Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ikke alle som tør å lage mat, eller rett og slett gidder ikke å prøve nye ting. Det er bare å hoppe i det..værre er det ikke :)

Dog, jeg må si jeg blir JÆVLIG sulten av den lakse-reklamen som går øverst på forumet her nå må jeg si...lakseburger, laks stekt i folie...*drooool*

Lenke til kommentar

Ikke alle som tør å lage mat, eller rett og slett gidder ikke å prøve nye ting. Det er bare å hoppe i det..værre er det ikke :)

Dog, jeg må si jeg blir JÆVLIG sulten av den lakse-reklamen som går øverst på forumet her nå må jeg si...lakseburger, laks stekt i folie...*drooool*

Laksereklame? Hvor?

Lenke til kommentar

Laksereklame? Hvor?
Helt øverst,ser den nå pga at jeg sitter på fadern sin PC og orker ikke å drive å syre med adblock og andre slike ting :p
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq

Du verden... posten har endelig klart å fått pakken fra Oslo til Bergen.. det tok bare 7 dager.. :roll:

Siste status som står er "Videresent" og det var kl. 11.30

Jeg lurer på om de klarer å få den her til Bømlo i dag..

Det er ca. 3 timer kjøretur.....

Lenke til kommentar

Slutt å snakke om mat da folkens, jeg blir sulten!

Det er så deilig å bli røsket tidlig på morgenen utav en god søvn og skvette så man nesten farer opp i taket fordi noen ringer med en fuckings KUBJELLE i øret på deg. :love:

lolwhattehshit?!

Haha, nettopp. :p Ikke noen god idé å ha den gamle kubjella stående på hylla innen rekkevidde for irriterende spøkefugler, nei. :hrm:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...