Yavel Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 vel som dystletiker som har mer en nok med å lære bokmål, så skjønner jeg ikke hvorfor jeg også skal lære nynorsk!dessuten så er det de færreste jobber som krever nynorsk, hvorfor kan vi ikke ha valgfritt sidemål? Ein kan vel søka om fritak dersom ein har dysleksi? fritak = ingen evaluering, dvs må være der i timen, må gjøre prøvene, bare på bokmål, men slipper og få karakter Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Hvis det uansett ikke bedømmes med karakter, hvorfor møte opp og gjøre det da? Men nå merker jeg at det begynner å bli vel mye skoleprat her... Lenke til kommentar
Petter Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Hvis det uansett ikke bedømmes med karakter, hvorfor møte opp og gjøre det da? Men nå merker jeg at det begynner å bli vel mye skoleprat her... Mest sannsynlig grunnet fravær Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Holdninger, unge mann. Holdninger. Går man inn i det med bare negative holdninger, gjør man det negativt også. Ja, nettopp holdninger, lille gutt. Og mine holdninger til dette har jeg forklart i de få diskusjonene om skole jeg har vært med på. Den siste var i "Lærerne må tåle å bli spyttet på" som ligger et eller annet sted under Politikk og samfunn. Men lenge siden det har vært noe aktivitet i den. oh the irony. Anyway. Bytex er 32 år gammel. Hvor gammel er du? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 La meg gjette, han ignorere det spørsmålet og skriver om noe annet Halvtime til en må trø ned til bussen...*sukk* Blir en jævlig lang dag dette. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Holdninger, unge mann. Holdninger. Går man inn i det med bare negative holdninger, gjør man det negativt også. Ja, nettopp holdninger, lille gutt. Og mine holdninger til dette har jeg forklart i de få diskusjonene om skole jeg har vært med på. Den siste var i "Lærerne må tåle å bli spyttet på" som ligger et eller annet sted under Politikk og samfunn. Men lenge siden det har vært noe aktivitet i den. oh the irony. Anyway. Bytex er 32 år gammel. Hvor gammel er du? I følge profilen 26 Lenke til kommentar
b-real Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Sånn...da var en ferdig med Vesterålen for denne gangen, men nå var det kipt å forlate i motsettning til de andre gangene en har vært hjemme. Oh well....ETA: 8-9 tiden i kveld. Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 La meg gjette, han ignorere det spørsmålet og skriver om noe annet Halvtime til en må trø ned til bussen...*sukk* Blir en jævlig lang dag dette. Jeg hadde min igår. Fy faen for en drittdag. Jeeeeebuz. Jobba vanlige 8 timers dag + 2 timer hjemme...GG. Ble en hel dags jobb i praksis, siden mye var av og på :/ Glad det er over iaff. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Tok et par Pinex som hjalp mot hodepinen, tav vel å spiller litt Brawl og hører på musikk Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 La meg gjette, han ignorere det spørsmålet og skriver om noe annet Halvtime til en må trø ned til bussen...*sukk* Blir en jævlig lang dag dette. tror du er flink til og gjette Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 La meg gjette, han ignorere det spørsmålet og skriver om noe annet Stadig bullshitt fra deg selvom du skal være veileder og gjøre forumet til et bedre sted... Det jeg har gjort er å lese igjennom hele tråden om hvorvidt lærere burde tåle å bli spyttet på eller ikke. hadde glemt mesteparten av innholdet i den så det var interessangt å lese igjennom igjen da det først ble snakk om skole her. oh the irony. Anyway. Bytex er 32 år gammel. Hvor gammel er du? Han kom med en usakelig kommentar, jeg kom med en usakelig kommentar. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 alle vet at B-real er bad boy :O Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Godt å få det bekreftet... Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 http://www.youtube.com/watch?v=R4in8y32eR4&feature=related Lenke til kommentar
Kea Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Aww, den reklamen er så søt. Savner den jeg. Morn forresten. ^^ Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Aww, den reklamen er så søt. Savner den jeg. Morn forresten. ^^ Morn ? Det er da ikke morgen nå lengere. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 (endret) Neivel mister cranky-pants, god formiddag da. Endret 18. august 2010 av Therawyn Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 God formiddag Therawyn. Hadde du noen syke/morsomme drømmer i natt og? Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Ferdig med skole for idag. Håper jeg kan få flytta idag. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Skal snart smøre meg noen skiver. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg