Petter Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Det dret vel du i! Skal jeg love deg. 1 Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Norsk klokka 8 på morran etter 4-5 timers søvn suger hardt. Får vel bare bli vandt til det igjen.. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Norsk klokka 8 på morran etter 4-5 timers søvn suger hardt. Får vel bare bli vandt til det igjen.. Sånn er livet back to reality Lenke til kommentar
b-real Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 AQQQQAAAAARRIIIOOOOOOOOOOOOOOOUUUUSSSSSSSSSS! Funky shit. Denne RR-klassikeren må jo selvsagt nevnes i denne sammenhengen: Var derfor jeg fant fram den der skjønner du søten Jeg lo så jeg holdt på å tisse på meg første gang jeg hørte det der Hodepinen min arter seg som regel omtrent som ei ishakke rett over venstre øyehule som følges av pulserende smerte i kjeven og tinningene hvis jeg ikke får lagt meg eller tatt noe medisin. Håper antibiotika funker, er ikke spesielt gira på å måtte stikke hull på bihulene... Grøss.Fattern sier bare "det enkleste er pistol"...Makan til folk.. Mmmm...kiwi til frokost. Eller har noen lyst på litt kake? Har stående en shitload med kaker her ifra i går. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Jeg er trøtt... men jeg er oppe! Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Morgencola og balkongen oppe. Og i kveld er det avtalt pizza og filmkveld. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 NNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN! Jeg glemte osten min hjemme i dag 1 Lenke til kommentar
Petter Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Morgencola og balkongen oppe. Og i kveld er det avtalt pizza og filmkveld. høres kos ut, hadde morgencola idag jeg også egentlig en fin start på dagen 1 Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Mitt skip er lastet med ... noe på N! Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Ligger et digert cruiseskip her ute. Trodde de hadde gitt seg nå. Lenke til kommentar
Canaye Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 jeg får email fra nettby idag og de er så smarte som altid :Hei, Har du glemt oss? Det skjer stadig ting på Nettby – vi har faktisk blitt Norges største by med hele 0 borgere! Fra ditt nabolag Namsos har 14 gutter og 19 jenter flyttet inn. Her ser du litt av det som venter på deg dersom du logger deg inn på din profil på http://www.nettby.no igjen; - 6814 borgere har besøkt din profil hele 0 brukere faktisk .... Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Får også slike mail iblant siden jeg aldri er innom der lenger. Har vurdert å slette profilen der, men det er jo ikke noe stres uansett. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Jeg har slettet meg, men redd for at profilen fortsatt eksisterer. Lenke til kommentar
Canaye Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 men 0 borgere ? lol .. norges største by og greier .. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Hva driver folket med? Jeg skrev nettopp litt mer på profilen, nyter fortsatt en cola, skal etter hvert ha litt frokost og lurer på om jeg skal pante noen flasker så de slipper å stå her til pizza og film i kveld. Like greit å ha gangen fri for flasker når man har besøk. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 men 0 borgere ? lol .. norges største by og greier .. Det er vel ingen som bor i nettby alle er vel strengt tatt på besøk. litt vanskelig og "Bo" på internett selv om de fleste av oss prøver så godt de kan. Lenke til kommentar
Canaye Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 (endret) jeg sitter og tenker på om eg skal gå inn på modernwarfare 2 nå .. skal ikke si hvilken version det er av modernwarfare .. men steam tok den forige brukeren fra meg .. jaja snakkes .. skal spille litt er i lvl 7 nå .. var i lvl 40 når de banna meg .. Endret 17. august 2010 av Canaye Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Mitt skip er lastet med ... noe på N! nislepA? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg