Mr. A Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 Vennene dine har mailen din > De bruker friend finder > Du får mail. Fy faen for no drit. Det skulle ikke ha vært lov for de å bare finne e-mailn min å sende drit på den uten at jeg samtykker. 1 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 Så akkurat Paranormal Activity. Det var 2hrs wasted of my life. Verste filmen jeg har sett tror jeg. Ikke at jeg har noe i mot slik filming de bruker der, men det ble bare latterlig. 1 Lenke til kommentar
b-real Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 Vennene dine har mailen din > De bruker friend finder > Du får mail. Fy faen for no drit. Det skulle ikke ha vært lov for de å bare finne e-mailn min å sende drit på den uten at jeg samtykker. Skulle ikke tro du hadde hørt om spam før Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 Skulle ikke tro du hadde hørt om spam før selvfølgelig har jeg det, men fra selveste fjesboka. Trodde ikke de spammet, men så feil kan man ta. og iom at jeg aldri har fått spam mail så skjønner jeg ingenting. 1 Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 Så akkurat Paranormal Activity. Det var 2hrs wasted of my life. Verste filmen jeg har sett tror jeg. Ikke at jeg har noe i mot slik filming de bruker der, men det ble bare latterlig. Så den i går. Jeg syntes den var ganske bra, jeg. Ikke så skummel som folk skal ha det til, men så har jo jeg sett hundrevis av skrekkfilmer før. Den varte forresten 83 min, ikke to timer. 1 Lenke til kommentar
b-real Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 Ser man en dritfilm så føles det som oftest ut som den varer evig Kan ikke noen komme å skyte meg snart? Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 Så akkurat Paranormal Activity. Det var 2hrs wasted of my life. Verste filmen jeg har sett tror jeg. Ikke at jeg har noe i mot slik filming de bruker der, men det ble bare latterlig. Så den i går. Jeg syntes den var ganske bra, jeg. Ikke så skummel som folk skal ha det til, men så har jo jeg sett hundrevis av skrekkfilmer før. Den varte forresten 83 min, ikke to timer. Den er langt i fra skummel. Bare dummorsom. *Heller mel på gulvet* *legger seg* *hører skritt* *NOOOOES fotspor i melet* 1 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 Så akkurat Paranormal Activity. Det var 2hrs wasted of my life. Verste filmen jeg har sett tror jeg. Ikke at jeg har noe i mot slik filming de bruker der, men det ble bare latterlig. Så den i går. Jeg syntes den var ganske bra, jeg. Ikke så skummel som folk skal ha det til, men så har jo jeg sett hundrevis av skrekkfilmer før. Den varte forresten 83 min, ikke to timer. Nah, Jeg hater sånt paranormalt piss egentlig. Gi meg heller en skrekkfilm med en ordentlig seriemorder eller voldtektsmann. Ikke noe gjenferd, eksorsisme eller hva faen. Slutten på filmen var jo også relativt elendig. 1 Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 Likte den, jeg. God nerve og troverdig skuespill. Et friskt pust blant all møkka som har kommet ut de siste årene. Det eneste jeg virkelig mislikte var slutten. 1 Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 Da satt man hos et kvinnfolk Så ser vi hvor dette går! 1 Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 Da satt man hos et kvinnfolk Så ser vi hvor dette går! Med laptopen i fanget? Ikke et sjakktrekk. 1 Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 Samtidig som man skriver om at man håper på et ligg. 1 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 Da satt man hos et kvinnfolk Så ser vi hvor dette går! 1) Tilby drink. 2) "Sprit opp med roofies (Rohypnol). 3) ??? 4) Profit. Da slipper du hassle med foreplay. 1 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 Da satt man hos et kvinnfolk Så ser vi hvor dette går! Og så sitter du på forumet? Jeg håper inderlig du sitter på dass og surfer på mobilen, for en date som heller vil sitte og chatte enn å holde på med andre ting er sjeldent ettertraktet. Kvelden er ung da! Og jenta like så?*nudge nugde wink wink* 1 Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 HVEM ER I PLUSSEMODUS? SLUUUUUUUUUUUUUUTTTT MED DET 3 Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 Da satt man hos et kvinnfolk Så ser vi hvor dette går! Og så sitter du på forumet? Jeg håper inderlig du sitter på dass og surfer på mobilen, for en date som heller vil sitte og chatte enn å holde på med andre ting er sjeldent ettertraktet. Kvelden er ung da! Og jenta like så?*nudge nugde wink wink* Hun er lovlig da Og vi inntar promille nå. 1 Lenke til kommentar
b-real Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 Haha, noen som iallefall ikke syns noe særlig om meg iallefall da jeg var eneste som ikke fikk pluss på forrige side Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg