MagnusW Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 Er australske jenter søte? Ja, det er min erfaring i alle fall. Hva slags erfaring har du? Drar mest sannsynlig til Australia for åå studerre i februar. Tenker kanskej at jeg skal begynne å se på Home and away Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 Ikke si at du skal gå exphil\exfac. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 Trønder er faktisk den verste dialekten i Norge. EOD. Så trønderjenter er ikke "søte". nei nei nei, Nordlendinger er det verste vi har i dette landet, har oppdaga på jobb at finnmarkingene gjør alt riktig, de er flinkest i ALT, og er det noe som er ille så er det verst der, eksempel vært selvfølgelig er det verst der oppe! det er dyrt å bo der, osv....... snakke stygt gjør de alt er galt! ALERT ALERT, FORDOMMER FORDUMMER. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 Og med det sier jeg skål Ikke at jeg har noe å skåle med, jeg sitter bare å regner matte i natt Ikke det beste tidsfordrivet akkurat, men du er iallefall med på notene. Skål og god kvelds folkens. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 Trønder er faktisk den verste dialekten i Norge. EOD. Så trønderjenter er ikke "søte". nei nei nei, Nordlendinger er det verste vi har i dette landet, har oppdaga på jobb at finnmarkingene gjør alt riktig, de er flinkest i ALT, og er det noe som er ille så er det verst der, eksempel vært selvfølgelig er det verst der oppe! det er dyrt å bo der, osv....... snakke stygt gjør de alt er galt! ALERT ALERT, FORDOMMER FORDUMMER. Fordommer er noe vi alle har, ikke kom å si at du ikke har det. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 Alle har fordommer, ja. HYKLER!!!!!!!!!1111111111 1 Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 Trønder er faktisk den verste dialekten i Norge. EOD. Så trønderjenter er ikke "søte". nei nei nei, Nordlendinger er det verste vi har i dette landet, har oppdaga på jobb at finnmarkingene gjør alt riktig, de er flinkest i ALT, og er det noe som er ille så er det verst der, eksempel vært selvfølgelig er det verst der oppe! det er dyrt å bo der, osv....... snakke stygt gjør de alt er galt! ALERT ALERT, FORDOMMER FORDUMMER. Fordommer er noe vi alle har, ikke kom å si at du ikke har det. Ikke mot en hel landsdel Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 (endret) Trønder er faktisk den verste dialekten i Norge. EOD. Så trønderjenter er ikke "søte". nei nei nei, Nordlendinger er det verste vi har i dette landet, har oppdaga på jobb at finnmarkingene gjør alt riktig, de er flinkest i ALT, og er det noe som er ille så er det verst der, eksempel vært selvfølgelig er det verst der oppe! det er dyrt å bo der, osv....... snakke stygt gjør de alt er galt! ALERT ALERT, FORDOMMER FORDUMMER. Fordommer er noe vi alle har, ikke kom å si at du ikke har det. Ikke mot en hel landsdel etter det har blitt slutt mellom en jente og en gutt så har ofte jenter fordommer mot alle menn! mange som har fordommer mot innvandrere selv om mesteparten av dem er svensker! mange som har fordommer mot gamle! mange som har fordommer mot barn! mange som har fordommer mot staten! mange som har fordommer mot politiet! mange som har fordommer mot kapitalister! mange som har fordommer mot kommunister! har ikke studert dine poster men vedder på du er en av de over! skal også sies at uttrykket JÆVLA SØRINGA er ganske vanlig Endret 19. august 2010 av yavel Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 Men ikke mot en hel landsdel. Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 Ikke si at du skal gå exphil\exfac. Det skal jeg ikke si heller. Bachlor of Finance and mathematics. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 Høres kjempespennende ut. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 Trønder er faktisk den verste dialekten i Norge. EOD. Så trønderjenter er ikke "søte". nei nei nei, Nordlendinger er det verste vi har i dette landet, har oppdaga på jobb at finnmarkingene gjør alt riktig, de er flinkest i ALT, og er det noe som er ille så er det verst der, eksempel vært selvfølgelig er det verst der oppe! det er dyrt å bo der, osv....... snakke stygt gjør de alt er galt! ALERT ALERT, FORDOMMER FORDUMMER. Fordommer er noe vi alle har, ikke kom å si at du ikke har det. Ikke mot en hel landsdel etter det har blitt slutt mellom en jente og en gutt så har ofte jenter fordommer mot alle menn! mange som har fordommer mot innvandrere selv om mesteparten av dem er svensker! mange som har fordommer mot gamle! mange som har fordommer mot barn! mange som har fordommer mot staten! mange som har fordommer mot politiet! mange som har fordommer mot kapitalister! mange som har fordommer mot kommunister! har ikke studert dine poster men vedder på du er en av de over! skal også sies at uttrykket JÆVLA SØRINGA er ganske vanlig Nuvel, du virker opprørt? Jeg har ikke fordommer mot noen av de nevnte ovenfor, staten er et helt kapittel i seg selv, å være kritisk til deler som ikke fungerer er ikke det samme som å være fordomsfull. Hender jeg sier jævla mannfolk men det mener jeg ikke så seriøst, samme med søringer. Kjenner flere flotte folk i fra hele landet. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 20. august 2010 Del Skrevet 20. august 2010 Ich been dritas *sjokk* Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 20. august 2010 Del Skrevet 20. august 2010 Ich been bored Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 20. august 2010 Del Skrevet 20. august 2010 Les. Plukk opp noen bøker av Cecilia Samartin og Arto Paasilinna. Selv om førstnevnte kanskje er for sippete for din del (perfekt for meg altså. ;P), så tror jeg du vil elske sistnevnte like mye som meg. Stikkord er "Harens år" og "Kollektivt selvmord". Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 20. august 2010 Del Skrevet 20. august 2010 Har kun pensumbøker fra ifjor her. No thanks Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 20. august 2010 Del Skrevet 20. august 2010 Hut deg ned på folkebiblioteket asap. Evt. last ned noen bøker som pdf. Eller pløy deg gjennom LFG og LICD. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 20. august 2010 Del Skrevet 20. august 2010 HAI HAI HAI! I dag er det Fredag Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg