Kea Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Så lenge du holder deg innenfor reglene og ikke hisser deg opp for mye, ser jeg ingen grunn til t moderatorene skulle slå ned på tråden. Hvis folk kødder lar jeg det selvsagt ikke forbigå i stillhet. Men du var ikke her forrige gang da. Orker ikke å forklare alt om den gang. Men samme kan det være. nye tider, nye muligheter. Nå skal jeg ta en cola, gå over til en annen maskin, lese om Stalin og etter hvert sove. Natta... God natt lille venn. Sov godt, med søte drømmer om, eh... Stalin? Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 (endret) Petter: Føler med deg, husker hvordan jeg opplevde det etter fylla hver dag fra 1-17 mai, deretter masse fester rundt skoleslutt og deretter festivaler og sommerferie fester osv. Rett etter russetiden følte jeg meg nærmest uvell uten alkohol, og endte flere ganger opp med og kjøpe 1-2 øl på butikken bare for kos. Vært edru i over 1måned nå og treningen er mer effektiv enn aldri før! Endret 15. august 2010 av Sebbe Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Der var siste øl drukket. Nå MÅ jeg gå 10 dager uten alkohol. Skremmende at jeg tror jeg kommer til å slite. Jeg skal på polet igjen i morgen for å si det sånn! Har bare en flaske hvitvin igjen. Og jeg er ikke noe glad i hvitvin en gang. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Der var siste øl drukket. Nå MÅ jeg gå 10 dager uten alkohol. Skremmende at jeg tror jeg kommer til å slite. Vil du ende opp som alkoholiker? 10 dager greier du bra, ta 1 mnd i stedet. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Jeg har Harry Potter-maraton for meg selv. Det er gøy! Lenge siden jeg har sett filmene, minst 2 år. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Jeg har aldri sett harry potter filmene. Gløttet litt, men aldri sett en hel film sammenhengende. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Petter: Føler med deg, husker hvordan jeg opplevde det etter fylla hver dag fra 1-17 mai, deretter masse fester rundt skoleslutt og deretter festivaler og sommerferie fester osv. Rett etter russetiden følte jeg meg nærmest uvell uten alkohol, og endte flere ganger opp med og kjøpe 1-2 øl på butikken bare for kos. Vært edru i over 1måned nå og treningen er mer effektiv enn aldri før! har drukket ALT for mye i sommer, men nå MÅ jeg fordi jeg skal ha en runde med antibiotika for en lungebetennelse jeg har hatt i snart 4 mnd. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Føler meg litt som en "Outsider" nå... Siden jeg ikke har facebook mens "alle" andre jeg kjenner har det Lenke til kommentar
Petter Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Føler meg litt som en "Outsider" nå... Siden jeg ikke har facebook mens "alle" andre jeg kjenner har det Skaff deg facebook da. Lenke til kommentar
hokuspokus111 Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Det er et must hvis du skal følge med på hva som skjer. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Er jævelig kjekt å ha face. Lett å følge med på bursdager, invites til forskjellige fester + annet opplegg, kommunikasjon med gamle venner som bor langt unna osv osv Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 *teste gammel ny avatar* Tycks? Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Du er for ny til å huske den, Skippy. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Jeg vet ikke helt, for å være ærlig. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 *teste gammel ny avatar* Tycks? Awesome! Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Du spurte forsatt hva jeg syns. Og dette er ikke min første bruker. Ja, jeg er nok alt for gammel til dette Lenke til kommentar
Kea Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Ja, facebook er den beste oppfinnelsen som fins. Spesielt med venner som spiller FarmVille, FarmTown, MafiaWars og what-not. /sarkasme Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg