Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har ikke jeg hørt dette sånn... ukentlig siden jeg joinet SO? :wee:

Jo. :p

Det er vanlig med Datasmurf at han forsover seg. :p

Ja. :(

Du kommer garantert til å fucke opp hver eneste onsdag hvis du sitter oppe hele natta alle de andre dagene bortsett fra onsdagene du skal opp 08:30. En fast døgnrytme hjelper deg veeeeeeeeldig.

Jeg vet, men det er så fristende å gi faen, for jeg føler meg så mye mer produktiv mellom 01:00 og 07:00 enn hva jeg gjør resten av døgnet. Da får jeg spilt, festa, møtt nye folk, tenkt, jobbet, skrevet ned lister over hva jeg skal etc.

Lenke til kommentar

Så så, ikke mobbe jentene nåda gutter. Dere får det tilbake med renter når dere begynner å bli interessert i det motsatte kjønn også. :p

Jeg kan ikke si noe for knut, men for min del funker det ganske bra. har ikek fått igjen med eller uten renter.

Wait, fuck, thats why she told me to stop? :ph34r:

Lenke til kommentar

jeg føler meg så mye mer produktiv mellom 01:00 og 07:00 enn hva jeg gjør resten av døgnet. Da får jeg spilt, festa, møtt nye folk, tenkt, jobbet, skrevet ned lister over hva jeg skal etc.

Det er sånn det funker vet du. Har det akkurat likt

Lenke til kommentar

Og det er bare fordi du til vanlig er mest våken da. Snu døgnet ditt, og gjør det fast. Jeg kan ha hvilken som helst døgnrytme, så lenge jeg går inn for det. Problemet er at jeg foretrekker å stå opp 7 fremfor 6.

Jeg har prøvd det fast. Vel, fast i ca en måned i alle fall. Nok til at jeg fungerte på skolen og satt og skrev ned tankekart og leste på biblioteket, og når jeg kom hjem, spiste jeg middag, gikk en tur og leste litt mer før jeg tok enda en tur ut for å klarne huet, inn, lese mer, sovne. Hver dag i ca en måned. Kutta ut festing og alt.

Likevel strøyk jeg så det sang på eksamenen jeg leste til. Trodde jeg var så forberedt, men dessverre.

Det "morsomme" er at jeg har strøket på hver eksamen hvor jeg har retta opp livet mitt sånn nogenlunde og lest til, og jeg har stått på hver eksamen jeg ikke har lest til og bare gitt faen.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...