Petter Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 Sitter på jobb og lurer på om jeg skal jobbe. Jeg er på jobb og jobber. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 Pff, er ikke du i IT-avdelinga på en skole? Jobber aldri de, sitter bare å spiller CS og ser på YouTube. Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 Jeg lar kroppen selv drive med oppvåkning, slik jeg slipper kunstige tilførsler. Mmm, ingenting som en kopp med iskaldt vann når man endelig ankommer kontoret. Deg om det. Kroppen min går i dvale hvis ikke ^^ Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 Selvsagt, fordi du har allerede ødelagt kroppens funksjon for å våkne selv, da en forventer en dose koffein. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 Høytrykksspyler i rumpa eller kompressor med blåsetupp i nesa/øret burde hjelpe deg med å våkne. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 Pff, er ikke du i IT-avdelinga på en skole? Jobber aldri de, sitter bare å spiller CS og ser på YouTube. Jo Spiller ikke noe på jobb faktisk, men hender jeg koser meg med en serie eller 3. Er faktisk ganske mye å gjøre om dagen driver med klargjøring av maskiner til elevene i førsteklasse Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 haha fikk nettopp en melding av tollvesenet om at jeg ikke måtte glemme betaling på et kjøretøy jeg ikke har Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 Kald cola, åpen dør til balkongen og solen skinner. Høres kos ut, når jeg dro på jobb var det 8 grader og tåke som fy faen, men ser ut som sola titter frem nå. Spørs vel hvor i landet du bor. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 Her er det blå himmel og strålende sol. Og jeg har selvfølgelig akkurat stått opp. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 Sitter dere hjemme, dere da? Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 her er det også strålende sol. jeg sitter hjemme ja. drar til danmark igjen for skole på fredan. skal ut snart. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 Sol her også. Stikker snart ut, skal på jobb og slikt. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 Gahhh... ta opp fag som privatist, men så var det å finne ut hvilke bøker jeg skal velge. Er jo en god del alternativer. Heller mest mot å bare ta de jeg hadde tidligre på vgs, men jeg vet at ihvertfall en av dem kunne vært bedre Og da er spørsmålet om det lønner seg å prøve en annen for å se om den er bedre, og dermed gå med et litt annet opplegg enn det jeg allt er vant til. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 Ble øl i dag og. Selvsagt blir det burger etter hvert, men planen var egentlig at det kun skulle bli burger og ikke øl i dag. Men, men - en dag til med øl går fint. Er forøvrig fortsatt sol og åpen dør til balkongen her. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 Gahhh... ta opp fag som privatist, men så var det å finne ut hvilke bøker jeg skal velge. Er jo en god del alternativer. Heller mest mot å bare ta de jeg hadde tidligre på vgs, men jeg vet at ihvertfall en av dem kunne vært bedre Og da er spørsmålet om det lønner seg å prøve en annen for å se om den er bedre, og dermed gå med et litt annet opplegg enn det jeg allt er vant til. Var det et spørsmål til oss, eller var det en retorisk avhandling? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 Liker hvordan anmeldelsen av katter/hunder-filmen kommer med et lite sleivspark til filmeliten: Det er best å få det klart først som sist – Som hund og katt er helt og holdent ment for barn, og ikke bitre filmelitister med krav om svarthvitt og østeuropeisk tale Lenke til kommentar
multisync Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 (endret) @ Romis Litt av begge deler egentlig. Ser at jeg glemte et spørsmålstegn, så det heller muligens mest mot det sistnevnte. Jeg tar derimot i mot råd hvis noen har det. Endret 23. august 2010 av multisync Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 Jeg oppdaget nettopp en pitteliten knapp ved siden av navnet mitt som popper opp en infoboks der det bl.a. står Rykte: 240. Hva er det? Er det sånne plusser? Men det står jo bare 1 der i trådene? 1 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 Det er totalt antall + du har fått. Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 *Mine unødvendige innlegg* Få sjå å mange som klarar å trykke på + knappen på dette FANTASTISKE innlegget Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg