Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Haha. Jeg er blitt invitert til Vinstra i morgen. EN nettvenn på 16 år bor der alene på hybel. Han har i ukesvis planlagt å få besøk denne helga av en 22'åring som er "internettbestevennen" min. Nå ble jeg invitert med. Vinstra blir 3-4 timer med tog unna meg. Mamma er borte på sykkeltur nå. Når hun kommer hjem skal jeg spørre. Hun er vanligvis veldig streng, og jeg har aldri dratt og besøkt eller fått besøkt av noen nettvenner. Her er det snakk om å dra i morgen før hun er hjemme fra jobb og være hjemme søndags kveld.

Noen tips til hvordan jeg skal få til dette? Har mobilnummer til begge så mamma kan snakke med dem hvis hun vil. Skal spørre straks mamma er hjemme. Kan være om et øyeblikk. Hun sier veldig ofte nei til ting bare fordi jeg spør om kvelden, når det er sent. Og dette blir veldig kort varsel. Har tenkt å si at jeg forstår fullt ut om hun sier nei, men at hun kan vurdere det. Jeg har fryktelig lyst.

Lenke til kommentar

Hva skal du bli da, ettersom du tar alle realfagene? eller, hvilke tar du?

Vet ikke hva jeg vil bli, derfor jeg tar de, ekstra poeng og valgmuligheter. Planen var först og ta opp kun matematikken for å så studere ökonomi, men usikker nå.

Vurderer sterkt Officerutdanning og da er også realfagene gode å ha, fordi da kan jeg söke flere typer officersutdanninger.

Lenke til kommentar

Jepp, jeg stikker av til Vinstra uten lov. Neida. Jeg spør mamma npår hun komer hjem. Får prøve mitt beste. Om hun sier nei, får jeg la være å bli sur og droppe det. Skjønner godt hvorfor om hun sier nei. Sønnen skal til være to netter borte 3-4 timer unna med to fremmede menn/gutter.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Vet ikke hva jeg vil bli, derfor jeg tar de, ekstra poeng og valgmuligheter. Planen var först og ta opp kun matematikken for å så studere ökonomi, men usikker nå.

Vurderer sterkt Officerutdanning og da er også realfagene gode å ha, fordi da kan jeg söke flere typer officersutdanninger.

Aha ok, jeg skal og ta realfag i år, men det holder med matte R1 og biologi 1 og 2 for min del. Jeg ser der veldig svart på matten, og rådgiver prøvde å hindre meg i fra og ta R matten for hun mener det blir for vanskelig.

Men hvilke realfag tar du? alle? matte R1 og R2, biologi 1 og 2, fysikk, kjemi? er det mer? greit og ha valgmulighetene åpne da, hvis man ikke er helt sikker på hva man vil videre.

Lenke til kommentar

Jeg har lyst til å spille Black Mesa. Hvorfor kan de ikke bare bli ferdig med det?

Som faen...har ventet leeeeeeeeeeeeeeeenge lenge på at de skulle få fingeren ut :(

Jeg også. Nå er det over 200 dager siden det har vært den minste lyd fra dem. De sa jo i fjor at de satset på å ha det ferdig innen årskiftet 2009/2010. :(

Da de ikke klarte det så satset jeg på at de skulle ha det klart til april/mai, men den gang ei.

Lenke til kommentar

Aha ok, jeg skal og ta realfag i år, men det holder med matte R1 og biologi 1 og 2 for min del. Jeg ser der veldig svart på matten, og rådgiver prøvde å hindre meg i fra og ta R matten for hun mener det blir for vanskelig.

Men hvilke realfag tar du? alle? matte R1 og R2, biologi 1 og 2, fysikk, kjemi? er det mer? greit og ha valgmulighetene åpne da, hvis man ikke er helt sikker på hva man vil videre.

R1, R2, Biologi 1, Kjemi 1&2, Fysikk 1&2. På et år :p

Edit: Lykke til foresten, stå på!

Endret av Sebbe
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...