Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kjøpte meg 12 Grans Bare øl, Fy faen det smakte dritt :yucky:

Tror jeg holder meg til pils jeg vet er gode som Carlsberg.

Dritt smakte det vel ikke. Koster nesten ingen ting, så jeg klager ikke. Har seks av dem stående i kjøleskapet, så det blir nok en fin kveld.

Det smaker vel mer en blanding av sterk urin og svidd ris.

Mer som sitronbrus.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq

Haha...

Vår skole har ikke virus program på pc'ene engang.... :roll:

Treige plastikk dritt fra Lenovo... herregud for noen dårlige maskiner..

lenovo-thinkpad-t400.jpg

^--- Ikke helt den samme, men nesten.

Lenke til kommentar

HAha Lærere er jo kjent for og ha høy kompetanse da.

Ja, han hadde visst lært seg et nytt ord i sommerferien og, diskfragmentering. Og måtte selvfølgelig brukke dette så ofte han klarte. Spotify tar alt for mye oppstartsressurser og nå får vi ikke lov til å innstalere det på datamaskinene på skolen lengre..

Lenke til kommentar

Oppstartsressurser faktisk, spotify starter jo ikke automatisk med windows en gang (med mindre du vil det da).

Ja, dette er noe de fleste vet. Uten om læreren min såklart, og ikke vil han la seg overtale av en elev heller.

hallo lærere skal lære vekk ikke bli lært!!!!!

og selvfølgelig kan de alt her i verden, og viss du kan noe de ikke kan, så vil de ødelegge det får deg!

Endret av yavel
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq

Vi får ikke gjøre noe med Skole-pc'ene..

Du må ha admin rights for å installere ting, endre på innstillinger etc..

Og hver gang en instilling må endres, eller et program må installerers (flash f.eks..) sier jeg til lærerene : "Jeg kan fint gjøre det, men jeg har ikke admin rights" :roll:

Og de gidder ikke logge på med sine brukere heller. "Det tar for langt tid, send den inn til IT-folka"

Som om det går raskere..

Endret av Slettet-J0FoqSqMwq
Lenke til kommentar

Oppstartsressurser faktisk, spotify starter jo ikke automatisk med windows en gang (med mindre du vil det da).

Ja, dette er noe de fleste vet. Uten om læreren min såklart, og ikke vil han la seg overtale av en elev heller.

hallo lærere skal lære vekk ikke bli lært!!!!!

og selvfølgelig kan de alt her i verden, og viss du kan noe de ikke kan, så vil de ødelegge det får deg!

Minner meg på naturfagslæraren. Me snakka om stoff og aggregattilstand. Eg sa at plasma var ein tilstand, akkurat slik som væske, gass og fast stoff.

Han nekta :roll:

Men måndagen etter hadde han lest litt på nettet, og funne ut ag eg hadde rett. :thumbup: Alltid deilig å rette på lærarar.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...