WheelMan Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Interresant eller dumdristig? 8-10 knop strøm sier sitt Lenke til kommentar
Petter Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Liker at senga mi er så stor at jeg kan ligge på tvers uten problemer Lenke til kommentar
Petter Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Sover du urolig? Nope. Så det er litt overkill med så stor seng, men den stod nå her når jeg flytta inn så Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Sikkert praktisk. Selv sover jeg som oftest urolig. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Er veldig greit hvis jeg får besøk eller noe og ha plass i senga Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Hva er egentlig poenget med venne-greiene her på forumet? Bare "status" hvis man har mange? Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Er veldig greit hvis jeg får besøk eller noe og ha plass i senga Spørs hva slags besøk det gjelder... Hva er egentlig poenget med venne-greiene her på forumet? Bare "status" hvis man har mange? Tenkte du på profilvurderingen? Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Er veldig greit hvis jeg får besøk eller noe og ha plass i senga ikke egentlig da det er mye mer intimt å mye mer kosing i en liten seng Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Hva er egentlig poenget med venne-greiene her på forumet? Bare "status" hvis man har mange? Tenkte du på profilvurderingen? Tja, var vel sånn jeg kom på spørsmålet, men egentlig tenker jeg bare på hva som er poenget med å kunne adde andre som venn på forumet. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Er veldig greit hvis jeg får besøk eller noe og ha plass i senga ikke egentlig da det er mye mer intimt å mye mer kosing i en liten seng Veldig sant, men er greit og ha litt plass uansett, er liksom ikke krise og ha en kompis i senga heller da. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Tja, var vel sånn jeg kom på spørsmålet, men egentlig tenker jeg bare på hva som er poenget med å kunne adde andre som venn på forumet. Jeg bruker vennelista som bokmerker for å finne folk kjappere om jeg skal sende en pm. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Det er sant, Lars, har aldri tenkt på det- Jeg har aldri brukt det, og har heller ingen venner. Ikke forumvenner i alle fall. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Jeg er sliten etter noen hektiske timer på lerkendal, hva skjer her? jeg lager kyylling og ris nå Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Jeg er sliten etter noen hektiske timer på lerkendal, hva skjer her? jeg lager kyylling og ris nå Jeg sitter og klør er lettere kortpustet og har hodepine. Unnet meg et rekesmørbrød tidligere i dag. Jeg er lett allergisk, men elsker reker så jeg unner meg det en gang i blandt. Verd ubehaget hver gang. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 knewt går du på borgen? Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Noen ting må man bare lide litt for ja, ferske reker er snadder Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg