Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Når jeg lager toast MÅ jo osten ha rent utover og har dannet et sprøtt ostelag rundt hele toasten!

Jaaa :dribble:

Hører jeg kvinne diskriminering her? Eller nei vent, leser jeg det?

Hva er det fornoe ?

post-131018-1282138400,9203_thumb.jpg

:dribble: :dribble: :dribble: :dribble: :dribble: :dribble: :dribble: :dribble:

:dribble: Can i haz cheeseburger

Endret av Mr. A
Lenke til kommentar

Hører jeg kvinne diskriminering her? Eller nei vent, leser jeg det?

Aldeles ikke. Hun bare uttalte seg om ting hun åpenbart ikke hadde peiling på. :p

Greit. Overlater tråden til dere.

Ikke så snurt da. Vi kan snakke om ting som dere kvinner også kan svare på. Hva slags lipgloss er best? Og hvilken dagkrem er best mot appelsinhud?

Nå ble jeg sulten :(

Jeg hadde sikkert blitt sulten om ikke jeg hadde vært sjuk.
Lenke til kommentar

Var et sted i Horten som solgte 3 x 333g-burger, dvs. kiloburger tilsammen :whistle:

Jeg tror riktignok ikke at jeg hadde klart å spise mer enn halve, selv hvor sulten jeg måtte være.

På utestedet Iside i Bergen så har de noe de kaller for Suicide Solution. Det er en enkilosburger med tilbehør. Masse tilbehør. Om du klarer den i løpet av en time så får du den gratis og får navnet ditt på veggen pluss på internett. Rekorden er 14 minutter eller noe.

Lenke til kommentar

Var et sted i Horten som solgte 3 x 333g-burger, dvs. kiloburger tilsammen :whistle:

Jeg tror riktignok ikke at jeg hadde klart å spise mer enn halve, selv hvor sulten jeg måtte være.

Urk, kom på en russeknute: Femdobbel burger meny, som måtte spises innen 5min... Jeg klarte det, men måtte skulke skolen resten av dagen. Ble veldig kvalmen.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...