medlem-173043 Skrevet 22. august 2010 Del Skrevet 22. august 2010 Hva heter sånn pose med saltvann eller no som er fest til en stang og det går en slange fra den posen og inn i armen? har helt glemt hva det kalles, fuuuuuuuu. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 22. august 2010 Del Skrevet 22. august 2010 Sånn de bruker på sykehus osv? Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 22. august 2010 Del Skrevet 22. august 2010 Hva heter sånn pose med saltvann eller no som er fest til en stang og det går en slange fra den posen og inn i armen? har helt glemt hva det kalles, fuuuuuuuu. Drypp Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 22. august 2010 Del Skrevet 22. august 2010 Nei ikke drypp, og ja sånn de har på sykehus har en kompis som er avhenging av iste så jeg skal si du burde få deg en ****** med iste i Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 22. august 2010 Del Skrevet 22. august 2010 Heter drypp, og man får det intravenøst eller mer sjeldent kalt intravaskulært. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 22. august 2010 Del Skrevet 22. august 2010 jeg hilste på kuer og tok på strømgjerde edit: om du leser detta sjur, så bør du som tar så mange bilder av deg sjøl ta et hver dag på samma plass også setter du det sammen etter noen år i en video. Har vurdert å gjøre det ja. Men vet ikke om jeg gidder å sette opp et kamera til det. fetsund Fetsund har awesome chicks som etter hvert forråder deg og alle de andre vennene sine og begynner på nytt. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 22. august 2010 Del Skrevet 22. august 2010 3 tima for å overføre 60gb til en ekstern harddisk Man laste jo ned 60gb fortere enn å overføre Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 22. august 2010 Del Skrevet 22. august 2010 Da var jeg endelig også våken. Hvorfor drømmer jeg alltid sånne merkelige, for ikke å snakke om usaklige ting? I natt drømte jeg at jeg skulle møte Glimti i Tyskland for å fortelle ham hva klokka var. Og L4r5 kjøpte opp rettighetene til Wikipedia for å dskriminere kvinner. Liek WTF? Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 22. august 2010 Del Skrevet 22. august 2010 Da var jeg endelig også våken. Hvorfor drømmer jeg alltid sånne merkelige, for ikke å snakke om usaklige ting? I natt drømte jeg at jeg skulle møte Glimti i Tyskland for å fortelle ham hva klokka var. Og L4r5 kjøpte opp rettighetene til Wikipedia for å dskriminere kvinner. Liek WTF? hahahah, nå lo jeg kraftig! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+oiasdf79 Skrevet 22. august 2010 Del Skrevet 22. august 2010 Jeg skal døgne i natt, og trenger at noen her hjelper meg å være våken. Kom igjen! Kan det ikke være litt mer liv her i det minste?.. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 Jeg skal døgne i natt, og trenger at noen her hjelper meg å være våken. Kom igjen! Kan det ikke være litt mer liv her i det minste?.. Dessverre kan ikke jeg. Skal liksom stå opp klokka 7 for å rekke buss til skolen. Oboy hvor jeg gleder meg Lenke til kommentar
multisync Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 Damn, det var bratt læringskurve på seileturen jeg var med på tidligre i dag Ingen av oss hadde egnetlig seilt spesielt mye (bare han med båten som hadde en viss peiling) Spesielt gøy var det etter vi hadde tatt en spisepause og fyrte opp allt vi hadde av seil som tidligre, for så å finne ut at vinden hadde økt og resten av seilbåtene brukte kanskje 1/3 av seila Jaja, ny opplevelse var det ihvertfall med en såppas stor helling på en båt, et par ombord som ikke hadde vært med på seilbåt før ble noe redde Lenke til kommentar
Gjest Slettet+oiasdf79 Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 Jeg skal døgne i natt, og trenger at noen her hjelper meg å være våken. Kom igjen! Kan det ikke være litt mer liv her i det minste?.. Dessverre kan ikke jeg. Skal liksom stå opp klokka 7 for å rekke buss til skolen. Oboy hvor jeg gleder meg Skal selv begynne å gjøre meg klar til skolen kl. 06:00. Men, jobber for øyeblikket med bursdagsgave til kjæresten og det kommer til å ta noen timer, men ikke hele natten. Og jeg frykter at dersom jeg går og legger meg når jeg er ferdig så kommer jeg meg ikke opp igjen. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 Skal selv begynne å gjøre meg klar til skolen kl. 06:00. Men, jobber for øyeblikket med bursdagsgave til kjæresten og det kommer til å ta noen timer, men ikke hele natten. Og jeg frykter at dersom jeg går og legger meg når jeg er ferdig så kommer jeg meg ikke opp igjen. Er redd for det samme. Har så lite lyst til å misse morgendagen. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 gud morning ja. Fy flate og hardt det er å stå opp klokka 7. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 Våknet 10 på syv av meg selv idag og sto opp uten problemer. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 En episode med Man vs Wild med Bear Grylls om morgenen slår ikke feil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg