Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vel, da var min skoleuke over. Jeg har pådratt meg kraftig influensa, nesen er sår, kroppen verker, kondisen er ødelagt og jeg må gafle i meg paracet pga hodepine. Det positive er at jeg slipper unna to prøver. Den opprinnelige planen var å droppe morgendagen, men kroppen holdt ut i kun 4 timer.

For en Valentines dag, jeg er syk og en av mine beste venner er borte fordi jeg sa at jeg var forelsket i henne. Ryktene på skolen flyr, og jeg gir blanke F i alt.

Nå skal det bare være meg selv og ingen andre i 15 dager :)

Edit:

Nesten så vi bare har stikkpille-Paracet i huset. Det er ikke et alternativ...

Endret av SasaB
Lenke til kommentar

Det er kun en person på forumet som vet den, og en annen vet det delvis. Jeg ødela alt, ved å bruke sarkasme på e-post, og si at jeg hadde følelser for henne. Så kalte vi hverandre en del ting. Nå savner jeg de gamle tidene, da vi var venner. Jeg skal aldri mer si hva jeg føler til en jente...

Noen som har lest "Catch The Rye"?

*prøver å headbange til musikken, men nakken er sår*

Endret av SasaB
Lenke til kommentar
Faen. Noen ringer meg, men jeg aner ikke hvem det er, så jeg tør ikke ta telefonen.

Curse you, skjult nummer -,-

You big chicken!

Vet. Jeg har kraftig telefonskrekk.

Hater å prate i telefonen, selv med folk jeg kjenner.

Prater jeg i telefonen, ønsker jeg bare at noen skal legge på, om jeg selv "tilfeldigvis" legger på, håper jeg de ikke ringer opp igjen.

Irriterer meg over folk som ringer for å svare på SMSer jeg sender.

Død! ><

Lenke til kommentar

Prater jeg i telefonen, ønsker jeg bare at noen skal legge på, om jeg selv "tilfeldigvis" legger på, håper jeg de ikke ringer opp igjen.

Død! ><

Telefonskrekk faktisk, redd for at den personen du prater med skal suge ut hjernen din eller er det selve telfonen du er redd for?

Har du noen spesielle minner fra barndommer som har gjort at du har telefonskrekk?

*leke psykolog*

Lenke til kommentar

Død! ><

hva med meg da? :(

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...