Aleks Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 I'm not you guy, buddy! Well I'm not your buddy, friend! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 I'm not your friend. mate! Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 (endret) Hello fuckers! Nei den vaj ftygg. Alt går bra her? Hm? Mh? Aaaaalriiiight. *lage kaffe* Endret 17. august 2010 av Demonfudge Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Vakke ftygg i det hele tatt, søten. Jeg kaller stadig vekk gjengen her fuckfaces såeh ... Alt går bra, men 25+ er alt for varmt. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Synes å huske at jeg innviterte en somalier på kaffe i dag Jepp, du nevnte det. Pizza er den ultimate fyllemat! Faktisk en stund siden jeg selv har drukket skikkelig nå. Vel, hvor enn du er, burde det være fadderuke uansett nå. Det gir deg en god grunn til å gå ut og drikke, selv om du ikke er student. Sparer meg til helgen. Ble så mye i sommer nå på hytten. Måtte jo til pub med maskinen hver gang jeg skulle sjekke nettet. Men til fredag er det full rulle! Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Noen som vet hvor man får kjøpt sånne plastikk skinner som man kan ha tak ledning i? Tror man bare limte den fast. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Synes å huske at jeg innviterte en somalier på kaffe i dag Jepp, du nevnte det. Pizza er den ultimate fyllemat! Faktisk en stund siden jeg selv har drukket skikkelig nå. Vel, hvor enn du er, burde det være fadderuke uansett nå. Det gir deg en god grunn til å gå ut og drikke, selv om du ikke er student. Sparer meg til helgen. Ble så mye i sommer nå på hytten. Måtte jo til pub med maskinen hver gang jeg skulle sjekke nettet. Men til fredag er det full rulle! Ha-ha, I see, I see. Fredag ja, da blir det full rulle her også. Da er det rebusløp / pub-til-pub-runde for førsteklassingene. Håper de kjører nakenposter i år også! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Vet du hva jeg skal gjøre på fredag? Slappe av i sofaen, spille Metroid Prime Trilogy og drikke et par pils. Gjett hvem som har det best på lørdag? Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Antagelig meg, for jeg skal ikke drikke noenting Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Med et par pils mener jeg faktisk et par pils. Orker aldri mer. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Crap. I morgen er det tilbake på pinebenken etter et par måneder fri. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 For de som ikke har sett den mest episke episoden av Batman: http://www.youtube.com/watch?v=j_OpntXZiY8 Lenke til kommentar
Kea Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Vakke ftygg i det hele tatt, søten. Jeg kaller stadig vekk gjengen her fuckfaces såeh ... Med unntak av meg selvfølelig. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Crap. I morgen er det tilbake på pinebenken etter et par måneder fri. Ikke se på det som "pinebenken", men "et nytt år der jeg får lære masse nytt og treffe klassekameratene mine igjen" Lenke til kommentar
Romis Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Crap. I morgen er det tilbake på pinebenken etter et par måneder fri. Ikke se på det som "pinebenken", men "et nytt år der jeg får lære masse nytt og treffe klassekameratene mine igjen" Skal du begynne i førsteklasse? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Crap. I morgen er det tilbake på pinebenken etter et par måneder fri. Ikke se på det som "pinebenken", men "et nytt år der jeg får lære masse nytt og treffe klassekameratene mine igjen" Skal du begynne i førsteklasse? Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Vennligst ikke noe syting over at vi har et så bra utdannelsesystem her i landet. Takk. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 (endret) Jeg syns det er retarded å forklare hva en facepalm er under facepalm-bildet. Og nei, jeg bare mener holdning har veldig mye å si for hva man får ut av skoleårene. Endret 17. august 2010 av Bytex Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg