Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Jeg bare slutta å sykle etter at jeg - på vei ned en bakke - merka at bremsene mine var kutta etter skolen en dag og bussene kom på rad og rekke og jeg ikke klarte å bremse og jeg bare måtte slenge meg ned på bakken og skli på grusen og havne en halv meter fra busshjul og faenskap. Det var 7 år siden. Jeg har ikke turt å sykle siden.

Hold på og krasje bilen min en gang skal jeg slutte å kjøre av den grunn?

brakk ryggen for et halvt år sia på motocross, men holder på enda ;)

Nettop! Nytter ikke slutte med ting som er artige selv om man har "nesten" ulykker..

Brukket rygg er ikke nesten, men you get zhe point!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Man kommer alltid i en tilstand hvor man kan drømme, og man drømmer stort sett alltid, både i REM-søvn og NREM-søvn. Har man kroniske utmattelsessykdommer kan det være at man har drømmeløs søvn, uten at man vet at det er en kausalitet eller om det bare er korrelatert.

Jeg har (nærmere hadde) CFS. Jeg drømmer som bare det da :)

drømte at jeg knulla en katt i natt :ph34r:

Lenke til kommentar

Man kommer alltid i en tilstand hvor man kan drømme, og man drømmer stort sett alltid, både i REM-søvn og NREM-søvn. Har man kroniske utmattelsessykdommer kan det være at man har drømmeløs søvn, uten at man vet at det er en kausalitet eller om det bare er korrelatert.

Jeg har (nærmere hadde) CFS. Jeg drømmer som bare det da :)

drømte at jeg knulla en katt i natt :ph34r:

Da kan man jo anta at korrelasjonen ikke medfører kausalitet. :p

Har strengt tatt ikke lest meg opp på CFS eller lignende, bare visste at ofte kommer aldri den tilstanden hvor skjelettet slapper av og hjernebølgene er like til når vi er våkne hos folk som har det.

Lenke til kommentar

Jeg bad om en troverdig dokumentasjon, ikke en påstand fra en som jeg aldri har trodd på et ord fra uansett!

Right, fordi du ikke eier leksikalsk kunnskap må jeg grave etter en kilde.

:roll:

1) Det var ikke deg, men Petter jeg bad om kilder fra siden det var han som påsto dette med drømmer fra starten av.

2) Du trenger ikke å anstrenge deg for å grave etter noe som helst for som jeg skrev istad og som du tydeligvis ikke fikk med deg har jeg aldri trodd på et ord av det du har kommet med uansett!

3) Du burder ikke snakke om hvem som eier kunnskap og hvem som ikke gjøre det...

For et godt innlegg, MrLeftfield... :roll:

Er du her enda?

:mrgreen:

Innimellom. Blit trøttende å bare diskutere kriger, konflikter og internasjonal politikk generelt vett`u.

;)

Lenke til kommentar

Jeg bad om en troverdig dokumentasjon, ikke en påstand fra en som jeg aldri har trodd på et ord fra uansett!

Right, fordi du ikke eier leksikalsk kunnskap må jeg grave etter en kilde.

:roll:

1) Det var ikke deg, men Petter jeg bad om kilder fra siden det var han som påsto dette med drømmer fra starten av.

2) Du trenger ikke å anstrenge deg for å grave etter noe som helst for som jeg skrev istad og som du tydeligvis ikke fikk med deg har jeg aldri trodd på et ord av det du har kommet med uansett!

3) Du burder ikke snakke om hvem som eier kunnskap og hvem som ikke gjøre det...

For et godt innlegg, MrLeftfield... :roll:

Er du her enda?

:mrgreen:

Innimellom. Blit trøttende å bare diskutere kriger, konflikter og internasjonal politikk generelt vett`u.

;)

Såså Glimti, ingen grunn til å hisse seg opp. Dette er DNFK, her er det LOV å slappe litt av med diskusjonene. ;)

Det er så deilig å bli røsket tidlig på morgenen utav en god søvn og skvette så man nesten farer opp i taket fordi noen ringer med en fuckings KUBJELLE i øret på deg. :love:

Lenke til kommentar

Mornings Therawyn. Hisser meg ikke opp, bare sier klart ut at jeg ikke tror på vedkommende.

Åssen er morgnen borte i Tyskland? Høres ut som en forbedring med den kubjellen :thumbup: ettersom vekkerklokken aldri får deg opp. :tease:

Meh, kald og overskyet. Ikke at det gjør meg noe, heller det enn den vanlige stekeovn-heten. Jeg har faktisk en innebygget vekkerklokke, så det så. :tease: Våkner nesten alltid tidlig av meg selv, men i går gikk jeg kanskje litt senere til sengs enn planlagt. :whistle: Hadde vi hatt ei større taklampe, hadde jeg sikker fremdeles hengt der oppe. :p

Du da, hatt en fin morgen til nå? :wee:

Ah, forresten - hvordan kan det ha seg at jeg ikke klarer å sove med lyd rundt meg (TV som står på, during fra PC, snakking osv), men jeg har ingen problemer med å sovne mens regnet pisker mot vinduet og tordenen nærmest rister huset? Sånn var det nemlig i går... Bedre lyd enn det å sovne inn til skal man lete lenge etter. :love:

Endret av Therawyn
Lenke til kommentar

Meh, kald og overskyet. Ikke at det gjør meg noe, heller det enn den vanlige stekeovn-heten. Jeg har faktisk en innebygget vekkerklokke, så det så. :tease: Våkner nesten alltid tidlig av meg selv, men i går gikk jeg kanskje litt senere til sengs enn planlagt. :whistle: Hadde vi hatt ei større taklampe, hadde jeg sikker fremdeles hengt der oppe. :p

Du da, hatt en fin morgen til nå? :wee:

Ah, forresten - hvordan kan det ha seg at jeg ikke klarer å sove med lyd rundt meg (TV som står på, during fra PC, snakking osv), men jeg har ingen problemer med å sovne mens regnet pisker mot vinduet og tordenen nærmest rister huset? Sånn var det nemlig i går... Bedre lyd enn det å sovne inn til skal man lete lenge etter. :love:

Her er det litt sol og litt overskyet. Var sol på balkongen isted da. :D Så langt har morgnen kun vært cola, ta og data. Skal avsted på butikken og kjøpe meg noe brød straks så blir det vel en tur ut i det delvis fine været.

Innebygd vekkerklokke? Ikke akkurat det inntrykket jeg har fått etter alt du har skrevet om i bannetråden ang. vekkerklokke og sovne igjen. ;) Når det gjelder regn og torden er det fine lyder og bare ligge og døse til det. TV og pc er bare forstyrrende hvis det ikke er du selv som bruker det. Regn og torden er fint vær i to anledninger, enten når du skal sove eller når du sitter foran peisen med en kopp te eller kakao og ser ut på regnet på vindusrutene... :wee:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...