Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg drømte at jeg hadde sex med en Draenei.... spiller jeg for mye WoW? :ermm:

Først strandet på en øde øy med The Rasmus, deretter dette... Høres ut som du har et interessangt natteliv.

Forteller du typen om disse drømmene? :tease:

It's a curse and a blessing. :p

Ja, jeg gjør det... jeg tør ikke fortelle noe mer om TR though, for han er så lei av høre om dem nå at han blir bare oppgitt. I begynnelsen da jeg ble hekte klarte jeg jo knapt å snakke om annet. Så hvis jeg nevner dem for ham nå ruller han bare med øynene. :!:

Og når jeg fortalte om den rare drømmen jeg hadde i natt bare lo han av meg. :( Er jo ikke min feil, kan jo ikke akkurat bestemme selv hva jeg vil drømme (med mindre det er lucid da, det er fett :dribble: ).

Endret av Therawyn
Lenke til kommentar

It's a curse and a blessing. :p

Ja, jeg gjør det... jeg tør ikke fortelle noe mer om TR though, for han er så lei av høre om dem nå at han blir bare oppgitt. I begynnelsen da jeg ble hekte klarte jeg jo knapt å snakke om annet. Så hvis jeg nevner dem for ham nå ruller han bare med øynene. :!:

Og når jeg fortalte om den rare drømmen jeg hadde i natt bare lo han av meg. :( Er jo ikke min feil, kan jo ikke akkurat bestemme selv hva jeg vil drømme (med mindre det er lucid da, det er fett :dribble: ).

Du burde se A nightmare on Elm street-serien. Vel og merke nr. 1 - nr. 5. De siste to er elendige. Der er det mye interessangt ang. drømmer.

Mornings foresten. :D

Lenke til kommentar

Du burde se A nightmare on Elm street-serien. Vel og merke nr. 1 - nr. 5. De siste to er elendige. Der er det mye interessangt ang. drømmer.

Mornings foresten. :D

Meh, da får jeg garantert bare mareritt igjen. :no: Men joda, er interessant det. Skulle gjerne lært litt mer om drømmetydning og sånt. :wee:

Mornings til deg og ja. :D

Endret av Therawyn
Lenke til kommentar

Speaking of dreams. Først hadde jeg en svært forstyrrende våt drøm, som gikk over i - for en gangs skyld ikke katter, men - en drøm om en dildo- og småbarnspisende blanding av en villkatt og en hyene som gikk til angrep på PC-en min, og så pappa og minstesøss mens jeg bare sto og så på. t3h fc*k?

Lenke til kommentar

Faen i helvete. Stod opp "tidlig" for å få med meg timesalget til netshop i dag, så jeg har sitti aleine på stua og surfa den siste halvtimen. Plutselig kom det et skarpt smell her. Som om noe datt i gulvet eller en kinaputt gikk av eller noe. Hoppa høyt i stolen og kjente pungen trakk seg sammen av sjokket. Men jeg har fortsatt ikke funnet ut hva det var som smalt.

Lenke til kommentar

Meh, da får jeg garantert bare mareritt igjen. :no: Men joda, er interessant det. Skulle gjerne lært litt mer om drømmetydning og sånt. :wee:

Mornings til deg og ja. :D

Drømmeforskning er interessangt det ja. Lest en lang artikkel om det i Illustrert vitenskap en gang, men husker desverre lite av det som sto der.

Hva er dine planer i dag da?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...