Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så akkurat Paranormal Activity. Det var 2hrs wasted of my life. Verste filmen jeg har sett tror jeg. Ikke at jeg har noe i mot slik filming de bruker der, men det ble bare latterlig.

Så den i går. Jeg syntes den var ganske bra, jeg. Ikke så skummel som folk skal ha det til, men så har jo jeg sett hundrevis av skrekkfilmer før. Den varte forresten 83 min, ikke to timer. ;)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Så akkurat Paranormal Activity. Det var 2hrs wasted of my life. Verste filmen jeg har sett tror jeg. Ikke at jeg har noe i mot slik filming de bruker der, men det ble bare latterlig.

Så den i går. Jeg syntes den var ganske bra, jeg. Ikke så skummel som folk skal ha det til, men så har jo jeg sett hundrevis av skrekkfilmer før. Den varte forresten 83 min, ikke to timer. ;)

Den er langt i fra skummel. Bare dummorsom.

*Heller mel på gulvet*

*legger seg*

*hører skritt*

*NOOOOES fotspor i melet*

• Liker 1
Lenke til kommentar

Nah, Jeg hater sånt paranormalt piss egentlig. Gi meg heller en skrekkfilm med en ordentlig seriemorder eller voldtektsmann. Ikke noe gjenferd, eksorsisme eller hva faen. Slutten på filmen var jo også relativt elendig.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Da satt man hos et kvinnfolk :ninja: Så ser vi hvor dette går!

Og så sitter du på forumet? Jeg håper inderlig du sitter på dass og surfer på mobilen, for en date som heller vil sitte og chatte enn å holde på med andre ting er sjeldent ettertraktet.

Kvelden er ung da!

Og jenta like så?

*nudge nugde wink wink*

• Liker 1
Lenke til kommentar

Da satt man hos et kvinnfolk :ninja: Så ser vi hvor dette går!

Og så sitter du på forumet? Jeg håper inderlig du sitter på dass og surfer på mobilen, for en date som heller vil sitte og chatte enn å holde på med andre ting er sjeldent ettertraktet.

Kvelden er ung da!

Og jenta like så?

*nudge nugde wink wink*

Hun er lovlig da :yes: Og vi inntar promille nå.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...