Mikkel™ Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 Du finner deg ett kvinnfolk og kjører hele neven oppi skjura hennes 2 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 Skal man ikke lage en røre av Egg og melk? Blir ikke det mer omelett? Jeg har egentlig ikke peiling, jeg har bare sett bilder av folk som har laga det. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 (endret) Hvordan lager man eggerøre? Jeg bor ikke eller har ikke bod aleine i en hybel uten noen til å lage mat for meg (enda) I found this: http://www.matprat.no/oppskrift.aspx?artid=12247 Baserer meg på den jeg, og legger til div andre godsaker jeg finner. Sjalabajs! Endret 16. august 2010 av Zoro Sama Lenke til kommentar
b-real Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 Ikke alle som tør å lage mat, eller rett og slett gidder ikke å prøve nye ting. Det er bare å hoppe i det..værre er det ikke Dog, jeg må si jeg blir JÆVLIG sulten av den lakse-reklamen som går øverst på forumet her nå må jeg si...lakseburger, laks stekt i folie...*drooool* Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 Men da stakk jeg. Psykolog + shopping. TTYL! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 (endret) Meshuggah – Combustion Lykke til sjur Endret 16. august 2010 av b-real Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 hahahaha klarte han å få sjørbuk? :!: Jepp. Tror det var i år 2000 eller 2001. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 Nomnomnomnom! Slengte eggene oppi panna sammen med melk og krydder. Rett etter heiv jeg oppi en del ost og skinke biter. Ristet en skive brød som jeg tok smør på. Dytta røren over på en talerken og spiste. Jeg er mett Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 Dang, begynner å angre på kjemi når jeg ser i kjemiboka jeg akkurat fikk utlevert. Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 Ikke alle som tør å lage mat, eller rett og slett gidder ikke å prøve nye ting. Det er bare å hoppe i det..værre er det ikke Dog, jeg må si jeg blir JÆVLIG sulten av den lakse-reklamen som går øverst på forumet her nå må jeg si...lakseburger, laks stekt i folie...*drooool* Laksereklame? Hvor? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 diskusjon.no har reklame? Hvor da? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 Ikke alle som tør å lage mat, eller rett og slett gidder ikke å prøve nye ting. Det er bare å hoppe i det..værre er det ikke Dog, jeg må si jeg blir JÆVLIG sulten av den lakse-reklamen som går øverst på forumet her nå må jeg si...lakseburger, laks stekt i folie...*drooool* Laksereklame? Hvor?Helt øverst,ser den nå pga at jeg sitter på fadern sin PC og orker ikke å drive å syre med adblock og andre slike ting Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 Oh, da har jeg sikkert blokkert den en eller annen gang Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 Du verden... posten har endelig klart å fått pakken fra Oslo til Bergen.. det tok bare 7 dager.. Siste status som står er "Videresent" og det var kl. 11.30 Jeg lurer på om de klarer å få den her til Bømlo i dag.. Det er ca. 3 timer kjøretur..... Lenke til kommentar
Kea Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 Slutt å snakke om mat da folkens, jeg blir sulten! Det er så deilig å bli røsket tidlig på morgenen utav en god søvn og skvette så man nesten farer opp i taket fordi noen ringer med en fuckings KUBJELLE i øret på deg. lolwhattehshit?! Haha, nettopp. Ikke noen god idé å ha den gamle kubjella stående på hylla innen rekkevidde for irriterende spøkefugler, nei. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 Therawyn, jeg fant et bilde jeg antar du er interessert i mens jeg satt og søkte etter tatoveringer. Er det noe kjent med denne dotten? Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 Han flørtepusen er så ekkel 2 Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 God morgen folkens. Hva skjer? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 Ikke så mye, de fleste har vel begynt på jobb/skole igjen.. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 (endret) Han flørtepusen er så ekkel Ekkel? Du er jammen rar... Hehe, neida. Men jeg syns ikke han er ekkel da, tvert imot... Og joda, det er noe kjent med den tatoveringen. Endret 16. august 2010 av Therawyn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg