Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Digg å endelig vær fri fra ledningenes tyrani!

Hvordan ledninger, og hvordan kan de holde tyrani ?

Ledning rotet fra pc-en som jeg brukte som mediasenter (mus og tastatur). Nå fikk jeg nettopp fjernkontrollen i posten og jeg skal få opp trådløsnettet. Så nå sitter jeg med en sofasurfer som bruker 1 ledning og styrer mediasenteret med kontrollern. HERLICHT!

Lenke til kommentar

Ledning rotet fra pc-en som jeg brukte som mediasenter (mus og tastatur). Nå fikk jeg nettopp fjernkontrollen i posten og jeg skal få opp trådløsnettet. Så nå sitter jeg med en sofasurfer som bruker 1 ledning og styrer mediasenteret med kontrollern. HERLICHT!

Da får man gratulere med det da. Jeg sitter enda med ledniger jeg da og er fornøynd med det laugh.gif

Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

det har jeg alt gjort.

jeg kjeder meg også. får vel starte på designa til et lite prosjekt jeg blei spurt om å joine.

å, ikke værst. Jeg har ikke vært enda, men det blir. :)

Øl, øl, øl... :D

ååå øl øl øl øl øl :new_woot:

Lenke til kommentar

Vel, jeg ble møtt av insketene da jeg flytta hit, så jeg har større tro på at det er noe de som bodde her i sommer har lagt / gjemt / glemt igjen. Noe jeg ikke finner. ><

De har alt ødelagt kjøkkenvifta, samt skitna til stekeovnen så fælt at det nytter ikke å bruke den. Kan ikke vaske den før studentsamskibsnaden har vært innom her og sett sånn at jeg kan få en evt. godtgjørelse heller.

Men kommer da noe positivt ut av det, jeg blir ikke å spise pizza på en stund, ha-ha-ha! :p

Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Jeg er og plaget med insekter, av den type vanlige edderkopper, og slike edderkopper med lange bein, og slike flygere med lange bein. Pluss diverse.

Hadde det veldig koselig her i dusjen om dagen. Jeg snur meg, og der henger plutselig en svær edderkopp 10 centimeter fra meg. Skvetter til å får jagd den opp igjen, men den prøver å komme ned flere ganger. Og på andre siden av dusjforhenget ser jeg konturen av en til edderkopp som vandrer på dusjforhenget. Jeg ble småkvalm. Usj! :cry:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...