Diskutert Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 (endret) . Endret 28. februar 2012 av Diskutert Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 Wuhu! Bor du mot Tolga/Tynset du eller? Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 Noen som har en 48 timers kode til Xbox live gold?... Lenke til kommentar
Diskutert Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 (endret) . Endret 28. februar 2012 av Diskutert Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 Nei, god natt folkens! Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 Bortover dit, ja Vurderte å flytte bortover der først, men prisene er noe høyere der la jeg merke til. Men akkurat nå er igrunn alt av interesse, jævlig lite respons på jobbsøknader også videre. *vil flytte nå* evenandreas: Har noe sånt et eller annet sted, men orker ikke lete. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 Flytting i morra og opp tidlig. Får vel finne senga og slenge meg nedpå noen timer. Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 (endret) Verdens mest fail ansiktsvask: Sto på badet og vasket ansiktet, tok hodet godt i vasken for å få vekk ansiktssåpa. Jeg klarer da å bekke en elektrisktannkost som så dytter min nye "mac turbo ettelleranna" i do. Faen tenker jeg, men det er best jeg plukker opp den når jeg er ferdig med å smøre kremer i ansiktet. Så jeg smører meg inn med krem, og bruker en liten bomullsdott, så kaster jeg bomullsdotten i do, og trekker automatisk opp! HELVETTE, tenkte jeg da min nye fine mac turbo forsvant ned i dass. Men den kan da ikke ha forsvunnet helt (mye skum i do så ser ikke). Trekker en plastikpose over hånda, og kjenner i do, ingenting. Jeg "graver" videre, langt inne i dassen (æsj) var den. får så vidt tak i den med fingrene, og prøver å pirke denne nærmere. Plastikkposen var ikke helt tett.. Etter en hard kamp får jeg endelig skrapet den ut. Jævla drit! Endret 16. august 2010 av Sebbe 5 Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 Vil du virkelig barbere deg med en plastdings som har vært i do? Kan jo knapt desinfisere en slik høvel uten å ødelegge den helt. Tenk, hadde du hatt en solid DE-høvel i metall så hadde den vært for tung til å bli dratt med av vannet, og du kunne kokt den etterpå og barbert deg i trygghet fra skumle bakterier som bor i do. --- Nettopp tatt skjegget selv. 2-3cm med skjegg ble rakt unna fort. Kjennes litt rart ut, men nå som det blir skole så må jeg være litt presentabel, og egentlig er barberutstyret mitt for dyrt til å ligge og støve ned. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 (endret) Hæhæ, fin historie. Blir deilig å barbere seg igjen nå, tenker jeg. *lage kaffe* Tok skjeggstubbene i går, og det er rimelig digg. Men faen så mye varmere det er uten. Endret 16. august 2010 av Demonfudge Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 Den gikk i søpla. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 Skulle shave meg etter en uke i danmark, FØRSTE drag med høvelen kutter jeg meg big-time. Sitter forsatt med sånn pakkis-bart i resten av trynet. RAAAGE Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 Haha, vent til du opplever det å kutte balla det er rage. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 Spesielt med noe elektriske greier. Satte fast hele tannrekka på barbermaskina en gang, var litt i tvil om hva jeg skulle gjøre da. Jeg røska til jeg. Har ikke vært den samme siden det. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 Haha, vent til du opplever det å kutte balla det er rage. Will not happen. Nede der er du forsiktig. Der tar man det saaakte. Værre med brannsår på kuken 1 Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 Det blir litt kjedelig i lengden vettu Husker også jeg hadde en dårlig dag, og skulle barbere meg. Hadde noen utrivelige hår på haka som skulle bort, men høvelen var sløv og tok aldri de hårene. Prøvde om og om igjen, så ble jeg irritert, og før jeg hadde tenkt igjennom hva jeg gjorde, gikk jeg bananas med høvelen(sirkler, opp og ned og masse makt) noe som resulterte i et gigantisk sår i hele haka. Så idiotisk.. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 Haha, vent til du opplever det å kutte balla det er rage. Been there done that. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 Har kutta meg cm fra kuken, ille nok som det er. Som dere kanskje vet er det ikke bra med friksjon på sår.. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 Roten av penis under, har jeg kuttet meg noen ganger. Morsomt da en kamerat presterte å klippe seg i penis, vi fikk selvfølgelig se på såret. 4 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg