Gjest medlem-1432 Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 Ikke så mye, de fleste har vel begynt på jobb/skole igjen.. Ja jeg ser det, jeg måtte på nettet å sjekke om jeg og begynte nå snart.. Men begynner heldigvis ikke før neste mandag. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 Jeg begynner på Onsdag Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 Han flørtepusen er så ekkel Ekkel? Du er jammen rar... Hehe, neida. Men jeg syns ikke han er ekkel da, tvert imot... Og joda, det er noe kjent med den tatoveringen. Er det ikke noe kjent med hele dotten og ikke bare tatoveringen? Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 Jo det er Espen lind, i think.. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 Det er da han vokalisten i The Rassmuss eller noe? Lenke til kommentar
Kea Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 Yes, indeedio. Og Glimti, slutt å kall ham en dott, han har ikke gjort deg noe. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 Det er da han vokalisten i The Rassmuss eller noe? Jo, bedritent band. Oh oh oh oh, in the shadows, oh oh oh oh. 1 Lenke til kommentar
Kea Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 (endret) Jaja, hver sin smak. Liker du dem ikke, så liker du dem ikke. Men litt dumt å dømme et band på grunnlag av én sang. Endret 16. august 2010 av Therawyn Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 Planer i dag: Lufte bikkja, hente giro, gå i banken å betale masse penger for å få løst ut giroen, kjøpe øl, tobakk og mat. Så blir det sikkert nerding hele dagen etter det Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 Yes, indeedio. Og Glimti, slutt å kall ham en dott, han har ikke gjort deg noe. "Erte, erte"... Likte du bilde? Fant det tilfeldigvis mens jeg søkte etter tatoveringer pga. at jeg har tenkt å ha noe på undersiden av armen selv etterhvert og straks jeg så det tenkte jeg jo på deg. Men nå er det snart ut en tur i frisk luft selvom været kunne vært bedre. Tjohei. Men litt dumt å dømme et band på grunnlag av én sang. Har faktisk aldri hørt noe av dem. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 (endret) Yes, indeedio. Og Glimti, slutt å kall ham en dott, han har ikke gjort deg noe. "Erte, erte"... Likte du bilde? Fant det tilfeldigvis mens jeg søkte etter tatoveringer pga. at jeg har tenkt å ha noe på undersiden av armen selv etterhvert og straks jeg så det tenkte jeg jo på deg. Men nå er det snart ut en tur i frisk luft selvom været kunne vært bedre. Tjohei. Men litt dumt å dømme et band på grunnlag av én sang. Har faktisk aldri hørt noe av dem. Ja, bildet var fint det, har det som display bilde på MSN. Og det var forretsen ment til Vowels, ikke til deg. Endret 16. august 2010 av Therawyn Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 Jeg må kjøpe ny bukse i dag! :O Hadde bare én ren en som jeg kunne ta med meg til Oslo, og her skal jeg være helt til fredag. OMG! Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 (endret) Hva var ment til Vowels? Det om å ikke dømme etter en sang? Der er jeg helt enig. Digger selv bla. The Beates, men det er enkelte av sangene deres som jeg synes er en stor sorg også. Endret 16. august 2010 av Glimti Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 Er det noen som veit hvordan frikort fungerer, er det bare for ungdom eller hvordan er det? Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 http://www.skatteetaten.no/no/Alt-om/Frikort/ Lenke til kommentar
b-real Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 http://www.oblad.no/nyheter/mann-besjet-ned-badet-og-gikk-1.5538259 Om du trodde du hadde en bisarr dag, så hør bare på Alexander Grudes historie. Torsdag i forrige uke kom en fremmed mann inn i leiligheten hans i Drøbak og nærmest spraylakkerte badet med illeluktende ekskrementer. Folk altså... Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 http://www.skatteetaten.no/no/Alt-om/Frikort/ Det står at fribeløpet for ungdom er 39997 kr. Så da et det ungdom opp til 20 år? Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 Skoleelever, Studenter og ugifte personer som ikke har mottatt skattekort kan bestille. Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 http://www.oblad.no/nyheter/mann-besjet-ned-badet-og-gikk-1.5538259 Om du trodde du hadde en bisarr dag, så hør bare på Alexander Grudes historie. Torsdag i forrige uke kom en fremmed mann inn i leiligheten hans i Drøbak og nærmest spraylakkerte badet med illeluktende ekskrementer. Folk altså... Sikkert en som tenner på det elns *shrug* It's a sick world we live in. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 Skoleelever, Studenter og ugifte personer som ikke har mottatt skattekort kan bestille. Enn halvtidstudenter? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg