Need44speed Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 Nå ødela du muligheten for spoiler, siden du quota innlegget mitt. du må redigere denne ellers blir det spoiler Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 Tonight at eleven. DOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOM! Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 Skål. Har spist burger, kjøpt bøker, gått en tur og nå drikker jeg øl igjen. Du er øltørst forstår jeg Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 arg null brus og godteri på meg fremover Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 arg null brus og godteri på meg fremover Liker du vann med kullsyre? Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 arg null brus og godteri på meg fremover Liker du vann med kullsyre? nope, ikke kaffe en gang, så blir vell vann og melk Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 Noen som har veldig lyst til å gå å kjøpe meg godteri ? Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 arg null brus og godteri på meg fremover Liker du vann med kullsyre? nope, ikke kaffe en gang, så blir vell vann og melk Har noe slikt oppleggg selv, og vann med kullsyre hjelper litt. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 arg null brus og godteri på meg fremover Liker du vann med kullsyre? nope, ikke kaffe en gang, så blir vell vann og melk Har noe slikt oppleggg selv, og vann med kullsyre hjelper litt. blir helt trist av tanken Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 Jeg baker brød. Så spørs det om de blir så misslykket som dem bruker å bli. Har ikke du to flotte "brød" fra før av da? 1 Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 Hater når folk sier kullsyre feil ( det jeg synes er feil ) samme gjelder krone(nei ikke S her) is. 1 Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 Skal fortsette å se resten av Spartacus episodiene før jeg får besøk I kveld blir det taco, film og kos Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 Hater når folk sier kullsyre feil ( det jeg synes er feil ) samme gjelder krone(nei ikke S her) is. Do enlighten me how to spell it, I am here to learn! Skal fortsette å se resten av Spartacus episodiene før jeg får besøk I kveld blir det taco, film og kos Kos deg, det er en kjempegøy serie, hvis du ikke var klar over det så Andy Whitfield nå frisk som en fisk igjen, ikke en engang blodkreft kan stoppe denne mannen! Derfor kan de nå starte med inspillingen av sesong 2 av Spartacus! Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 Skål. Har spist burger, kjøpt bøker, gått en tur og nå drikker jeg øl igjen. Du er øltørst forstår jeg Du skulle bare vite... Lenke til kommentar
b-real Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 Noen som har veldig lyst til å gå å kjøpe meg godteri ?Nei men jeg kan heller kjøpe frukt til deg, fungere nesten enda bedre Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 Skal kose meg med A-ha på Ullevål i kveld. Fikk vite for noen timer siden at min far hadde plass til noen ekstra på VIP-kortet. Vet ikke hvor bra VIP lounge de har på Ullevål da. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 Reise til rånetreffet i nabobygda og være sosial, eller chille hjemme med film og grandis? Hater alt som har noe med råning å gjøre, så det andre alternativet frister egentlig mest. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 (endret) Chille Endret 21. august 2010 av L4r5 Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 Jeg sier kullsyre med trykk på yre eller syre Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 Reise til rånetreffet i nabobygda og være sosial, eller chille hjemme med film og grandis? Hater alt som har noe med råning å gjøre, så det andre alternativet frister egentlig mest. Mer enveiskjøring enn Arsenal - Blackpool. Chille 8 - 0 Rånetreff. Hat-trick fra Grandiosa. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg