Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Innebygd vekkerklokke? Ikke akkurat det inntrykket jeg har fått etter alt du har skrevet om i bannetråden ang. vekkerklokke og sovne igjen. ;) Når det gjelder regn og torden er det fine lyder og bare ligge og døse til det. TV og pc er bare forstyrrende hvis det ikke er du selv som bruker det. Regn og torden er fint vær i to anledninger, enten når du skal sove eller når du sitter foran peisen med en kopp te eller kakao og ser ut på regnet på vindusrutene... :wee:

Nei, men da hadde jeg jo ingen døgnrytme whatsoever. Things change. Jeg har kanskje ikke den beste døgnrytmen nå heller, men er da såpass stabil at kroppen liksom vet når det er tid for å stå opp, og da våkner jeg av meg selv. Men hvis jeg stiller en fysisk vekkerklokke føler jeg bare at det er mas, og jeg gidder ikke å stå opp med en gang. :p Hater å stå opp tidlig når jeg MÅ. Men har ikke noe imot det når jeg ikke skal noe. Merkelige greier.

Lenke til kommentar

Jeg bare slutta å sykle etter at jeg - på vei ned en bakke - merka at bremsene mine var kutta etter skolen en dag og bussene kom på rad og rekke og jeg ikke klarte å bremse og jeg bare måtte slenge meg ned på bakken og skli på grusen og havne en halv meter fra busshjul og faenskap. Det var 7 år siden. Jeg har ikke turt å sykle siden.

Hold på og krasje bilen min en gang skal jeg slutte å kjøre av den grunn?

Bil virker sikrere enn sykkel. :p

Og du kommer deg ikke under hjulene på en buss i en. På samme måte med en scooter, du kommer deg ikke under hjulene. Treffe en bakfra i 50 km/t fordi du sovna mens du kjørte derimot ...

Glimti, hvordan takler du kneipp? :p

Jeg levde på det stort sett hele oppveksten, samt første året mitt på hybel (det var det året jeg brukte mest på "tåpelig dilldall" og minst på mat og åt hver tredje dag i en alt for lang periode), og nå klarer jeg ikke å få ned mer enn et par biter av det i halvåret. :p

Andre enn meg som snart skal starta på det nya skule-året? :D

Nei, starter ikke før neste mandag. :wee:

Lenke til kommentar

Grovbrød er grusomt. Kneipbrød derimot... :thumbup:

Kneip er for pyser :)

Tenk å feile så kraftig... :roll:

Nei, men da hadde jeg jo ingen døgnrytme whatsoever. Things change. Jeg har kanskje ikke den beste døgnrytmen nå heller, men er da såpass stabil at kroppen liksom vet når det er tid for å stå opp, og da våkner jeg av meg selv. Men hvis jeg stiller en fysisk vekkerklokke føler jeg bare at det er mas, og jeg gidder ikke å stå opp med en gang. :p Hater å stå opp tidlig når jeg MÅ. Men har ikke noe imot det når jeg ikke skal noe. Merkelige greier.

Godt gjort. vanskelig å endre døgnryttmen slik. Jeg har riktignok blitt bedre til å stå opp tidelig, men legger meg fortsatt seint. Ja, det høres merkelig ut. De fleste elsker jo å sove lenge hvis de kan. Selv får jeg aldri sovne igjen om jeg først våkner ved 8 - 9tiden så da står jeg bare opp uansett.

Lenke til kommentar

Glimti, hvordan takler du kneipp? :p

Jeg levde på det stort sett hele oppveksten, samt første året mitt på hybel (det var det året jeg brukte mest på "tåpelig dilldall" og minst på mat og åt hver tredje dag i en alt for lang periode), og nå klarer jeg ikke å få ned mer enn et par biter av det i halvåret. :p

Synes det er nydelig. Loff går det jo ikke ann å leve på (har en tremenning som har en venn som levde på loff med egg og cola og han presterte å få sjørbuk) og grovbrød er bare ekkelt. Fersk kneip derimot kan jeg ta et halvt brød av om gangen hvis jeg førsr er sulten.

Men nå er det frokost, hvilket blir cola og kneip. :D

:D

post-131018-1281948837,8759_thumb.jpg

NAM! SÆXY! :love:

Hvordan tror du det er å kline? :p

Lenke til kommentar

Jeg trenger mat... noen idéer?

Eggerøre! :D

Evt. påkost deg et medlemskap på Something Awful, finn Goons with Spoons-subforumet og sjekk ut rettene i NICSA 3!

Det er så mye fantastisk frokost der at halvparten er nok.

Som f.eks. "Ricotta-lemon stuffed Grand Marnier french toast with berry compote", "The Bacon and the Egg - a three part ode to a classic combo", "Cinnamon-Bun Ebelskivers", "Cheese Blintzes", "Eggs Benedict with soft pretzel, southwestern duck confit and habanero hollandaise followed by a Jamaica-Ginger Granita", "Volcano Pancakes", "Lemon buttermilk pancakes with blackberry sauce", "Non-sourdough pancakes with extra booze and tits", "Ben-YAY", "Breakfast Muffins (with sausages in!)", "Manly breakfast" +++ :D

Lenke til kommentar

Kakker noen egg i ei panne og rører rundt til det ser ut som ørten opphakka speilegg elns? :p

Jeg laga det for andre eller tredje gang i dag, fant i ettertid ut at jeg burde hatt litt olje eller smør i pannen på forhand, og at det definitivt hadde gjort seg med noe salt, og noe krydder i. Og om jeg hadde hatt det som tilbehør til noe. Som f.eks. pølse, eller brød med ost og skinke. :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...