MrLeftfield Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Hører jeg kvinne diskriminering her? Eller nei vent, leser jeg det? Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Greit. Overlater tråden til dere. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Jeg vurderer å reise på butikken for å ordne meg frokost. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 (endret) Når jeg lager toast MÅ jo osten ha rent utover og har dannet et sprøtt ostelag rundt hele toasten! Jaaa Hører jeg kvinne diskriminering her? Eller nei vent, leser jeg det? Hva er det fornoe ? :dribble: :dribble: :dribble: :dribble: Can i haz cheeseburger Endret 18. august 2010 av Mr. A Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Hva er alt dette snakket om frokost langt utpå dagen i dag? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Hører jeg kvinne diskriminering her? Eller nei vent, leser jeg det? Aldeles ikke. Hun bare uttalte seg om ting hun åpenbart ikke hadde peiling på. Greit. Overlater tråden til dere. Ikke så snurt da. Vi kan snakke om ting som dere kvinner også kan svare på. Hva slags lipgloss er best? Og hvilken dagkrem er best mot appelsinhud? Nå ble jeg sulten Jeg hadde sikkert blitt sulten om ikke jeg hadde vært sjuk. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Greit. Overlater tråden til dere. Ikke så snurt da. Vi kan snakke om ting som dere kvinner også kan svare på. Hva slags lipgloss er best? Og hvilken dagkrem er best mot appelsinhud? Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 I know. Men jeg kommer nedover til Rått og Råde da. ^^ Then ich been in das dam, for work! Som Liverpool supportere flest, sier jeg Neste år! ^^ Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 http://www.youtube.com/watch?v=n77auNQDiPk&feature=player_embedded#! Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Greit. Overlater tråden til dere. Ikke så snurt da. Vi kan snakke om ting som dere kvinner også kan svare på. Hva slags lipgloss er best? Og hvilken dagkrem er best mot appelsinhud? Lipgloss med ostesmak? 1 Lenke til kommentar
Boris Yeltsin Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Hekkan for en cheeseburger! Me wants! Norges beste burger finner du forøverig på Sola i Stavanger. Pitstop American Style burger, MÅ være norges beste. De har 160g, 200g, 250g og 300g. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Hører jeg kvinne diskriminering her? Eller nei vent, leser jeg det? Ja. Hva er problemet? Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Over fra cheeseburger til vodka: Moskva går til krig mot vodkadrikkingen og vil forby servering av vodka etter kl. 22:00: http://www.aftenposten.no/okonomi/utland/article3773337.ece Tror dere de får russernes helse opp igjen? Lipgloss med ostesmak? Lenke til kommentar
multisync Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Var et sted i Horten som solgte 3 x 333g-burger, dvs. kiloburger tilsammen Jeg tror riktignok ikke at jeg hadde klart å spise mer enn halve, selv hvor sulten jeg måtte være. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 (endret) Protip: Ikke søk på Adam Savage på Encyclopedia Dramatica om ikke du liker mannerumper. Endret 18. august 2010 av L4r5 1 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Var et sted i Horten som solgte 3 x 333g-burger, dvs. kiloburger tilsammen Jeg tror riktignok ikke at jeg hadde klart å spise mer enn halve, selv hvor sulten jeg måtte være. På utestedet Iside i Bergen så har de noe de kaller for Suicide Solution. Det er en enkilosburger med tilbehør. Masse tilbehør. Om du klarer den i løpet av en time så får du den gratis og får navnet ditt på veggen pluss på internett. Rekorden er 14 minutter eller noe. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 I Drammen hadde de og 999grams burger. Jeg og en kompis måtte selfølgelig prøve en sånn Fy faen jeg hadde hjertebank på toget inn til Oslo :!: Lenke til kommentar
Boris Yeltsin Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Var et sted i Horten som solgte 3 x 333g-burger, dvs. kiloburger tilsammen Jeg tror riktignok ikke at jeg hadde klart å spise mer enn halve, selv hvor sulten jeg måtte være. Urk, kom på en russeknute: Femdobbel burger meny, som måtte spises innen 5min... Jeg klarte det, men måtte skulke skolen resten av dagen. Ble veldig kvalmen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg