Christiαno Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 AVATAR Tredimensjonalt alien-hode redigere Kult Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Blir vel spill, film, musikk og internett off course. Liker små laptoper, lett å ta med seg å behagelig å sitte med på fanget. Liten HDD er ikke noe proble da jeg har en ekstern på 1000gb stående. Mac liker jeg ikke, synes de er så knotete å bruke. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Sånn. Da har jeg ryddet C-disken sånn lett og frigjort ca. 150GB. Godt å få ting inn i system igjen. Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Men ein kan vel kjøpa små laptopar til mindre enn 10k? Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 (endret) http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=598463 Er eit godt alternativ med betre ytelse til mindre pris. Om skjermen blir for stor er kanskje http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=597458 eit like godt alternativ. Begge to kan takle det ein laptop skal takle, og dei er nok litt over gjennomsnittet på ytelse. Kanskje litt overkill. Men betre enn alienware uansett. Overprisa drit. Endret 17. august 2010 av svelemoe Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Den Asusen ser grei ut. Skal tenke litt på saken. Har en EEE nå, merker den sliter litt her og der å det er skikkelig irriterende. Satt litt å funderte på å beholde den jeg har å kanskje kjøpe stasjonær koblet til tven. Valgets kval Visst jeg bygger selv burde man vel få en brukbar en til 10k? Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Visst jeg bygger selv burde man vel få en brukbar en til 10k? Du vil få ein "brukbar" til 5k også, det spørs berre om du skal kjøre tunge spel og må ha det nyaste inne GPU og CPU osv, eller om du berre skal ha ei "ok" datamaskin. Du kan opprette eit emne i hjelp til kjøp og salg av PC, mange med peiling der som kan hjelpe deg. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Den Asusen ser grei ut. Skal tenke litt på saken. Har en EEE nå, merker den sliter litt her og der å det er skikkelig irriterende. Satt litt å funderte på å beholde den jeg har å kanskje kjøpe stasjonær koblet til tven. Valgets kval Visst jeg bygger selv burde man vel få en brukbar en til 10k? Hadde jeg vært deg så hadde jeg beholdt EEE'en. Den er veldig grei til surfing osv. og har god batteritid. Til 10K så vil du få en stasjonær spill-PC som vil dra de nyeste spillene på OK innstillinger. Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Til 10K så vil du få en stasjonær spill-PC som vil dra de nyeste spillene på OK innstillinger. Min stasjonære taklar alle nye spel på advanced Bygde den ikkje sjølv. Kjøpte ein PC til 8000 med i7, bytta ut skjermkortet med 5850. 10300 kr for sjølve pcen, ikkje inkludert skjerm, mus, tastatur, headset osv. Middag snart, har ete kun ein twix i heile dag Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Om nom nom. Reker er alt for godt. Jeg kommer til å angre på dette om en halvtime, men akkurat nå var det faen så verd det. Min stasjonære taklar alle nye spel på advanced Er ikke det ganske OK da? Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Jeg sovna i senga i stad og sov i 3 timer. Satser på det ikke ødelegger søvnen til natta. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Ah, jeg er sa glad at familien sloste bort penger på en iPad. Da kan jeg surfe forumet mens jeg sitter paa dass. Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Fattern kjøpte seg også Ipad, han satt fast borte i USA pga askeskyen fra Island, så etter en uke fant han ut at han måtte komme seg på nett på en ellr annen måte, så da ble det Ipad. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Skulle gjerne hatt en usb-tilkobling. Slik at jeg kunne koblet til ekstern harddisk, lagt over noen filmer sann at jeg kunne ligget i senga/sofaen og sett paa film. Kan ikke dra med hele den stasjonare pc-en til senga, liksom. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Siden plystreren drepte kaféen så sier jeg over og ut! Snakkes i morra! 1 Lenke til kommentar
Diskutert Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Å svømme i Glomma, mot strømmen, er en meget interessant handling. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Jeg har kjørt båt der. Var ille nok det. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Interresant eller dumdristig? Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Jeg bor rett ved glomma Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Pizza og film er unnagjort og nå er jeg alene igjen. Så nå er det en god kopp te med honning mens jeg hører på regnet som trommer mot ruten. Har forøvrig funnet ny plass til maskinen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg