Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Pff, er ikke du i IT-avdelinga på en skole? Jobber aldri de, sitter bare å spiller CS og ser på YouTube. :tease:

Jo :p Spiller ikke noe på jobb faktisk, men hender jeg koser meg med en serie eller 3.

Er faktisk ganske mye å gjøre om dagen driver med klargjøring av maskiner til elevene i førsteklasse

Lenke til kommentar

Gahhh... ta opp fag som privatist, men så var det å finne ut hvilke bøker jeg skal velge. Er jo en god del alternativer. Heller mest mot å bare ta de jeg hadde tidligre på vgs, men jeg vet at ihvertfall en av dem kunne vært bedre :hmm:

Og da er spørsmålet om det lønner seg å prøve en annen for å se om den er bedre, og dermed gå med et litt annet opplegg enn det jeg allt er vant til.

Lenke til kommentar

Gahhh... ta opp fag som privatist, men så var det å finne ut hvilke bøker jeg skal velge. Er jo en god del alternativer. Heller mest mot å bare ta de jeg hadde tidligre på vgs, men jeg vet at ihvertfall en av dem kunne vært bedre :hmm:

Og da er spørsmålet om det lønner seg å prøve en annen for å se om den er bedre, og dermed gå med et litt annet opplegg enn det jeg allt er vant til.

Var det et spørsmål til oss, eller var det en retorisk avhandling?

Lenke til kommentar

Liker hvordan anmeldelsen av katter/hunder-filmen kommer med et lite sleivspark til filmeliten:

Det er best å få det klart først som sist – Som hund og katt er helt og holdent ment for barn, og ikke bitre filmelitister med krav om svarthvitt og østeuropeisk tale
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...