Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Der var siste øl drukket. Nå MÅ jeg gå 10 dager uten alkohol. Skremmende at jeg tror jeg kommer til å slite.

Jeg skal på polet igjen i morgen for å si det sånn! Har bare en flaske hvitvin igjen. Og jeg er ikke noe glad i hvitvin en gang. :(

Hvordan kan du ikke være glad i hvitvin? :O

Det som er så godt ... I alle fall slike tørre og sure. :love:

Der var siste øl drukket. Nå MÅ jeg gå 10 dager uten alkohol. Skremmende at jeg tror jeg kommer til å slite.

Kondolerer. Jeg veit åssen det er, for å si det sånn, men det går faktisk overraskende greit når du har passert en uke. I motsetning til cola og sigaretter, som blir helt jævlig etter en uke uten. :p

Ja, facebook er den beste oppfinnelsen som fins. Spesielt med venner som spiller FarmVille, FarmTown, MafiaWars og what-not. :yes:

Ja, det er det! :D

I DONT HATE YOU :thumbup:
Huh, du må være en av de få :)

birilbassen, jeg hater deg heller ikke. :love:

Bortover dit, ja ;)

Vurderte å flytte bortover der først, men prisene er noe høyere der la jeg merke til.

Men akkurat nå er igrunn alt av interesse, jævlig lite respons på jobbsøknader også videre.

*vil flytte nå*

Jeg mener nå fortsatt at du har godt av ett år på Steinkjer.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

I'm up for spooning. :love:

Njaa, spørs om du får henne til å flytte gitt. :p Det var faktisk hakket før vi flyttet til Steinkjer begge to, men så ble ting forandret. Sikkert en grei by det altså, men jeg føler Røros og området rundt har ting som passer meg bedre. :wee:

Ja ja, skal ikke si no' på det. :wee:

Hva tror dere vil være godt til frokost i dag?

Dette! :D

Lenke til kommentar

Havnet på sofaen selv. Så sover man ikke til klokken 16 igjen iallfall. Er jo en umulighet å stå opp når man ligger i senga, ligge der å dra seg i 6 timer i halvsøvne er dagligdags. På tide å endre døgnrytmen til hverdagsmaset starter igjen.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...