Liberalistiske Samebror Skrevet 22. august 2010 Del Skrevet 22. august 2010 For de som tviler, Maxboller og pasta passer perfekt sammen Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 22. august 2010 Del Skrevet 22. august 2010 Rundt 12 skulle noen komme ogse på mopeden min. Klokken er 12.30, hvor er de? Broren min skulle være hos meg 12.00 og har enda ikke kommet. Kanskje vi to har en twin connection De dro nettopp. Its sold! Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 22. august 2010 Del Skrevet 22. august 2010 Da var jeg endelig også våken. Hvorfor drømmer jeg alltid sånne merkelige, for ikke å snakke om usaklige ting? I natt drømte jeg at jeg skulle møte Glimti i Tyskland for å fortelle ham hva klokka var. Og L4r5 kjøpte opp rettighetene til Wikipedia for å dskriminere kvinner. Motherfucking lold hard. 2 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 22. august 2010 Del Skrevet 22. august 2010 (endret) Jeg hadde noe snodig. Jeg våknet kl 08, som var aaalt for tidlig og prøvde å sovne igjen. Men det som skjedde var at jeg drømte om å være våken med en gang jeg lukka øynene. F.eks. satt jeg og spiste frokost også kom det en halv asiatisk familie inn døra mi fordi mannen til dama var slem og ville banke dem. Også begynte hun å prakke på meg maten sin. Også kom den STORE asiatiske mannen inn for å hente henne og barna for å banke dem opp. Og jeg kunne bare sitte og se på mens de kranglet i leiligheta mi. Så tvang jeg øynene opp og lå fortsatt i senga. Lukka dem igjen, så fortsatte jeg med mere helt surrealistiske greier om blokka mi og oppgangen min..trapper som ikke var der lengre osv..og hele tida var jeg irritert fordi jeg ikke visste om det var ekte eller ikke ekte hver gang, også fikk sånn "d'oh" følelse hver gang jeg åpna øynene igjen og lå i senga. Er helt sliten, jeg. Endret 22. august 2010 av Bytex Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 22. august 2010 Del Skrevet 22. august 2010 Høres ut som noen har hvert på heftig syretripp i helga Skal komme meg ut i fin været å gå tur med bikkja. Begynner sånn smått å få ligge sår etter sofa sliting hele helga Lenke til kommentar
Petter Skrevet 22. august 2010 Del Skrevet 22. august 2010 Gud i helvete hvorfor har jeg skallebank dagen derpå? når jeg IKKE drakk igår. Fordi vi rånet i Bø Kjenner at jeg er litt trist inni meg idag. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 22. august 2010 Del Skrevet 22. august 2010 Nei, jeg drakk ingenting og satt og spilte WoW til midnatt, Wii til kl 02 og la meg. Denne "våken-drømminga" kom først etter jeg våknet kl 08 og prøvde å sovne igjen. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 22. august 2010 Del Skrevet 22. august 2010 Jeg hadde noe snodig. Jeg våknet kl 08, som var aaalt for tidlig og prøvde å sovne igjen. Men det som skjedde var at jeg drømte om å være våken med en gang jeg lukka øynene. F.eks. satt jeg og spiste frokost også kom det en halv asiatisk familie inn døra mi fordi mannen til dama var slem og ville banke dem. Også begynte hun å prakke på meg maten sin. Også kom den STORE asiatiske mannen inn for å hente henne og barna for å banke dem opp. Og jeg kunne bare sitte og se på mens de kranglet i leiligheta mi. Så tvang jeg øynene opp og lå fortsatt i senga. Lukka dem igjen, så fortsatte jeg med mere helt surrealistiske greier om blokka mi og oppgangen min..trapper som ikke var der lengre osv..og hele tida var jeg irritert fordi jeg ikke visste om det var ekte eller ikke ekte hver gang, også fikk sånn "d'oh" følelse hver gang jeg åpna øynene igjen og lå i senga. Er helt sliten, jeg. Made my day. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 22. august 2010 Del Skrevet 22. august 2010 Da var jeg endelig også våken. Hvorfor drømmer jeg alltid sånne merkelige, for ikke å snakke om usaklige ting? I natt drømte jeg at jeg skulle møte Glimti i Tyskland for å fortelle ham hva klokka var. Og L4r5 kjøpte opp rettighetene til Wikipedia for å dskriminere kvinner. Og jeg som skulle spørre deg om din nyeste drøm... Ja,ja, du er iallefall underholdene min lille venn. Har ikke drømt på lenge selv så det har blitt noen rolige netter for min del. Åssen er søndagen din da? Har du det fint? Lenke til kommentar
Kea Skrevet 22. august 2010 Del Skrevet 22. august 2010 Min søndag er forsåvidt fin til nå. Var litt kjipt at jeg sov så lenge, men det har vel kanskje noe med at jeg gikk til sengs klokka halv 3 i natt. Du da? Hatt en fin dag til nå? La meg gjette; frokost: øl og burger? Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 22. august 2010 Del Skrevet 22. august 2010 Hvorfor stenger narvesen så tidlig? hvoooooooooorfoooooooooor? Lenke til kommentar
Cognomen Skrevet 22. august 2010 Del Skrevet 22. august 2010 What? Trodde Narvesen var åpent til 9-10-11 hver kveld, jeg? Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 22. august 2010 Del Skrevet 22. august 2010 Ikke her tydeligvis. Lenke til kommentar
Cognomen Skrevet 22. august 2010 Del Skrevet 22. august 2010 Jaja, da får du vente med WoW-spillinga til i morgen ;D Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 22. august 2010 Del Skrevet 22. august 2010 Min søndag er forsåvidt fin til nå. Var litt kjipt at jeg sov så lenge, men det har vel kanskje noe med at jeg gikk til sengs klokka halv 3 i natt. Du da? Hatt en fin dag til nå? La meg gjette; frokost: øl og burger? Jepp, du er nå et murmeldyr... Ble sent for min del og i går, men klarte rett og slett ikke å sovne igjen da jeg først våknet. Eneste som er dritt er at jeg har problemer med tv, men ellers har dagen vært fin så langt. Og jepp, du gjettet riktig ang. frokosten. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 22. august 2010 Del Skrevet 22. august 2010 (endret) Jaja, da får du vente med WoW-spillinga til i morgen ;D Må nok det da ja *snufs* Stalker du meg? Endret 22. august 2010 av Refsa Lenke til kommentar
Cognomen Skrevet 22. august 2010 Del Skrevet 22. august 2010 Nope, jeg er bare innom og leser en del i den store WoW-tråden, så jeg husket at du snakka om det i går. Isåfall er det rimelig uskyldig stalking. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 22. august 2010 Del Skrevet 22. august 2010 (endret) That's what the old man said i killed the kafe. Sitter med to liter is og clash of the titans. Satse på at den blir bra. Endret 22. august 2010 av Refsa Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 22. august 2010 Del Skrevet 22. august 2010 5 svette gutter i baris som spiller amerikansk fotball i gangen. Blir ikke så mye bedre Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 22. august 2010 Del Skrevet 22. august 2010 Jeg drikker cola. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg