Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fi**e! En nedlastning har stoppa på 99,2%!

En av mine sto på 99,9% i 7 måneder. Så gikk den ned til 0% og starta på nytt. Nå står den på 0,1% og har gjort det i en uke. -_-

edit: Hvem i all verden drar frivillig til Cape Town når de kan dra til Honolulu? Dumme folk er dumme. :p

Endret av Datasmurf
Lenke til kommentar

hva er det du ikke får lasta ned ferdig zoro?

og hvordan kan den gå ned igjen sjur?

Jeg lurer på det samme. Og irriterer vettet av meg. Jeg mangler noen få prosenter på den sangen jeg vil ha. Nå mangler jeg en god del. -_-

Lars, Hawaii vs. Afrika. Hawaii vs. Afrika. Det blir som å velge Norvegia når du kan få en ekstra vellagret Jarslberg.

Lenke til kommentar

Lars, Hawaii vs. Afrika. Hawaii vs. Afrika. Det blir som å velge Norvegia når du kan få en ekstra vellagret Jarslberg.

Jeg er usikker på hva jeg hadde valgt. Honolulu er så ødelagt av masseturismen at det bare er trist. Nå er Cape Town også en turistby, men ikke til de grader kommersialisert som det vi ser de fleste stedene på Hawaii.
Lenke til kommentar

hva er det du ikke får lasta ned ferdig zoro?

og hvordan kan den gå ned igjen sjur?

Jeg lurer på det samme. Og irriterer vettet av meg. Jeg mangler noen få prosenter på den sangen jeg vil ha. Nå mangler jeg en god del. -_-

Kjøp den? :)

Lenke til kommentar

Haha, du har det med å rote til bordet du og ja? :p Må også alltid prøve å finne en praktisk plass for ting uten at alt som heter hyller blir overfylte. Har det med å stue ting jeg ikke trenger der og da inn i et skap som ikke brukes til klær. Kaller det bare for roteskapet. :p

Skulle gjerne også hatt noen slike apparater. Hadde ikke hatt noe imot en sånn sykkelting - Kommer ikke på hva det heter i farta - men det får bli litt senere. En by med dårligere utvalg når det gjelder sportsaker skal man lete lenge etter.

Ja, må jo ha alle tingene mine et sted. CDanlegget er for stort for bokhyllen og på det eneste skikkelige databordet jeg har står den stasjonære maskinen så sofabordet blir tatt opp av CDanlegget samt litt smårusk og spisebordet blir tatt opp av alle tegnesakene samt den bærbare maskinen. Har altfor mange ting til å kunne donere et helt skap til roteskap, men får iallefall stuet inn litt i et av skapene. Kansje under sengen kan være en god lagringsplass... :hmm: Og boden er alt full av forskjellige ting. Når man er samler sånn som emg blir det en del ting etter hvert.

Jogging synes jeg er ekstremt kjedelig enten det er med eller uten musikk og med eller uten følge så det gjør jeg bare ikke. Da blir det heller fjell eller skogstur. Sykkle har jeg ikke gjort på over ti år.

Har iallefall fått pantet flasker og satt på oppvaskmaskin så da har jeg iallefall gjort noe fornuftig. :yes: Nå blir det en kopp te og prøve den nye honningtypen jeg har kjøpt.

Lenke til kommentar

Og det kan man ikke i Sør-Afrika?

Ikke vet jeg. Alt jeg vet, er at noen venner av meg var i Cape Town for et par år siden.

Kompisen min var ute og gikk med lillesøsteren sin på 16-17, litt brunere i huden enn deg og med blondt hår på din lengde. Han ble tilbudt å selge henne til noen shadye typer og da han takket nei og gikk tilbake til hotellet de bodde på, fulgte de etter og hang utenfor de neste dagene.

Og nå når en venninne av meg vil dra dit alene og være der et halvt til ett år ... Vel, jeg er nå fortsatt skeptisk. Har ikke hørt om noe sånt skje blant de jeg kjenner som har dratt til Honolulu.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...