TheKims Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 Mat tar syv sekunder fra munnen til magen. Et menneskes hårstrå kan bære 3 kg. Lengden av penis er tommelens lengde x 3. Lårbensknokkelen er like hard som betong. Kvinners hjerter slår raskere enn menns. Kvinner blunker 2 x så ofte som menn. Vi bruker 300 muskler kun for å holde balansen når vi står oppreist. Kvinner vil nå ha lest ...hele teksten, menn sitter fortsatt og ser på tommelen sin! Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 Mat tar syv sekunder fra munnen til magen. Et menneskes hårstrå kan bære 3 kg. Lengden av penis er tommelens lengde x 3. Lårbensknokkelen er like hard som betong. Kvinners hjerter slår raskere enn menns. Kvinner blunker 2 x så ofte som menn. Vi bruker 300 muskler kun for å holde balansen når vi står oppreist. Kvinner vil nå ha lest ...hele teksten, menn sitter fortsatt og ser på tommelen sin! leste hele faktisk :S Lenke til kommentar
Petter Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 Tok meg 5 min å lese den første gangen Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 Leste hele, så på tommelen etterpå. Sjekka i sluket i vasken? En jævelsk plass der ingen skulle tru nokon kunne bu eller noe sånt. Ikke sjekka, men kan jo helle nedi noe faenskap der i et håp om at det skal ta livet av hva enn som evt. lurer seg nedi der. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 http://www.youtube.com/watch?v=k8byXSML4bY&hd=1 Har hørt hull i hodet på In Rainbows albumet den siste tiden. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 Kjøte akkurat disse skoene. Hva tycker folket? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 (endret) Awesome..min første stekte pizza i nyskaffet stekeovn gikk rett i gulvet med fyllet NED. FML. Endret 19. august 2010 av Bytex 2 Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 Ostepop, cola og film snart! Lenke til kommentar
Petter Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 Kjøte akkurat disse skoene. Hva tycker folket? Rimelig kjedelige pensko? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 Kjøte akkurat disse skoene. Hva tycker folket? Alt for mye for et par sko mener jeg Awesome..min første stekte pizza i nyskaffet stekeovn gikk rett i gulvet med fyllet NED. FML. *knis*Det er så jævlig irriterende at en kunne ha knust noe,spess hvis man er ordentlig sulten. Ostepop, cola og film snart! La meg hente gassmaske før du åpner posen Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 Jau..men den landet på en plastpose så jeg snudde posen oppned så var 95% av fyllet fortsatt på pizzaen...puh. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 Jau..men den landet på en plastpose så jeg snudde posen oppned så var 95% av fyllet fortsatt på pizzaen...puh. Fuck yeah bilde Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 Ostepop, cola og film snart! La meg hente gassmaske før du åpner posen *hente en vifte som blåser i b-reals retning og åpne posen foran viften* Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 Å åpne en pose ostepop er som å åpne en sekk med gammel bæsj fra hyttedoen. 2 Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 Å åpne en pose ostepop er som å åpne en sekk med gammel bæsj fra hyttedoen. Englebæsj? 2 Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 hvorfor hadde du en plastpose som lå på gulvet? og av det jeg husker så er ostepopp digg men det lukter rimelig ille. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 Det var handleposen pizzaen entret leiligheten i, faktisk. Merkelig nok sikta den seg inn midt oppå posen så jeg ikke fikk klissete fyll over halve kjøkkengulvet. Hell i uhell. Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 Da har man begynt vokseutdanninga (alle realfag) på en videregående skole. Herlig, skole tirsdag-fredag fra 8 til 11, eller halv 1. Skolen har også basseng, styrkerom, musikkrom og varmmat. Men skolen er stor! 1500 elever eller noe, noe uvant for en som kommer ifra en bygdeskole med 200-300 elever. Jaja, hvordan skal man bli kjent med folk på en sånn plass der man er "ingen"? Har heldigvis 9stk i klassen min. Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 BBli kjent med de ni, og bli med på alt de foreslår. Og inviterer de ut på ting de kveldene du ikke skal noe annet Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 Jeg har lyst til å spille Black Mesa. Hvorfor kan de ikke bare bli ferdig med det? 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg