Demantios Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Happy valentine ja ;DD Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Huff av meg, kanskje et ganske så sent tidspunkt å ønske meg selv velkommen til denne useriøst prat - tråden Uansett: Heisann, trivelig å være tilbake igjen etter lang tid borte fra diskusjon.no. Håper jeg blir aktiv her etterhvert ^^ Glad i alle som er sosiale og minst like trivelig som meg velkommen tilbake har ikke sett noe av deg på kjempelenge jo -------------------- happy valentinsdag folkens <3 dere har en spesiell plass i mitt hjerte alle sammen Lenke til kommentar
Play dead Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Nå var det jo ingen her =(. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 hadde morgenmøte... tilbake nå Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 (endret) Happy Valentine's day kexxy! <3 Den hadde jeg ikke venta Happy valentine's day, Rasch! <3 Endret 14. februar 2008 av Kexxy er sexxy! Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Ratch: så du foresten at bredbåndet ikke er noe problem og ordne? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Var i dusjen. 2 timer etter planen Nå lurer jeg på hvor det blir av folka som skulle på skolen. De var jo så opplagte og gira på skole i går, nå sover de alle sammen. Ja ja "Å sitte stille sammenlignes med å være like helseskadelig som røyking og «junk food»" Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Jeg liker VIRKELIG ikke engelsklæreren min. *blande seg en ny omgang med blekning* Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Bah. Når jeg er gira på skole, da er det ingen andre som er. Tchipt. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Jeg liker VIRKELIG ikke engelsklæreren min. *blande seg en ny omgang med blekning* hvorfor liker du ikke han da? Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Jeg hater mattelæreren vår. Hun er dum. det er to andre folk i klassen og. *sint* Lenke til kommentar
Play dead Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Bah. Når jeg er gira på skole, da er det ingen andre som er. Tchipt. Ikke jeg vertfall.... Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Jeg skulle på skolen i dag for å diskutere heftig med læreren om ting og tang som er helt feil, og på en forsiktig måte pakke inn og fortelle ham hvor dum han egentlig er. Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 "Han har en sånn trå som han fer å slår på folk" "ja.." "han e så barnslig" "ja.." "mm. enig" "han e veldig dom" "mm.." lite sitat av en samtale to venninner hadde om meg xD Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 hvorfor liker du ikke han da?Henne. Fordi hun er motbydelig og behandler oss som barneskoleelever. Simple as that.Heeeei! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Trå? Tråd? Slår du folk med en tråd? o_O Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 "Han har en sånn trå som han fer å slår på folk""ja.." "han e så barnslig" "ja.." "mm. enig" "han e veldig dom" "mm.." lite sitat av en samtale to venninner hadde om meg xD er dette fakta? Henne. Fordi hun er motbydelig og behandler oss som barneskoleelever. Simple as that. da kan jeg veldig godt forstå det... dere er jo i teorien nesten voksne nå! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Og da ble det bestemt at jeg ikke skal på skolen likevel. Sjåføren er syk, de tre andre i gjengen sover, og da orker ikke jeg være på skolen Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Hvafaen er "trå" ? Oo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg