Sirslask Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Liker du dansk? Dansk er kos Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Og ødelegge stalkingen min? Nei det blir jo bare teit. Er man stalker så er man stalker. men hvorfor er ikke du på msn egentlig? Lenke til kommentar
Aces Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Dansk er ikke kos. Men svensk, derimot ... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Finsk er mer kos Lenke til kommentar
Aces Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Og ødelegge stalkingen min? Nei det blir jo bare teit. Er man stalker så er man stalker. men hvorfor er ikke du på msn egentlig? Bah, msn er oppskrytt Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Liker du dansk? Vel, det blir litt for mangle bløte konsonanter for min del. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Ramstein og Kraftwerk er ok, men at de kunne ødelegge Ducktales sånn Du sier altså at tysk, som lyder veldig likt norsk, er et stygt språk, samtidig som at norsk høres kjempebra ut? Men det er jo klart at man får et spesielt forhold til sangen på norsk når det er det man har vokst opp med. Det er visse setninger der jeg lurer på om jeg burde bruke "da" selv om det er veldig sjeldent å bruke "da" i disse setningene nå til dags. Er den over en av dem? Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Du sier altså at tysk, som lyder veldig likt norsk, er et stygt språk, samtidig som at norsk høres kjempebra ut? Norsk er ikke språket jeg liker best, syntes foreksempel engelsk og fransk er mye bedre. Je m'apelle Mikkel eller jeg heter Mikkel? Jeg går for fransk Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Bah, msn er oppskrytt logg på litt da... Lenke til kommentar
Nie Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Dansk er det nydeligste, peneste mest erotiske språket noensinne talt av noe menneske. oO Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Dansk er det nydeligste, peneste mest erotiske språket noensinne talt av noe menneske. oO det sier du bare siden det høres ut som de har en erigert penis i halsen Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Dansk er ikke kos. Men svensk, derimot ... Nå har jeg omtrent vokst opp med dansk som liten ettersom jeg var hver dag hos min danske mormor og på x antall turer til familien i Danmark. så dansk er kos Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Liker du dansk? Vel, det blir litt for mangle bløte konsonanter for min del. Det er jo nesten norsk, jo. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Espen: Ikke BARE derfor. Dessuten er det bare yndlingsargumentet mitt mot når folk sier de har poteter i halsen. Hvem faen stapper -poteter- i halsen? oO Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Dansk er det nydeligste, peneste mest erotiske språket noensinne talt av noe menneske. oO Ett av de bedre imo *kosesnakke på dansk med Nie* Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Det er jo nesten norsk, jo. Om du begrenser det norske språket til vestlandet, så ja. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Espen: Ikke BARE derfor. Dessuten er det bare yndlingsargumentet mitt mot når folk sier de har poteter i halsen. Hvem faen stapper -poteter- i halsen? oO dansker.. Lenke til kommentar
edge Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Dansk er skøy. Satt på togstasjonen i Køben og preka med en høy kar fra Kristiania for noen år siden. Han var morsom Men nuh tar edge kvelden, han. Han takker for følget, og ønsker alle andre en fortsatt fin kveld. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Ett av de bedre imo *kosesnakke på dansk med Nie* Ett av de bedre? Det beste. ^^ Jeg slår av eventuell musikk jeg har på ørene om jeg hører dansker i nærheten. Også setter jeg meg pent ned og bare lytter. ^^ Det er så sinnsykt -pent-! Lenke til kommentar
Aces Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Dansk er det nydeligste, peneste mest erotiske språket noensinne talt av noe menneske. oO det sier du bare siden det høres ut som de har en erigert penis i halsen Hehe må si meg enig der ja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg