde den ut av domenet via fylket, fordi glemte å melde den ut før jeg formaterte. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 Petter, er det en liten mulighet for at PCen min kan være ferdig til 15:00? Skal til byen da, så hvis den er ferdig kan jeg løpe inn og hente den. Nope, må mest sannsynlig melde den ut av domenet via fylket, fordi glemte å melde den ut før jeg formaterte. Ok. Tar det mye tid? Tror du den er ferdig i morgen tidlig? Lenke til kommentar
Petter Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 Petter, er det en liten mulighet for at PCen min kan være ferdig til 15:00? Skal til byen da, så hvis den er ferdig kan jeg løpe inn og hente den. Nope, må mest sannsynlig melde den ut av domenet via fylket, fordi glemte å melde den ut før jeg formaterte. Ok. Tar det mye tid? Tror du den er ferdig i morgen tidlig? Skal prøve på det ja. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 Glimrende. Savner den allerede. PCen jeg sitter på nå er ubrukelig. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 Glimrende. Savner den allerede. PCen jeg sitter på nå er ubrukelig. den blir ferdig, driver å legger inn antivirus nå. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 God ettermiddag folkens Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg