Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-1432

Gypsy er nede i margen her sammen med noen andre nick så hun ble visst ikke så fornærmet over cheeseburger-kommentarene at hun sluttet å henge her i tråden. :D

Nei jeg kan da bare ikke forlate dere heller, til tross for diskriminering og hat. Typisk mannfolk det altså, men regner med at dere har det mest i kjeften.

:tease:

Lenke til kommentar

Nei jeg kan da bare ikke forlate dere heller, til tross for diskriminering og hat. Typisk mannfolk det altså, men regner med at dere har det mest i kjeften.

:tease:

Det er da ingen av de sakene. Du må bare la være å uttale deg om ting du ikke har greie på. Som feks. cheeseburgere. ;)

Ikke bli voldtatt nå da... you've been there, done that :innocent:

Mener du at det virker som det er stor fare for det?

Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Jeg har det hovedsaklig i kjeften og kun foran tastaturet. :p

Om det da ikke renner over da. Da er det full rulle. :p

Haha.. ser det for meg :p

Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Det er da ingen av de sakene. Du må bare la være å uttale deg om ting du ikke har greie på. Som feks. cheeseburgere. ;)

Det var tydeligvis et veldig følsomt tema for dere. Får passe på at jeg ikke nevner noe om det igjen.

Lenke til kommentar

Selvsagt er det et viktig tema! Burger uten ost går ikke vett`u. :nei:

Det går, men langt ifra like godt... samt at jeg føler burgeren blir tørrere da.

Går det? Gidder ikke å prøve en gang.

Har du noen oppskrifter å dele med oss da? :D

Jepp. Gjær,sukker og vann :p

Og fremgangsmåten? :D

Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Slapp av, jeg er her nå. Ikke noe mer mobbing av det kvinnelige kjønn. Dere er oss overlegne intelligente og vi bøyer oss i støvet og ærer dere.

Viste jeg kunne regne med deg :thumbup:

Lenke til kommentar

Glimti, det går, men det blir tørt og jævlig stort sett.

Lurer på om jeg skal ta skjorte og blazer eller bare skjorte. Det er jo varmt nok nå, men når jeg skal hjem om en 5-8 timer, kan det være kaldere.

*tenke, tenke*

Har du vært i dusjen alt? Synes nicket ditt har vært her i et sett. Logget du ikke ut?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...