b-real Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Jeg vet ikke hvor ofte jeg trykker windows-tasten+space når jeg skal ha opp et program, skulle ha funnes noe tilsvarende awsome til windows. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Ha-ha, I see, I see. Fredag ja, da blir det full rulle her også. Da er det rebusløp / pub-til-pub-runde for førsteklassingene. Håper de kjører nakenposter i år også! Gi tilbakemelding da. Vet du hva jeg skal gjøre på fredag? Slappe av i sofaen, spille Metroid Prime Trilogy og drikke et par pils. Gjett hvem som har det best på lørdag? Vet du hva jeg skal? Starte dagen med øl op film. Og utover dagen kommer det til å bli øl, mat, data og film... Antagelig meg, for jeg skal ikke drikke noenting Din spirrevipp... Lenke til kommentar
b-real Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 http://www.youtube.com/watch?v=QvOQxeQKrdw Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 (endret) Crap. I morgen er det tilbake på pinebenken etter et par måneder fri. Glad jeg endelig er ferdig med det. Begynner som lærling nå i faget BVO å gleder meg vanvittig! Endret 17. august 2010 av Slettet+981287349 Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Crap. I morgen er det tilbake på pinebenken etter et par måneder fri. Glad jeg endelig er ferdig med det. Begynner som lærling nå i faget BVO å gleder meg vanvittig! Heldige deg. Må opp tidlig og ta buss. Må også betale for buss siden jeg bor ca 1/4 kilometer for nært skolen til å få dekt det. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 (endret) Jeg klarte å sovne i hver eneste time på skolen i dag. Lærerne merket det bare en gang, da. Fint for meg. Pluss at jeg eide den ene læreren og samtlige elever i rettskriving, hihi. Endret 17. august 2010 av Nopros Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 (endret) Heldige deg. Må opp tidlig og ta buss. Må også betale for buss siden jeg bor ca 1/4 kilometer for nært skolen til å få dekt det. Tar fly og helikopter til og fra jobb jeg. Endret 17. august 2010 av Slettet+981287349 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Nordsjøen? Hvis du spør meg så ja. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Vakke ftygg i det hele tatt, søten. Jeg kaller stadig vekk gjengen her fuckfaces såeh ... Med unntak av meg selvfølelig. Ja, du er bare tyskertøsa. Ang. å ha det crap på lørdag. Jeg ser ikke for meg at jeg kommer til å være i dårlig form. Jeg har bare sprit, og jeg planlegger å spise = god form! I motsetning til mitt rebusløp for 4 år siden, da jeg ikke åt i det hele tatt og dro på grisefylla med øl og sprit var sørpe kanondritings klokka ni på kvelden, noe som resulterte i fyllesyk 2 dager etterpå og at jeg i 3 år vandra rundt med et forjævlig bilde på studentbeviset, tatt på dag 2 av fyllesyken da jeg klarte å komme meg ut av senga. Nordsjøen? Hvis du spør meg så ja. Var deg jeg spurte ja. Also, irriterende. Noen har drevet og ringt meg i hele dag, men jeg får meg ikke til å ta telefonen siden jeg ikke kjenner nummeret. Kan de ikke bare sende melding i stedet? Jeg hater å prate i telefonen med folk jeg ikke vet hvem er. I alle fall i edru tilstand. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Pakken min er på Fauske nå, og er videresendt har jeg den da før helgen? Skal til østlandet Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 http://www.youtube.com/watch?v=QvOQxeQKrdw Haha! Så han på tv i går Virka som en ordentlig drittsekk... Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Kom ingen på kaffe besøk i dag Ja ja, har nå Tiny her hvertfall, tror han har spist nåt han ikke burde, han har skikkelig løs mage å spydde i sta Stakkars valpen min Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Ete, vaske opp, dusje, ordne seg og gå ut. Hmm. Evt. ete, nyte alkohol, vaske opp, nyte alkohol, dusje, nyte alkohol, gå ut, nyte alkohol. Hvilken av de to fungerer best? Lenke til kommentar
Kea Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Vakke ftygg i det hele tatt, søten. Jeg kaller stadig vekk gjengen her fuckfaces såeh ... Med unntak av meg selvfølelig. Ja, du er bare tyskertøsa. Jaså, er det det nye forum-kallenavnet mitt nå? Du er ikke den første som sier det. Also, irriterende. Noen har drevet og ringt meg i hele dag, men jeg får meg ikke til å ta telefonen siden jeg ikke kjenner nummeret. Kan de ikke bare sende melding i stedet? Jeg hater å prate i telefonen med folk jeg ikke vet hvem er. I alle fall i edru tilstand. Sjekk nummeret på nett da, fins jo en hel bunch med opplysningssider. Det minner meg forresten om noe morsomt som skjedde på en fest en gang. Jeg satt i en stol og prata i telefonen med noen, så plutselig kom det en fyr og tok mobilen ut av hånda mi og bare prata videre med samme person jeg nettopp hadde sittet og snakket med. Og de kjente ikke hverandre en gang. Jeg kjente ikke fyren engang. Han bare tok den rett ut av handa på meg mens jeg snakka, som om det skulle vært den mest naturlige ting i verden. Det var litt sånn... morsomt. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 (endret) Har bra lysst til å trykke på bestill knappen Skal skal ikke?? Konfig: FARGEVALG Alienware M11x Soft Touch – Stealth Black redigere PROSESSOR Intel® Core™ i7 640UM (4M Cache, 1.20 GHz) redigere OPERATIVSYSTEM Ekte Windows® 7 Home Premium, 64bit- norsk redigere SERVICE OG SUPPORT 1 års på stedet service, neste arbeidsdag inkludert på din nye PC redigere DÆKNING AF HÆNDELIGE UHELD No Accidental Damage Support redigere MINNE 2048 MB 800 MHz tokanals DDR3 SDRAM [2 x 1024] redigere HARDDISK 250 GB harddisk med 7200 rpm og fallsensor redigere EKSTERNT OPTISKE ENHETER Optical Drive : 8X DVD+/-RW Drive redigere SIKKERHETSPROGRAMVARE Ingen sikkerhetsprogram/antivirusbeskyttelse redigere Tilbehør ALIENFX-FARGE Quasar Blue redigere SKRIVEBORDSBAKGRUNNER Bakgrunn: Alienware 3D redigere AVATAR Tredimensjonalt alien-hode redigere STEAM AND PORTAL Steam® Gaming forum and download application redigere Også inkludert i ditt system TRÅDLØS TILKOBLING Dell Wireless 1520 Half Mini Card (802.11n) LCD 29.5cm (11.6") WideHD 1366x768 (720p) LCD PRIMÆRBATTERI 8-cell 63Whr Lithium Ion battery GRAFIKKORT 1GB GDDR3 NVIDIA® GeForce® GT 335M Gedis Bundle-referanse N08W1X03 Bestillingsinformasjon Alienware M11x Order - Norway Leveringsdokumenter Norwegian Documentation Strømforsyning 90W AC Adaptor Kabel European 250V Power Cord Tastatur Internal Norwegian Qwerty Keyboard AutoMatic Updates AutoMatic updates - On Hidden NamePlate Engraving Generic Name Plate Engraving Standard garanti 1 year Next Business Day Hardware Support included with your PC Fargevalg Alienware M11x Soft Touch – Stealth Black Endret 17. august 2010 av Kim S Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Har bra lysst til å trykke på bestill knappen Skal skal ikke?? åssen gikk daten? Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Ble ingen date Kanskje like greit egentlig Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Ble ingen date Kanskje like greit egentlig nå som du har skrytt på deg at du er en skikkelig don juan :O Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 (endret) Har bra lysst til å trykke på bestill knappen Skal skal ikke?? Konfig: FARGEVALG Alienware M11x Soft Touch – Stealth Black redigere PROSESSOR Intel® Core™ i7 640UM (4M Cache, 1.20 GHz) redigere OPERATIVSYSTEM Ekte Windows® 7 Home Premium, 64bit- norsk redigere SERVICE OG SUPPORT 1 års på stedet service, neste arbeidsdag inkludert på din nye PC redigere DÆKNING AF HÆNDELIGE UHELD No Accidental Damage Support redigere MINNE 2048 MB 800 MHz tokanals DDR3 SDRAM [2 x 1024] redigere HARDDISK 250 GB harddisk med 7200 rpm og fallsensor redigere EKSTERNT OPTISKE ENHETER Optical Drive : 8X DVD+/-RW Drive redigere SIKKERHETSPROGRAMVARE Ingen sikkerhetsprogram/antivirusbeskyttelse redigere Tilbehør ALIENFX-FARGE Quasar Blue redigere SKRIVEBORDSBAKGRUNNER Bakgrunn: Alienware 3D redigere AVATAR Tredimensjonalt alien-hode redigere STEAM AND PORTAL Steam® Gaming forum and download application redigere Også inkludert i ditt system TRÅDLØS TILKOBLING Dell Wireless 1520 Half Mini Card (802.11n) LCD 29.5cm (11.6") WideHD 1366x768 (720p) LCD PRIMÆRBATTERI 8-cell 63Whr Lithium Ion battery GRAFIKKORT 1GB GDDR3 NVIDIA® GeForce® GT 335M Gedis Bundle-referanse N08W1X03 Bestillingsinformasjon Alienware M11x Order - Norway Leveringsdokumenter Norwegian Documentation Strømforsyning 90W AC Adaptor Kabel European 250V Power Cord Tastatur Internal Norwegian Qwerty Keyboard AutoMatic Updates AutoMatic updates - On Hidden NamePlate Engraving Generic Name Plate Engraving Standard garanti 1 year Next Business Day Hardware Support included with your PC Fargevalg Alienware M11x Soft Touch – Stealth Black Liten harddisk, liten skjerm, 2GB RAM, overprisa, og litt harry utsjånad. Omtrent like bra specs som ein macbook pro til den prisen. Og det seier vel litt. Bruksområde? Endret 17. august 2010 av svelemoe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg