Datasmurf Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Eneste positive med Friday's, er JD-sausen, og den har jeg funnet ut at jeg klarer å etterligne godt nok selv. Ditto potetmos med cheddar og en god biff, så no need for TGI. Og ang. overdrevent gode kjøpeburgere, holder jeg meg til Sesam. Både edru og på fylla, og veldig spesielt dagen derpå. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Øl har jeg ikke så veldig god råd til å kjøpe, så da mistenker jeg at det blir tredje kvelden på rad at jeg koser meg med et glass whiskey på kvelden. Så får jeg i alle fall drukket opp noe av det som står på hylla og opptar plass.... med mindre butikken har Seidel når jeg skal dit etterpå. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Fridays er jo over gjennomsnittet god burger da. Hvis du sammenligner med masseproduserte BurgerKing og McDonaldsburgere, ja. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Jeg tenkte å kjøpe øl, men ved nærmere ettertanke, blir det nok bare is og hva enn jeg mangler til grove husmannsvafler. Mtp. at sist jeg sjekka, solgte de ikke Kronenbourg på Bunnpris. Kanskje gi faen i godhet og bare kjøpe Corona og noen lime i stedet. Kan jo funke. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Jeg synes Kysten rundt sine burgere er ganske gode Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Hvis du sammenligner med masseproduserte BurgerKing og McDonaldsburgere, ja. Glir jo tydeligvis ned de og... http://www.vg.no/nyheter/utenriks/artikkel.php?artid=526019 Lenke til kommentar
GuitarMonster Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Hvis du sammenligner med masseproduserte BurgerKing og McDonaldsburgere, ja. Glir jo tydeligvis ned de og... http://www.vg.no/nyheter/utenriks/artikkel.php?artid=526019 de smaker ikke direkte vondt nei. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Spiser de selv om jeg trenger en quickfix. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Problemet med burgerne på McDonalds er at de er så små at det er umulig å bli mett av dem. Da foretrekker jeg Burger King. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Det var penger på kontoen gitt Det må feires med et par øl i kveld Husk å kjøpe noen du liker denne gangen da. Min store øldag blir på fredag. Blir nok noen Seidel i dag. Ikke så voldsomt mye penger som kom inn. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Ser ut til at Gypsy ble fornærmet ang. diskusjonen om ost på burgere siden hun ikke har vist seg siden... Lenke til kommentar
GuitarMonster Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Problemet med burgerne på McDonalds er at de er så små at det er umulig å bli mett av dem. Da foretrekker jeg Burger King. Ja, jeg er enig at burgerking er bedre enn McDonalds. det som er mest dritt med det er at det er sinnsykt usunt. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Blir nok noen Seidel i dag. Ikke så voldsomt mye penger som kom inn. Skal det være billig øl foretrekker jeg borg på flaske. Billig og godt. Ja, jeg er enig at burgerking er bedre enn McDonalds. det som er mest dritt med det er at det er sinnsykt usunt. Ekspertene endrer hele tiden mening om hva som er sunt og hva som ikke er sunt så har nærmest gitt opp å følge med. Og så lenge du ikke spsiser det hver dag slik som i "Supersize me" burde det nok gå greit. Lenke til kommentar
GuitarMonster Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Ja, jeg er enig at burgerking er bedre enn McDonalds. det som er mest dritt med det er at det er sinnsykt usunt. Ekspertene endrer hele tiden mening om hva som er sunt og hva som ikke er sunt så har nærmest gitt opp å følge med. Og så lenge du ikke spsiser det hver dag slik som i "Supersize me" burde det nok gå greit. sant. Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Har prøvd å fryse ned noko vatn, som folk her har snakka så fint om, i sommarvarmen. Er berre lunka fortsatt, litt dårlig frysar... Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Hva skal du med frosset vann? Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Ser ut til at Gypsy ble fornærmet ang. diskusjonen om ost på burgere siden hun ikke har vist seg siden... lurer på hvorfor det er så mange jenter her inne Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Ser ut til at Gypsy ble fornærmet ang. diskusjonen om ost på burgere siden hun ikke har vist seg siden... Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 (endret) Nå skal jeg kokkelere. Endret 18. august 2010 av Glimti Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg