After Dark Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Er da ingen ting... Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Blir burger i kveld ser jeg etter alt burgerpraten her ... Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Frister med burger selv og, men får ta de t til helgen. I dag blir det ferskpasta med hvitløksaus og i morgen skal jeg antageligvis spise borte. Lenke til kommentar
Toppris Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Kan noen fortelle meg hvorfor jeg svetter som en gris under armene når jeg kjører bil? Har hatt lappen i .. en 3 måneder snart vil jeg tro! Og det skjer uansett om jeg kjører alene i veibanen, kjører fort eller sakte, selv med aircondionet på DRITINGSKALDT! Jeg tenker jo det må være psykologisk, for det er jo ikke særlig stress å kjøre bil i 5 minutter, men alikevel svetter jeg! Jeg er jo ikke redd når jeg kjører, jeg ELSKER å kjøre. Begynner å bli satans irriterende! Har en rull dasspapir som jeg av og til må bruke til å tørke meg under armene om jeg skal til venner.. WTF? Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Hahahahah. Laugh of the day! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Lurer på om jeg skal kjøpe meg kjøttkvern. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Lurer på om jeg skal kjøpe meg kjøttkvern. Do eet. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Skal du lage burger? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Det var planen. Ekte burgere. ^^ Ikke at jeg har råd til å gjøre det noe ofte, men ... Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Siste bildet jeg la ut var forøvrig verdens største: http://www.rarenyheter.com/?p=17346 Ikke at det er akkurat det man burde ta sikte på til vanelig... Lenke til kommentar
GuitarMonster Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Noen som har en idé om hvorfor lyden på pc'en min ikke funker? Det slutta å funke en gang jeg dro ut headsettet. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Noen som har en idé om hvorfor lyden på pc'en min ikke funker? Det slutta å funke en gang jeg dro ut headsettet. Tipper det er buffer underrun på sørsiden av cache som ikke vil synce med pipeline på broen i EPROM. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Blir burger i kveld ser jeg etter alt burgerpraten her ... Ble skikkelig sulten på burger selv. Hadde jeg bare gidda å kjørt ned til byen på Graffi og kjøpt meg noe der. Meeen det blir litt vel viggo å sitte på en slik plass å spise middag alene Så da blir det stekt pølse og speilegg mest sannsynligvis. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Tipper det er buffer underrun på sørsiden av cache som ikke vil synce med pipeline på broen i EPROM. Utvilsomt. Lenke til kommentar
GuitarMonster Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Eeeh takk, sa meg mye du Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Tipper det er buffer underrun på sørsiden av cache som ikke vil synce med pipeline på broen i EPROM. Utvilsomt.Gleder meg til den dagen en bilmekaniker kommer til meg med dataproblemer. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Blir burger i kveld ser jeg etter alt burgerpraten her ... Ble skikkelig sulten på burger selv. Hadde jeg bare gidda å kjørt ned til byen på Graffi og kjøpt meg noe der. Meeen det blir litt vel viggo å sitte på en slik plass å spise middag alene Så da blir det stekt pølse og speilegg mest sannsynligvis. Kansje på tide å arrangere burgerforumtreff så mange som plutselig ble interessert i burgere her. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Tipper det er buffer underrun på sørsiden av cache som ikke vil synce med pipeline på broen i EPROM. Utvilsomt.Gleder meg til den dagen en bilmekaniker kommer til meg med dataproblemer. -Det er nok northbridge-cachen til venstre RAM-brikke som har problemer med IDE-kontroller til EEPROMen. Huff a meg. Dette blir nok dyrt, ja. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg