Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Feber, forkjølelse, hoste, snørrete, tårer renner hele tida, vond hals og vondt i hode. Jeg slapp i hvertfall skolen.

Du også.... Velkommen i gruppen...

Det mest irriterende er at jeg må ut og løpe med avisa etterpå. Jeg gidder ikke søke meg fri siden jeg abre har 6 fridager i året. Er jeg syk flere dager enn det, må jeg også ha legeattest. Dessuten er det nesten mer stress å fylle inn sånn sykeskjema og levere det enn det er å dra på jobb. Jeg har en liten fillipiner i 20-åra som går sammen med meg nå. Han er ikke så stø i engelsk og får ikke til norsken i det hele tatt. Han skal være ferievikar for meg neste uke, så jeg lærer han opp. Det beste med det er at han insisterer på å løpe i trappene og dra avisvogna. "I have to learn" sier han. Helt greit for meg det. Jeg bare vandrer etter han og passer på at han leverer riktig :D

Lenke til kommentar
Er 48 timer i livet til en syttenåring med angst. :wee:

Han nekter å fortelle psykologen sin om barndommen sin.

Omtrent som meg da :wee:

Fangeren i ruget, blir det vel? :)

Catcher off the rye....

Off=av

Olum:

Jeg slutter i jobben min om to uker. Avisbud suger... Skal slippe søndagen, får legeattest i morra...

Endret av SasaB
Lenke til kommentar

TITTELEN er Cather IN THE Rye. Jesus. Jeg skrev det nettopp, jo!

Catcher in the Rye. Catcher in the Rye. Catcher in the Rye. Catcher in the Rye. Catcher in the Rye. Catcher in the Rye. Catcher in the Rye. Catcher in the Rye. Synker det inn?

Endret av Eplefe
Lenke til kommentar
Telefonskrekk faktisk, redd for at den personen du prater med skal suge ut hjernen din eller er det selve telfonen du er redd for?

Har du noen spesielle minner fra barndommer som har gjort at du har telefonskrekk?

*leke psykolog*

Vet ikke hvorfor jeg har det. Jeg går ut fra at det er pga. at mennesker skremmer meg.

Jeg liker ikke folk noe særlig.

*folkesky*

hva med meg da? :(

Sterkt usikker, du har jo den veldig sjarmerende stemmen din, men likevel.

Skummelt! :O

Men nå er det vel ikke så stor sjanse for at du ringer meg da jeg ikke er Tele2-kunde eller har planer om å bli det.

Fornøyd med Telenor jeg.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...