Yavel Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 http://www.mc-utstyr...nt.php?pid=1955 - Noen her på diskusjon som vil kjøpe julegave til meg? Viss 5000 stk av dere spleiser, så har dere julegave til meg! siden den koster 4290, så kan jeg være en av de 5000 som får navnet sitt på lappen men ikke betaler ei krone Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 Meh. De som er igjen her nå, minner for mye om deg og slekten din. ;P Såre minner osv osv. Det er kun ei da. And I was routing for you. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 De er for jævlige. Og heldigvis er det ikke så mange trøndere her. Jeg er mer interessert i bergenserne, samt hu søta fra Mandal. må jo gå med hørselvern i bergen! Mandals jenter og plasser rundt har mye pent å by på, men litt kristent og stor sjanse for at jenta vil flytte hjem, noe som ville vært døden! så film på RBK.no fra ntnu der jentene gikk ned på kne for og beholde hamren tror e det var, og det der var det mye pent Det er fortsatt ingenting som slår trøndersk i jævlig å høre på. Glad jeg blir flinkere til å legge om. Den dagen jeg ikke har en rest av dette brautende, primitive og harrye "språket", skal jeg være en svært, svært glad mann. Har nå lært meg å like bergensk, og mandalsk, kristiansandsk og flekkefjordsk er ganske sjarmerende. Ikke like vakkert som stavangersk, men jeg har til gode å høre noe som er vakrere enn det. Det være seg om det er menn eller kvinner som snakker det. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 (endret) De er for jævlige. Og heldigvis er det ikke så mange trøndere her. Jeg er mer interessert i bergenserne, samt hu søta fra Mandal. må jo gå med hørselvern i bergen! Mandals jenter og plasser rundt har mye pent å by på, men litt kristent og stor sjanse for at jenta vil flytte hjem, noe som ville vært døden! så film på RBK.no fra ntnu der jentene gikk ned på kne for og beholde hamren tror e det var, og det der var det mye pent Trondheimspikene er desidert mye søtere\penere en trønderjentene. får oss som bare er på besøk i Trondheim og Trøndelag vært 5år så er de jentene stort sett det samme Kristiansands dialekta er pen på unge jenter, men viss du hører eldre damer snakke med den så kommer du til å grøsse Endret 19. august 2010 av yavel Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 Meh. De som er igjen her nå, minner for mye om deg og slekten din. ;P Såre minner osv osv. Det er kun ei da. And I was routing for you. Nå tenkte jeg ikke akkurat på Christina, du er da i slekt med "alle", er du ikke? Og jeg visste allerede da at jeg ikke hadde noe sjanse. Vel, jeg visste vel det fra starten av. Og hu var jo allerede da ganske interessert i Trond eller hva han heter. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 Glukk, glukk, glukk, glukk... Øl, øl, øl... ååå øl øl øl øl øl Nå viser du bedre takter frøken! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 [quote name='Datasmurf' date='20. august 2010 - 01:03' Nå tenkte jeg ikke akkurat på Christina, du er da i slekt med "alle", er du ikke? Og jeg visste allerede da at jeg ikke hadde noe sjanse. Vel, jeg visste vel det fra starten av. Og hu var jo allerede da ganske interessert i Trond eller hva han heter. Nei? Bare i sør-trøndelag. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 De jeg prater om. Hovedsaklig. Som Stine i sin lille, rosa verden. Og den største tøsa av de alle, LS. <3 Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 Trønder er faktisk den verste dialekten i Norge. EOD. Så trønderjenter er ikke "søte". 2 Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 Er australske jenter søte? Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 Trønder er faktisk den verste dialekten i Norge. EOD. Så trønderjenter er ikke "søte". nei nei nei, Nordlendinger er det verste vi har i dette landet, har oppdaga på jobb at finnmarkingene gjør alt riktig, de er flinkest i ALT, og er det noe som er ille så er det verst der, eksempel vært selvfølgelig er det verst der oppe! det er dyrt å bo der, osv....... snakke stygt gjør de alt er galt! Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 http://www.mc-utstyr...nt.php?pid=1955 - Noen her på diskusjon som vil kjøpe julegave til meg? Viss 5000 stk av dere spleiser, så har dere julegave til meg! siden den koster 4290, så kan jeg være en av de 5000 som får navnet sitt på lappen men ikke betaler ei krone Hva med at du er md på å betale frakta? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 Trønder er faktisk den verste dialekten i Norge. EOD. Så trønderjenter er ikke "søte". nei nei nei, Nordlendinger er det verste vi har i dette landet, har oppdaga på jobb at finnmarkingene gjør alt riktig, de er flinkest i ALT, og er det noe som er ille så er det verst der, eksempel vært selvfølgelig er det verst der oppe! det er dyrt å bo der, osv....... snakke stygt gjør de alt er galt! Uenig. Nordlendinger er flotte folk. Særlig de fra Finnmark. Liker spesielt jenter fra Alta godt. De er så trivelige. Er australske jenter søte? Ja, det er min erfaring i alle fall. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 Trønder er faktisk den verste dialekten i Norge. EOD. Så trønderjenter er ikke "søte". Jo, hun som er naboen min er ganske så søt. nei nei nei, Nordlendinger er det verste vi har i dette landet, har oppdaga på jobb at finnmarkingene gjør alt riktig, de er flinkest i ALT, og er det noe som er ille så er det verst der, eksempel vært selvfølgelig er det verst der oppe! det er dyrt å bo der, osv....... snakke stygt gjør de alt er galt! Ser du skiller på nordlendinger og folk i fra finnmark så jeg må spørre, er gjelder dette både nordlendinger eller er det mer generelt alt nord for sinsenkrysset-hat? Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 Glukk, glukk, glukk, glukk... Øl, øl, øl... ååå øl øl øl øl øl Nå viser du bedre takter frøken! Og med det sier jeg skål Ikke at jeg har noe å skåle med, jeg sitter bare å regner matte i natt Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 Trønder er faktisk den verste dialekten i Norge. EOD. Så trønderjenter er ikke "søte". Jo, hun som er naboen min er ganske så søt. nei nei nei, Nordlendinger er det verste vi har i dette landet, har oppdaga på jobb at finnmarkingene gjør alt riktig, de er flinkest i ALT, og er det noe som er ille så er det verst der, eksempel vært selvfølgelig er det verst der oppe! det er dyrt å bo der, osv....... snakke stygt gjør de alt er galt! Ser du skiller på nordlendinger og folk i fra finnmark så jeg må spørre, er gjelder dette både nordlendinger eller er det mer generelt alt nord for sinsenkrysset-hat? alt nord for Namsos Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 De jeg prater om. Hovedsaklig. Som Stine i sin lille, rosa verden. Og den største tøsa av de alle, LS. <3 Du har min blessing om du vil prøve deg på LS. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 alt nord for NamsosHehe, oki. og med det tar en kvelden. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 De jeg prater om. Hovedsaklig. Som Stine i sin lille, rosa verden. Og den største tøsa av de alle, LS. <3 Du har min blessing om du vil prøve deg på LS. Redd LS vil knuse hjertet mitt. Slik du gjentatte ganger gjør. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 I can't help it. It's in my nature. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg