Kibs Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Dere bor ikke tilfeldigvis på sem?Oslo. Tror sånne flyalarmtester er nasjonale. Men jeg får dem aldri med meg selv om de skal være forhåndsvarslet. Kanskje den ikke var det. Var ingen flyalarm her. Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Jobbintervju snart :O Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Fikk lyst på pizza jeg nå Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 (endret) Var ingen flyalarm her. De kan jo ikke sette opp høyttalerannlegg i hvert et bortgjemt dalføre i gokk heller. Endret 9. januar 2008 av NgZ Lenke til kommentar
Fluffypuff Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Jobbintervju snart :O Hva slags jobb søker du på? Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Dere bor ikke tilfeldigvis på sem?Oslo. Tror sånne flyalarmtester er nasjonale. Men jeg får dem aldri med meg selv om de skal være forhåndsvarslet. Den gikk her i byen også. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 De kan jo ikke sette opp høyttalerannlegg i hvert et bortgjemt dalføre i gokk heller. Ha-ha-ha! Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Dritt, kebabsjappa åpner ikke før 14 i dag og innen da har jeg nok sultet i hjel. Ser ut som om det blir svett ost og brødskive på meg da Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Jobbintervju snart :O Hva slags jobb søker du på? Platekompaniet Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Ha-ha-ha!I know. Me so funneh! Lenke til kommentar
Nie Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Jobbintervju snart :O Lykke til på hva nå enn slags jobb du søker på. ^^ De kan jo ikke sette opp høyttalerannlegg i hvert et bortgjemt dalføre i gokk heller. Ha-ha-ha! Kibs, du har min dypeste medfølelse for å bli mobbet på det viset der. Jeg vet nøyaktig hvordan du har det. Lenke til kommentar
Fluffypuff Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Jobbintervju snart :O Hva slags jobb søker du på? Platekompaniet Ahh, okay. Hvis jeg ikke tar helt feil må du ta en "test" om film, musikk, spill. Måtte værtfall en venninde da hun søkte der Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 PlatekompanietForestiller avataren din en del av et fly, en kuk, eller noe helt annet? Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Neeeei! Voldta nordpolen, kidnapp rektor, putt læreren i rektor og ta med raka.Edit: Eska skal på hodet. Maskere seg. Alt på en gang kanskje, Voldta Rektor og lærer med rake på nordpolen, med eska på hodet. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 I know. Me so funneh! Slem, heter det. Kibs, du har min dypeste medfølelse for å bli mobbet på det viset der. Jeg vet nøyaktig hvordan du har det. Det verste er at det er fullstendig ubegrunnet. Forestiller avataren din en del av et fly, en kuk, eller noe helt annet? Prøver du å innbille oss at du trodde det var et fly først? Lenke til kommentar
mushi Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Var ingen flyalarm her. Staten doesn't care Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Var ingen flyalarm her. Staten doesn't care Er du slem med meg du også? Jeg snakket jo til og med pent om hunden din!! Lenke til kommentar
hylo Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 (endret) Dææven (sagt på østfoldsk). Var å så på en 2008 KTM 450 EXC-R. 114 Kg, 55hk og registrerbar. Hihi. HIHI. Ikkenoe drit her i gården. Endret 9. januar 2008 av Hylo Lenke til kommentar
Nie Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Alt på en gang kanskje, Voldta Rektor og lærer med rake på nordpolen, med eska på hodet. Kan man ikke heller voldta rektor med lærer og lærer med rake, i en eske på nordpolen? Det er liksom hakket mer logisk.. o_O Det verste er at det er fullstendig ubegrunnet. I know, slikt er aldri begrunnet. Helt sykt. Mhm. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Er du slem med meg du også? Jeg snakket jo til og med pent om hunden din!! Du snakker som om den ikke er pen... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg