Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+981287349

Jeg så den, og synes den var knallbra. Digger sånne dype filmer med en god slutt. Som får deg til å gruble litt, samme som i Shutter Island.

Skjønner hva du mener, og likte slutten selv.

Men satt ikke igjen med en "OMFGWOW"-følelse.

Endret av Slettet+981287349
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Rolig i kveld.

Drakk nok i går.

Samt at går jeg ut og joiner nå, kommer jeg meg i alle fall ikke opp i morgen. ;)

Bah. Umulig å sove når det er full fest utenfor. :(

er jo fadder uke nå E VIL OG!!!

Ja, det er det. Og det virker kjempemorsomt.

også alle de digge Trønder jentene med den vakre dialekta <3

Lenke til kommentar

De er for jævlige. Og heldigvis er det ikke så mange trøndere her. Jeg er mer interessert i bergenserne, samt hu søta fra Mandal. :p

må jo gå med hørselvern i bergen! Mandals jenter og plasser rundt har mye pent å by på, men litt kristent og stor sjanse for at jenta vil flytte hjem, noe som ville vært døden!

så film på RBK.no fra ntnu der jentene gikk ned på kne for og beholde hamren tror e det var, og det der var det mye pent :D

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

De er for jævlige. Og heldigvis er det ikke så mange trøndere her. Jeg er mer interessert i bergenserne, samt hu søta fra Mandal. :p

må jo gå med hørselvern i bergen! Mandals jenter og plasser rundt har mye pent å by på, men litt kristent og stor sjanse for at jenta vil flytte hjem, noe som ville vært døden!

så film på RBK.no fra ntnu der jentene gikk ned på kne for og beholde hamren tror e det var, og det der var det mye pent :D

Trondheimspikene er desidert mye søtere\penere en trønderjentene.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...