L4r5 Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Det var hjerte mitt som brast! I så fall: Hva faen gjorde du på stua mi og hvorfor forsvant du med en gang etterpå? Lenke til kommentar
multisync Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Dæven og sinnsykt kjedelig/slitsomt det er i en rettsal Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Dæven og sinnsykt kjedelig/slitsomt det er i en rettsal har du lekt pøbel nå? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Dæven og sinnsykt kjedelig/slitsomt det er i en rettsal I know. Man blir sittende å kjededrikke det vannet de har satt frem. Som regel så er det fårlig luft også så man må faktisk drikke. MEn hva skjer når man drikker alt det vannet? Man blir sittende å vente på pause så man kan gå på do. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Det var hjerte mitt som brast! I så fall: Hva faen gjorde du på stua mi og hvorfor forsvant du med en gang etterpå? Jeg er så sjenert av meg En kopp kaffe og så løper jeg på fjellet. Litt vind dog men det får en tåle. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 (endret) Dæven og sinnsykt kjedelig/slitsomt det er i en rettsal har du lekt pøbel nå? Nei, er nå heller fornærmede Dette er saken Men har blitt anket og er nå i lagmannsretten. Edit: Off I go... nå er det åsstedsbefaring i regnet Endret 17. august 2010 av multisync Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Dæven og sinnsykt kjedelig/slitsomt det er i en rettsal har du lekt pøbel nå? Nei, er nå heller fornærmede Dette er saken Men har blitt anket og er nå i lagmannsretten. Edit: Off I go... nå er det åsstedsbefaring i regnet hva faen er det for noe rettsak? Når man "kjører" i kø så går det som regel sakte. Å påføre en så store skader så må man ha vært i goooooood fart for å "ikke klare å se motorsyklisten som er så liten at man ikke ser dem". Og hva er det for noe unnskyldning egentlig? Så du ikke motorsyklisten, så kjørte du for fort. Kjørelærern min bremser meg ofte ned fordi det er "sideveier" og det kan komme folk/kjøretøy fra disse. Jeg har bare en ting å si: uaktsomhet. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Lykke til, multisync. Har lest om saken. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Dæven og sinnsykt kjedelig/slitsomt det er i en rettsal har du lekt pøbel nå? Nei, er nå heller fornærmede Dette er saken Men har blitt anket og er nå i lagmannsretten. Edit: Off I go... nå er det åsstedsbefaring i regnet Jeg blir så forbanna når jeg leser sånn. Jævla bilførere! >< Tror faen meg de eier veien og at folk på to hjul er mindreverdige. Gah! Måtte de brenne! Lenke til kommentar
Kea Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Meh, da får jeg garantert bare mareritt igjen. Men joda, er interessant det. Skulle gjerne lært litt mer om drømmetydning og sånt. Mornings til deg og ja. Drømmeforskning er interessangt det ja. Lest en lang artikkel om det i Illustrert vitenskap en gang, men husker desverre lite av det som sto der. Hva er dine planer i dag da? Er jo ikke noe problem å bare slå det opp på Wikipedia eller noe. Fins også mye annet interessant lesestoff om drømmetydning på andre nettsider. Planer for i dag? Tja... hadde tenkt meg å begynne å jogge, men nå finner jeg ikke MP3-spilleren min, så det får vente. Jogging/turgåing alene uten musikk er så kjedelig. Ellers hadde jeg tenkt meg en tur til byen, men nå pøsregner det ute, så det får vente det og. Da blir det vel rydding istedenfor. Må få ryddet opp i bokhylla snart, er jo fullstendig kaos i den stakkars hylla nå. Kjedelige planer, menmen. Hva med deg? Lenke til kommentar
multisync Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 (endret) Jeg tror til og med den siktede hvis hun hadde fått valget hadde valgt å bli dømt ved forrige rettsinstans siden det dommeren ville dømme henne for var relativt mildt og da ville hun (og ikke minst jeg) sluppet å gå igjennom dette her igjen. Den store saken her er de to kjøtthuene som var meddommere og gikk imot dommeren i tingretten. Denne gangen er det 3 dommere og 4 lekdommere Endret 17. august 2010 av multisync Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Dæven og sinnsykt kjedelig/slitsomt det er i en rettsal har du lekt pøbel nå? Nei, er nå heller fornærmede Dette er saken Men har blitt anket og er nå i lagmannsretten. Edit: Off I go... nå er det åsstedsbefaring i regnet lykke til, var en litt rar avgjørelse det der må jeg si men Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Jo høyere opp du kommer i rettsystemet, jo større er sjansen for en "ordentlig" behandling. Det åpnes for mer "synsing" i de lavere instansene. Så krysser fingrene for at det blir en mer profesjonell behandling denne gangen. Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Jo høyere opp du kommer i rettsystemet, jo større er sjansen for en "ordentlig" behandling. Det åpnes for mer "synsing" i de lavere instansene. Så krysser fingrene for at det blir en mer profesjonell behandling denne gangen. One up Lenke til kommentar
b-real Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 34min og 42sek fra døra til pappa og til døra på Steiroheia. And now...BADEKAR! Lenke til kommentar
Petter Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 34min og 42sek fra døra til pappa og til døra på Steiroheia. And now...BADEKAR! Hvor langt? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Næsj, skal man prøve å fikse problemene sine med ømfintelige og kronglete produkter selv siden kundeservice og brukermanualen ikke er til stor hjelp? Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Planer for i dag? Tja... hadde tenkt meg å begynne å jogge, men nå finner jeg ikke MP3-spilleren min, så det får vente. Jogging/turgåing alene uten musikk er så kjedelig. Ellers hadde jeg tenkt meg en tur til byen, men nå pøsregner det ute, så det får vente det og. Da blir det vel rydding istedenfor. Må få ryddet opp i bokhylla snart, er jo fullstendig kaos i den stakkars hylla nå. Kjedelige planer, menmen. Hva med deg? Ikke stort. Får besøk til pizza og film i kveld så tenkte jeg skulle få pantet flaskene så det slipper å stå poser i gangen og kansje prøve å få ryddet bordet så det går ann å sette maten noe sted. Ellers har jeg ryddet leiligheten nokså mye bortsett fra et par småting. Bokhyllen er langt ifra ryddig her heller, men ikke slik kaos som den var for noen dager siden. Desverre har jeg altfor lite plass så må finne ut hvor jeg skal ha forskjellige ting. Blir ingen jogging her i gården, men trening med litt forskjellige småapperater. Får se hva jeg får gjort. Må handle til kvelden også. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Fi**e! En nedlastning har stoppa på 99,2%! Lenke til kommentar
Kea Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 (endret) Ikke stort. Får besøk til pizza og film i kveld så tenkte jeg skulle få pantet flaskene så det slipper å stå poser i gangen og kansje prøve å få ryddet bordet så det går ann å sette maten noe sted. Ellers har jeg ryddet leiligheten nokså mye bortsett fra et par småting. Bokhyllen er langt ifra ryddig her heller, men ikke slik kaos som den var for noen dager siden. Desverre har jeg altfor lite plass så må finne ut hvor jeg skal ha forskjellige ting. Blir ingen jogging her i gården, men trening med litt forskjellige småapperater. Får se hva jeg får gjort. Må handle til kvelden også. Haha, du har det med å rote til bordet du og ja? Må også alltid prøve å finne en praktisk plass for ting uten at alt som heter hyller blir overfylte. Har det med å stue ting jeg ikke trenger der og da inn i et skap som ikke brukes til klær. Kaller det bare for roteskapet. Skulle gjerne også hatt noen slike apparater. Hadde ikke hatt noe imot en sånn sykkelting - Kommer ikke på hva det heter i farta - men det får bli litt senere. En by med dårligere utvalg når det gjelder sportsaker skal man lete lenge etter. Endret 17. august 2010 av Therawyn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg