Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kan noen fortelle meg hvorfor jeg svetter som en gris under armene når jeg kjører bil? Har hatt lappen i .. en 3 måneder snart vil jeg tro! Og det skjer uansett om jeg kjører alene i veibanen, kjører fort eller sakte, selv med aircondionet på DRITINGSKALDT! Jeg tenker jo det må være psykologisk, for det er jo ikke særlig stress å kjøre bil i 5 minutter, men alikevel svetter jeg! Jeg er jo ikke redd når jeg kjører, jeg ELSKER å kjøre. Begynner å bli satans irriterende! Har en rull dasspapir som jeg av og til må bruke til å tørke meg under armene om jeg skal til venner.. WTF?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Blir burger i kveld ser jeg etter alt burgerpraten her ...

Ble skikkelig sulten på burger selv. Hadde jeg bare gidda å kjørt ned til byen på Graffi og kjøpt meg noe der. Meeen det blir litt vel viggo å sitte på en slik plass å spise middag alene :p

Så da blir det stekt pølse og speilegg mest sannsynligvis.

Lenke til kommentar

Blir burger i kveld ser jeg etter alt burgerpraten her ...

Ble skikkelig sulten på burger selv. Hadde jeg bare gidda å kjørt ned til byen på Graffi og kjøpt meg noe der. Meeen det blir litt vel viggo å sitte på en slik plass å spise middag alene :p

Så da blir det stekt pølse og speilegg mest sannsynligvis.

Kansje på tide å arrangere burgerforumtreff så mange som plutselig ble interessert i burgere her. :D:p

Lenke til kommentar

Tipper det er buffer underrun på sørsiden av cache som ikke vil synce med pipeline på broen i EPROM.

Utvilsomt.
Gleder meg til den dagen en bilmekaniker kommer til meg med dataproblemer.

-Det er nok northbridge-cachen til venstre RAM-brikke som har problemer med IDE-kontroller til EEPROMen. Huff a meg. Dette blir nok dyrt, ja.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...