Datasmurf Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Lettere å stalke Daniel enn deg, Aces, men jeg drar gjerne til Bærum for å stalke deg ^^ Nei, nei nei, jeg skal ikke stalkes, jeg skal stalke! Og likevel tror jeg jeg velger å stalke deg ^^ Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Natta Bjoern Og jeg vil høre mer om stalkern din, Daniel. Må lære noen tips, vettu. Vel hun startet å stalke meg på blink(hun fant meg via finn en venn funksjonen, ganske sykt ) Så fant hun tak i msn-addresen min(vet IKKE hvordan) så fant hun mobilnummere mitt(sendte masse *I know were you are* meldinger...and the calling ) skummelt! Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 skummelt! Smigrende, heter det. np: Rammstein - [Mutter #11] Nebel Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Nei, nei nei, jeg skal ikke stalkes, jeg skal stalke! Jeg skal til Oslo i påska... så du kan stalke meg hjelpes tror jeg må skru av tv hu lene alexandra går meg på nervene ho har jo pupper! Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Ånei, vær så snill! iKKE DET! Er det meg du snakker til? ^^ Lenke til kommentar
frøken strøken Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 hjelpes tror jeg må skru av tv hu lene alexandra går meg på nervene ho har jo pupper! ja hun har tilogmed OK pupper men fremdeles like blåst Lenke til kommentar
Aces Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 JA! Jeg skal dra de sneglepoengene ut av deg! Apropos poeng, jeg får SATpoengene mine imorgen. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 natta, tøser og tøsetter Lenke til kommentar
Aces Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Og likevel tror jeg jeg velger å stalke deg ^^ Har du laget ferdig kortet til Girl next door enda? Jeg vil vite hva som står^^ Du brukte vil diktet mitt? Lenke til kommentar
frøken strøken Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 natta, tøser og tøsetter natta lillevenn Og ONSen min Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 JA! Jeg skal dra de sneglepoengene ut av deg!Apropos poeng, jeg får SATpoengene mine imorgen. om du kan bevise at du har stalket meg, uten og bli oppdaget får du 1000 poeng Lenke til kommentar
Aces Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 natta, tøser og tøsetter Natta:) Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Lurer på om jeg skal skrive ut dette og gi til kvinnen i mitt liv i morgen Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Grillet fjernkontrol, anyone? grilla den visst oppå ovnen her.. jeg syntes det lukta litt svidd plastikk :S Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Lurer på om jeg skal skrive ut dette og gi til kvinnen i mitt liv i morgen Syng heller en romantisk sang. Ich bin der Reiter du bist das Ross ich steige auf wir reiten los du stöhnst ich sag dir vor ein Elefant im Nadelöhr Rein Raus Lenke til kommentar
K.. Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Jeg har tre Rammstein-album i hylla. Weow. Lenke til kommentar
Aces Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Jeg likte bildet jeg. Husker de mange timene med gameboy color. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Syng heller en romantisk sang. Ich bin der Reiter du bist das Ross ich steige auf wir reiten los du stöhnst ich sag dir vor ein Elefant im Nadelöhr Rein Raus Tysk, nei takk! Har ikke noe i mot tyskere eller Tyskland i seg selv men språket er fælt Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Tysk, nei takk! Har ikke noe i mot tyskere eller Tyskland i seg selv men språket er fælt Tullball. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg