svelemoe Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Protip: Ikke søk på Adam Savage på Encyclopedia Dramatica om ikke du liker mannerumper. Been there, done that Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 (endret) Så lenge det blir lagt til Trondheim så blir jeg med! edit: burgerforumtreffet altså. Endret 18. august 2010 av Slettet-77do0b Lenke til kommentar
Toppris Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Hahahahah. Laugh of the day! Du syntes folk med psykologiske problemer er morsom, ja? Vel er ikke du dagens drittsekk? Reason: To fat ? Veier ~61kg, er 1.80 høy. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Tipper det er buffer underrun på sørsiden av cache som ikke vil synce med pipeline på broen i EPROM. Utvilsomt.Gleder meg til den dagen en bilmekaniker kommer til meg med dataproblemer. -Det er nok northbridge-cachen til venstre RAM-brikke som har problemer med IDE-kontroller til EEPROMen. Huff a meg. Dette blir nok dyrt, ja. Revenge will be sweet. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 (endret) Jeg blir også med! Endret 18. august 2010 av Therawyn Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Jeg blir også med! Blir det ikke litt langt å reise for din del? Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Hadde du en fin spasertur Therawyn? Lenke til kommentar
Petter Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Fytti å slitsomt det er og ha konstante smerter Lenke til kommentar
Kea Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 (endret) Jeg blir også med! Blir det ikke litt langt å reise for din del? Jo, men hvor ofte er det man får delta på forum-burger-treff? Hadde du en fin spasertur Therawyn? Ja, den var kjempefin. Selv om jeg enda ikke har funnet mp3-spilleren. Men, slikt vær må man utnytte, med eller uten musikk. Endret 18. august 2010 av Therawyn Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Det var penger på kontoen gitt Det må feires med et par øl i kveld Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Det var planen. Ekte burgere. ^^ Ikke at jeg har råd til å gjøre det noe ofte, men ... Tror nesten jeg ville sett hvor mange burgere man kunne fått for prisen på kjøttkværna? Så skal man ha, Salat, Ost, tomat, sylteagrurk, rå løk osv. Kjøpe > lage selv I brugerpraten skal dere få en oppskrift av meg. Mosakka ala Guttorm(logisk nok) Man tager: 1 stk kjøttdeig, steker denne sammen med så mye løk man måtte behage. Kok samtidig opp noen deseliter makaroni, og sett stekeovnen på 250 grader. På slutten av stekningen tilsetter man rød paprika skåret i biter(denne trenger ikke steikes veldig) Man tar en pose pizzafyll, rører den og hiver det i panna. Man tar så å koker en pose potetmos, når denne er ferdig, smører man denne utover i en ildfast form. Strø makaronien over potetmosen. Ta Kjøtteigen over makaronien. Stør på med ost. Strø på med oregano Det hele settes i komfyren og stekes til osten er gyllenbrun. Vola, Guttis Mosakka. Du kan lett ha middag i 3 dager her, spe på her og der ved behov. (Smaker minst like godt etter en natt i kjøleskapet) Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Blir burger i kveld ser jeg etter alt burgerpraten her ... Ble skikkelig sulten på burger selv. Hadde jeg bare gidda å kjørt ned til byen på Graffi og kjøpt meg noe der. Meeen det blir litt vel viggo å sitte på en slik plass å spise middag alene Så da blir det stekt pølse og speilegg mest sannsynligvis. Kansje på tide å arrangere burgerforumtreff så mange som plutselig ble interessert i burgere her. Jeg er helt med, i alle fall om det er et sted jeg har råd til å dra. Som rundt om i Trøndelag og rundt Stavanger. Lenke til kommentar
GuitarMonster Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Jeg hadde joina Fridays i Oslo Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 guttorm, det må jo prøves! Ang. kjøttkverna, tror jeg jeg ditcher å kjøpe en og heller bøffer mamma sin. Hun kommer ikke til å bruke den i år iaf. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Det var planen. Ekte burgere. ^^ Ikke at jeg har råd til å gjøre det noe ofte, men ... Tror nesten jeg ville sett hvor mange burgere man kunne fått for prisen på kjøttkværna? Så skal man ha, Salat, Ost, tomat, sylteagrurk, rå løk osv. Kjøpe > lage selv Du er ikke akkurat noen connoisseur skjønner jeg. En ordentlig burger er verd tiden og den ekstra innsatsen. Jeg hadde joina Fridays i Oslo Så du liker å betale overpris for middelmådig mat? Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Ja, den var kjempefin. Selv om jeg enda ikke har funnet mp3-spilleren. Men, slikt vær må man utnytte, med eller uten musikk. Hyggelig. Min spennende dag har blitt handling og internett så langt. Nå skal jeg straks kokkelere litt og så må jeg få ryddet litt mer. Og tusler nok innom her senere og. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Hahahahah. Laugh of the day! Du syntes folk med psykologiske problemer er morsom, ja? Vel er ikke du dagens drittsekk? Reason: To fat ? Veier ~61kg, er 1.80 høy. to skinny? Lenke til kommentar
GuitarMonster Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Fridays er jo over gjennomsnittet god burger da. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 (endret) Var liksom dersom det stod på økonomien, ingenting i veien for en sikkelig 2 kilos hjemmelaget hamburger. Edit: Btw, ich been Toro kokk! Endret 18. august 2010 av guttorm Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Det var penger på kontoen gitt Det må feires med et par øl i kveld Husk å kjøpe noen du liker denne gangen da. Min store øldag blir på fredag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg