Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gjør det selv. Jeg kan finne på litt av hvert, men å risikere utstyret gjør jeg bare ikke.

Du risikerer ikke utstyret ved å gjøre det. Det er en teoretisk mulighet for at du kan få en ståpikk som ikek vil ned, men sjansen er liten. I tillegg så er det bare å ta en tur til legevakta om så skjer.
Lenke til kommentar

Du risikerer ikke utstyret ved å gjøre det. Det er en teoretisk mulighet for at du kan få en ståpikk som ikek vil ned, men sjansen er liten. I tillegg så er det bare å ta en tur til legevakta om så skjer.

Ikke glem den artige delen, der den blir svart og detter av laugh.gif

Lenke til kommentar

Jeg kjenner jeg er litt oppgitt nå. Jeg snakka med mamma på telefonen istad, og hun fortalte meg at hun hadde kjøpt nye hodetelefoner fra Skullcandy. Jeg spurte om de var gode, så sa hun "Jeg har ikke fått testa de skikkelig enda, må jo kjøre de inn først."

Hæ? Kjøre inn hodetelefoner? :!:

Lenke til kommentar

Jeg kjenner jeg er litt oppgitt nå. Jeg snakka med mamma på telefonen istad, og hun fortalte meg at hun hadde kjøpt nye hodetelefoner fra Skullcandy. Jeg spurte om de var gode, så sa hun "Jeg har ikke fått testa de skikkelig enda, må jo kjøre de inn først."

Det er slettest ikke uvanlig at lydutstyr må kjøres inn. Med IEMs merker man i alle fall lett forskjellen på lyden etter én time og etter hundre.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Hæ? Kjøre inn hodetelefoner? laugh.gif

Au da, nå var det faktisk du som dreit deg ut her. Membranen på elementene i hodetelefonen vil trenge tid for å mykne opp til "riktig" mykhet, og dette gjøres ved å nettopp bruke hodetelefonen. Effekten og hørbarheten av det på et Skullcandy-headsett derimot, det er noe annet... :fun:

• Liker 1
Lenke til kommentar

Det er slettest ikke uvanlig at lydutstyr må kjøres inn. Med IEMs merker man i alle fall lett forskjellen på lyden etter én time og etter hundre.

<3

• Liker 1
Lenke til kommentar

Du burde kondolere for kjøpet, Therawyn. For Skullcandy er elendig :p

Bra at jeg gikk for Sennheiser da. :dremel:

Hæ? Kjøre inn hodetelefoner? laugh.gif

Au da, nå var det faktisk du som dreit deg ut her. Membranen på elementene i hodetelefonen vil trenge tid for å mykne opp til "riktig" mykhet, og dette gjøres ved å nettopp bruke hodetelefonen. Effekten og hørbarheten av det på et Skullcandy-headsett derimot, det er noe annet... :fun:

Jeg var klar over at lydannlegg må kjøres inn, men trodde ikke det gjaldt for hodetelefoner. Jaja, så viser det seg at stefaren min faktisk har litt peiling likevel da. :p

Endret av Therawyn
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jaja, så viser det seg at stefaren min faktisk har litt peiling likevel da. :p

Nei, han kjøpte Skullcandy.

Nei, det var mamma som kjøpte dem. Stefaren min sa bare at de måtte kjøres inn, noe jeg trodde var bullshit. Saken med ham er at han tror han har peiling på alt mulig, noe jeg har motbevist gang på gang. Men for en gangs skyld hadde han visst rett. :p

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...