Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Gjest medlem-1432

Ikke så mye, de fleste har vel begynt på jobb/skole igjen..

Ja jeg ser det, jeg måtte på nettet å sjekke om jeg og begynte nå snart.. Men begynner heldigvis ikke før neste mandag. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Yes, indeedio. Og Glimti, slutt å kall ham en dott, han har ikke gjort deg noe. :p

"Erte, erte"... :tease:

Likte du bilde? Fant det tilfeldigvis mens jeg søkte etter tatoveringer pga. at jeg har tenkt å ha noe på undersiden av armen selv etterhvert og straks jeg så det tenkte jeg jo på deg.

Men nå er det snart ut en tur i frisk luft selvom været kunne vært bedre. Tjohei.

Men litt dumt å dømme et band på grunnlag av én sang.

Har faktisk aldri hørt noe av dem.

Lenke til kommentar

Yes, indeedio. Og Glimti, slutt å kall ham en dott, han har ikke gjort deg noe. :p

"Erte, erte"... :tease:

Likte du bilde? Fant det tilfeldigvis mens jeg søkte etter tatoveringer pga. at jeg har tenkt å ha noe på undersiden av armen selv etterhvert og straks jeg så det tenkte jeg jo på deg.

Men nå er det snart ut en tur i frisk luft selvom været kunne vært bedre. Tjohei.

Men litt dumt å dømme et band på grunnlag av én sang.

Har faktisk aldri hørt noe av dem.

Ja, bildet var fint det, har det som display bilde på MSN. :wee:

Og det var forretsen ment til Vowels, ikke til deg. :p

Endret av Therawyn
Lenke til kommentar

http://www.oblad.no/nyheter/mann-besjet-ned-badet-og-gikk-1.5538259

Om du trodde du hadde en bisarr dag, så hør bare på Alexander Grudes historie. Torsdag i forrige uke kom en fremmed mann inn i leiligheten hans i Drøbak og nærmest spraylakkerte badet med illeluktende ekskrementer.

:lol:

Folk altså...

Sikkert en som tenner på det elns *shrug*

It's a sick world we live in.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...