Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så lenge du holder deg innenfor reglene og ikke hisser deg opp for mye, ser jeg ingen grunn til t moderatorene skulle slå ned på tråden. :p

Hvis folk kødder lar jeg det selvsagt ikke forbigå i stillhet. Men du var ikke her forrige gang da. Orker ikke å forklare alt om den gang.

Men samme kan det være. nye tider, nye muligheter. ;) Nå skal jeg ta en cola, gå over til en annen maskin, lese om Stalin og etter hvert sove. :D

Natta... :sleep:

God natt lille venn. :wee: Sov godt, med søte drømmer om, eh... Stalin? :p

Lenke til kommentar

Petter:

Føler med deg, husker hvordan jeg opplevde det etter fylla hver dag fra 1-17 mai, deretter masse fester rundt skoleslutt og deretter festivaler og sommerferie fester osv.

Rett etter russetiden følte jeg meg nærmest uvell uten alkohol, og endte flere ganger opp med og kjøpe 1-2 øl på butikken bare for kos.

Vært edru i over 1måned nå og treningen er mer effektiv enn aldri før!

Endret av Sebbe
Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Der var siste øl drukket. Nå MÅ jeg gå 10 dager uten alkohol. Skremmende at jeg tror jeg kommer til å slite.

Vil du ende opp som alkoholiker? 10 dager greier du bra, ta 1 mnd i stedet.

Lenke til kommentar

Petter:

Føler med deg, husker hvordan jeg opplevde det etter fylla hver dag fra 1-17 mai, deretter masse fester rundt skoleslutt og deretter festivaler og sommerferie fester osv.

Rett etter russetiden følte jeg meg nærmest uvell uten alkohol, og endte flere ganger opp med og kjøpe 1-2 øl på butikken bare for kos.

Vært edru i over 1måned nå og treningen er mer effektiv enn aldri før!

har drukket ALT for mye i sommer, men nå MÅ jeg fordi jeg skal ha en runde med antibiotika for en lungebetennelse jeg har hatt i snart 4 mnd.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...