Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

God formiddag Therawyn. Hadde du noen syke/morsomme drømmer i natt og?

Jeg drømte noe rart, men husker ikke alt i detalj. Det involverte litt WoW (igjen :roll:), og en scooter som noen hadde satt fyr på som hadde smelta sammen med stativet den stod på. Og noen som fikk en bil til bursdagen. Men ellers husker jeg ikke mye. :p

Du da, sovet godt?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tenkte meg at du kom til å drømme et eller annet pussig igjen. vet ikke om du så dette siste innlegget jeg skrev før jeg gikk i går:

Så mye vennskap det ble her da. :wee:

Nå legger jeg meg nedpå med boken min igjen. Snakkes i morgen forumfolkens. :sleep:

Og gleder meg selvsagt til i morgen tidelig for å høre om vår alles kjære Therawyn har hatt noen flere syke drømmer i løpet av natten... :grin:

Sov godt selv da jeg først sovnet. Drømmer ikke noe stort selv for tiden. Men pleier å ha perioder når det gjelder drømming uansett.

Satt foresten og leste litt igjennom den gamel bannetråden for litt siden for å gjenoppfriske gode, gamle minner. :D Men vi har jo andre tråder også om det blir for kjedelig å bare henge i denne.

Nå skal jeg i dusjen og ut og handle. Hva med deg der borte i tyskernes land?

Lenke til kommentar

Tenkte meg at du kom til å drømme et eller annet pussig igjen. vet ikke om du så dette siste innlegget jeg skrev før jeg gikk i går:

Så mye vennskap det ble her da. :wee:

Nå legger jeg meg nedpå med boken min igjen. Snakkes i morgen forumfolkens. :sleep:

Og gleder meg selvsagt til i morgen tidelig for å høre om vår alles kjære Therawyn har hatt noen flere syke drømmer i løpet av natten... :grin:

Sov godt selv da jeg først sovnet. Drømmer ikke noe stort selv for tiden. Men pleier å ha perioder når det gjelder drømming uansett.

Satt foresten og leste litt igjennom den gamel bannetråden for litt siden for å gjenoppfriske gode, gamle minner. :D Men vi har jo andre tråder også om det blir for kjedelig å bare henge i denne.

Nå skal jeg i dusjen og ut og handle. Hva med deg der borte i tyskernes land?

Tror ikke jeg så det før jeg gikk til sengs, var så trøtt i går at jeg ikke gadd å lese alle nye innlegg uansett. :p

Hehe, good times. :wee: Men jeg gadd bare ikke mer av den nye bannetråden, siden nesten alle "veteranene" er borte og tråden er blitt okkupert av størsteparten av forumets fjortiser. Er ikke noe gøy da. Menmen, det ville vel skjedd en eller annen gang uansett.

Jeg skal snart ta meg en lang spasertur. Flott vær i dag - overskyet og en smule vind. Altså ikke for varmt, og ikke for kaldt. :wee:

Edit: Gosh, hva er det som feiler meg i det siste? En million skrivefeil i hver setning jo. :hrm:

Endret av Therawyn
Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

God morgen store og små :) Umulig å sove i fred, telefonen har vekt meg 3 ganger, til slutt måtte jeg bare ringe opp igjen og stå opp. Likså greit kansje.

Lenke til kommentar

Siste feriedagen min idag :(

Skal bli kjekt å sjå alle igjen, og møte den nye læraren, men eg kan ikkje sei at leksene er noko eg har sakna.

Hadde min i går. 1 dag på videregående :no:. Kom ikke i klasse med noen jeg kjenner

Det gjorde jeg også da jeg begynte i 1. i fjor. Men nå har jeg noen venner som jeg tror er de beste jeg har hatt. :wee:

Lenke til kommentar

Det gjorde jeg også da jeg begynte i 1. i fjor. Men nå har jeg noen venner som jeg tror er de beste jeg har hatt. :wee:

Problemet er bare at det bare er sånne "populære" snobber som er så barnslige at de såvidt gidder å si hei til folk hvis de ikke er like snobbete som dem. Ellers er det bare folk som er nerdete og ikke tåler å bli snakket til uten at de blir skjenert og nermest løper for å komme seg bort.

Lenke til kommentar

Tror ikke jeg så det før jeg gikk til sengs, var så trøtt i går at jeg ikke gadd å lese alle nye innlegg uansett. :p

Hehe, good times. :wee: Men jeg gadd bare ikke mer av den nye bannetråden, siden nesten alle "veteranene" er borte og tråden er blitt okkupert av størsteparten av forumets fjortiser. Er ikke noe gøy da. Menmen, det ville vel skjedd en eller annen gang uansett.

Jeg skal snart ta meg en lang spasertur. Flott vær i dag - overskyet og en smule vind. Altså ikke for varmt, og ikke for kaldt. :wee:

Edit: Gosh, hva er det som feiler meg i det siste? En million skrivefeil i hver setning jo. :hrm:

Gadd ikke mer av den tråden jeg heller, men fikk bannet deg en siste gang om du ikke så det: :D

Banner GZIP fordi at dette er mitt siste innlegg her. Jeg trekker meg herved fra bannetråden.

Banner Therawyn for siste gang. :new_woot:

Ha en hyggelig spasertur. jeg skal ikke noe lenger enn butikken og så rydde opp litt. Og kansje blåse litt liv i treningsutstyret. Kvelden blir vel bare film om jeg ikke får svar fra noen jeg har meldt med for å finne på noe.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Problemet er bare at det bare er sånne "populære" snobber som er så barnslige at de såvidt gidder å si hei til folk hvis de ikke er like snobbete som dem. Ellers er det bare folk som er nerdete og ikke tåler å bli snakket til uten at de blir skjenert og nermest løper for å komme seg bort.

Du er ganske rask til å dømme folk du ikke kjenner.

Lenke til kommentar

Enig med gypsy. Jeg er kjent med alle typene folk på skolen her, selv om mange virka helt fjerne for meg i begynnelsen. Har kanskje et litt annet miljø, fordi alle bor oppå hverandre på internatene.

Jeg er nok litt rask til å dømme folk også, alle (inkl.meg) tilhører en viss stereotype, men samtidig så er jeg fullstendig klar over at det er mer dybde til folk enn det jeg ser.

Lenke til kommentar

De fleste vokser en del(mentalt) når de får litt mere ansvar på videregående.

Så du kan ikke være en ansvarsfull person uten å ha gått videregående? :roll:

For all del. Selv om det er tydelig at mange som dropper ut/ikke starter på vgs også har total mangel på ansvarsfølelse. :)

Lenke til kommentar

De fleste vokser en del(mentalt) når de får litt mere ansvar på videregående.

Så du kan ikke være en ansvarsfull person uten å ha gått videregående? :roll:

Det står de fleste. Noen er modne før det, mens andre er enda ikke modne etter det. Men som oftest er det da de fleste begynner å måtte ta mere ansvar for seg selv, spesielt hvis man må bo på hybel.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...