Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Faen!

Vekkerklokkene sto på 8, jeg våkner nå. :|

Ikke faen om jeg rekker å dusje, ete frokost og ha meg på skolen i løpet av tre kvarter.

Skjerpings! :realmad:

I know! :(

Må få fiksa døgnrytmen til skolen begynner på mandag. Selv om det blir hardt å opprettholde det å stå opp halv åtte to dager i uken fordi jeg må, og så ikke trenge det i det hele tatt resten av tiden.

Lurer på om jeg skal prøve å få meg jobb i tillegg. :p

lol what, skole 2 dager i uka?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Holdninger, unge mann. Holdninger. Går man inn i det med bare negative holdninger, gjør man det negativt også.

Jeg fikk S+ på matteeksamen i 9. klasse. Gjorde ikke noe mere lekser enn alle andre, men jeg gjorde det jeg skulle og lærte det jeg trengte å lære. Og gikk ikke og grein over hvor kjedelig det var hele tiden.

S+?? Synes å huske at S var det høyeste man kunne få.

Lenke til kommentar

vafler med speilegg og bacon :dribble:

...og vi snakker om mat igjen i cafèen

Jeg nevnte det i går, og jeg skal lage det snart.

Grove husmannsvafler med speilegg, bacon og masse cheddar smelta over! :D

Jeg kommer sannsynligvis til å få vondt i hjertet etter én vaffel.

Yeah.

På mandager har jeg "Rike internettapplikasjoner" fra 9:30 eller 8:30 til 15:30 (eller fag om bachelor hvis jeg heller vil ta det. Irriterende at de kræsjer) og på onsdager har jeg "Lydproduksjon" fra 9:30 til 15:30. :p

En time pause i løpet av dagen på hver av dem.

Og fra midten av oktober av, har jeg bare lyd også. ^^

Lenke til kommentar

vafler med speilegg og bacon :dribble:

...og vi snakker om mat igjen i cafèen

Jeg nevnte det i går, og jeg skal lage det snart.

Grove husmannsvafler med speilegg, bacon og masse cheddar smelta over! :D

Jeg kommer sannsynligvis til å få vondt i hjertet etter én vaffel.

Yeah.

På mandager har jeg "Rike internettapplikasjoner" fra 9:30 eller 8:30 til 15:30 (eller fag om bachelor hvis jeg heller vil ta det. Irriterende at de kræsjer) og på onsdager har jeg "Lydproduksjon" fra 9:30 til 15:30. :p

En time pause i løpet av dagen på hver av dem.

Og fra midten av oktober av, har jeg bare lyd også. ^^

ok, da er du _hvertfall_ slask for at du ikke er i jobb enda. (ja jeg veit, jeg var litt kras her :p)

Lenke til kommentar

I know.

Men jeg vet ikke om jeg kommer til å søke jobb på den erotiske sjappa likevel. Jeg er for sjenert for sånn. Får vel heller evt. prøve og søke meg til en bokhandel. Det er det eneste stedet jeg kunne jobbet her.

Alternativt funnet meg et forlag eller trykkeri eller noe og søkt jobb som korrekturleser eller oversetter fra norsk til engelsk / engelsk til norsk. :p

Lenke til kommentar

Du kom ikke å drakk øl med meg Datasmurf :cry:

I know. Men jeg kommer nedover til Rått og Råde da. ^^

Glimti: :D

Ost blir det aldri for mye av. Bare tenk på en diger, saftig cheeseburger... :dribble:

Nettopp! :D

Ost er overflødig på burger. Eneste man trenger ost på er ostesmørbrød, brødskive, knekkebrød og pizza.

Tyst, kvinne!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...