GRØNÅS Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 (endret) At du gidder å jogge Slimda! Sykling! Noen gang hørt om det? Mye kjekkere fordi da kommer man fortere fram, ergo man kommer lenger på samme tid som du jogget! [EDIT] Rettelser. Endret 16. august 2010 av MacJARedd 1 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 At du gidder å jogge Slimda! Sykling! Noen gang hørt om det? Mye kjekkere fordi da kommer man fortere fram, ergo man kommer lenger på samme tid som du jogget! [EDIT] Rettelser. 1. Foreldrene glemte noen matvarer når de dro på båttur, så jeg måtte komme til brygga og levere de. 2. Alle husets sykler er punkterte. 3. Brygga ligger i bunnen av en 1 kilometer lang bratt nedoverbakke. Å sykle OPP den er et helvete. Men, det var like mye et helvete å GÅ opp den bakken. Jeg er jo helt amputert! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 God Morgen! Du gir deg aldri? Sykling er farligere enn jogging / gåing. Mye lettere å havne under busshjul. Lenke til kommentar
Kjøttball Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 But.. its.. the.. kangaroo Noen som vet hva Emspoma er ? Står også Hrejivà på den. Det er en rosa beholder, ca 0.5 L. Jeg prøvde i et forsøk å løpe 15 kilometer.. Etter 2 kilometer hosta jeg blod og kollapsa inne på mcdonalds med hamburger og milkshake i hånda Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 Sykling er farligere enn jogging / gåing. Mye lettere å havne under busshjul. Ikke hvis du kan å sykle. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 Jeg har nettopp brukt to timer på å rydde rommet mitt. Snart ferdig, faen hvor bra det blir Lenke til kommentar
Kjøttball Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 God morgen petter, hvordan står det til? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 Det er Mandag Petter, det er ikke God morgen. Jeg har nettopp brukt to timer på å rydde rommet mitt. Snart ferdig, faen hvor bra det blir Rydding av rom tar 10 minutter maks. Lenke til kommentar
Kjøttball Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 Han var vel ironisk. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 God morgen petter, hvordan står det til? Bare bra litt sliten, men ellers topp Det er Mandag Petter, det er ikke God morgen. Du sier noe gjør ikke noe med helt for og si det sånn. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 Denne morgenen var faktisk fantastisk! Ikke trøtt i det heletatt, har rydda rommet for damebesøk, har prøv no klær jeg fant i skapet ( http://i38.tinypic.com/30atkm0.jpg ) og spist litt sjokolade! nå er det straks i dusjen. LML today. Lenke til kommentar
Kjøttball Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 (endret) Er det noen gang aktivitet her i OT lengre? clvn du har vært her lenge, er det mye fun her? Endret 16. august 2010 av BigBlackUndy Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 Denne morgenen var faktisk fantastisk! Ikke trøtt i det heletatt, har rydda rommet for damebesøk, har prøv no klær jeg fant i skapet ( http://i38.tinypic.com/30atkm0.jpg ) og spist litt sjokolade! nå er det straks i dusjen. LML today. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 Der var siste øl drukket. Nå MÅ jeg gå 10 dager uten alkohol. Skremmende at jeg tror jeg kommer til å slite. Vil du ende opp som alkoholiker? 10 dager greier du bra, ta 1 mnd i stedet. 10 dager er ikke så enkelt... God natt lille venn. Sov godt, med søte drømmer om, eh... Stalin? Mornings lille venn. Ble ikke noen drømmer i det hele tatt i natt. Ganske underlig for jeg pleier minst å ha en drøm om natten. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 Der var siste øl drukket. Nå MÅ jeg gå 10 dager uten alkohol. Skremmende at jeg tror jeg kommer til å slite. Vil du ende opp som alkoholiker? 10 dager greier du bra, ta 1 mnd i stedet. 10 dager er ikke så enkelt... God natt lille venn. Sov godt, med søte drømmer om, eh... Stalin? Mornings lille venn. Ble ikke noen drømmer i det hele tatt i natt. Ganske underlig for jeg pleier minst å ha en drøm om natten. Man drømmer hele natten er bare at du ikke husker det. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 Meh... Skole om 2 timer. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 Kan du dokumentere den påstanden? Lenke til kommentar
Petter Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 Kan du dokumentere den påstanden? Skal se litt, tror jeg har lest noe et eller annet sted at man alltid drømmer, men bare ikke husker innholdet når man våkner. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 Du sier noe gjør ikke noe med helt for og si det sånn. Hæ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg