Nopros Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Møkkadag. Glad den er over. Hjelper det med en klem? Lenke til kommentar
Kea Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Free hugs? Vil også ha en. *snufs* Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Kanskje, men egentlig er jeg bare lei av mennesker. Hadde gleda meg til å kunne slappe av på hytta i fred og ro litt etter å ha måtte forholde meg til mennesker seks dager uka i over en måned, så fikk vi besøk av verdens to mest høylydte, skravlesjuke mennesker. Holdt på å brenne ned hele dritten. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Du sa jo selv i ditt forrige innlegg "har hengt her før, så det går fint an å gjenoppta det". Fjortiser? Refsa, l4r5, Gypsy, Sk!ppy, Mikkel™, Llandari, Eplefe, Romis, Sjur og mange andre "regulars" her er da langt fra fjortiser. Virket som du mente at jeg burde gjenoppta å henge i bannetråden. Og der er det fjortisser nå. Om jeg kommer til å bli her me eller ikke får jeg se. Sist endte det bare med elendighet som førte til at moderatorene måtte gripe inn og stenge tråden og komme med notiser flere ganger. eg opprettet også en tråd om det under "Tilbakemeldinger" der de sa de skulle komme med en kunngjøring her i tråden, men det kom aldri noe. Men kan jo bli en stund og se om det går bedre denne gangen. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Jeg hører på Seigmen og føler meg forstyrret. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Så lenge du holder deg innenfor reglene og ikke hisser deg opp for mye, ser jeg ingen grunn til t moderatorene skulle slå ned på tråden. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Digg dag med kjæresten Digg dag med venner Digg dag med ei søt jente Digg dag med tur til Prekestolen. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Kanskje, men egentlig er jeg bare lei av mennesker. Hadde gleda meg til å kunne slappe av på hytta i fred og ro litt etter å ha måtte forholde meg til mennesker seks dager uka i over en måned, så fikk vi besøk av verdens to mest høylydte, skravlesjuke mennesker. Holdt på å brenne ned hele dritten. Be de gå? Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Du sa jo selv i ditt forrige innlegg "har hengt her før, så det går fint an å gjenoppta det". Fjortiser? Refsa, l4r5, Gypsy, Sk!ppy, Mikkel™, Llandari, Eplefe, Romis, Sjur og mange andre "regulars" her er da langt fra fjortiser. Er jeg en "regulars"? Fett Lenke til kommentar
hokuspokus111 Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Digg dag med kjæresten Digg dag med venner Digg dag med ei søt jente Så kjør på da! Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Så lenge du holder deg innenfor reglene og ikke hisser deg opp for mye, ser jeg ingen grunn til t moderatorene skulle slå ned på tråden. Hvis folk kødder lar jeg det selvsagt ikke forbigå i stillhet. Men du var ikke her forrige gang da. Orker ikke å forklare alt om den gang. Men samme kan det være. nye tider, nye muligheter. Nå skal jeg ta en cola, gå over til en annen maskin, lese om Stalin og etter hvert sove. Natta... Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Njaa, noen uker til så Eivind. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Greia er at han ene bor på nabohytta og det derfor blir "naturlig" at han kommer over når det er folk på hytta vår. Hun andre er kollegaen til mamma som faktisk overnatta der og skravla til klokka var motherfuckings fire om natta. ...herregud, skulle tro at jeg var premenstruell. Får finne meg noe mat og høre på fin musikk og vente på at det skal gå over. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Stakkars, jeg føler med deg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Ork... Vennene mine gidder jo ikke å gjøre noen ting ... Er hjemme alene i morgen så jeg spurte dem om vi skulle gjøre noe, men neida... de skulle spille på pc'en... Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Hm, x'en min (Digg one) har begynt å snakke til meg @ face, og si at vi burde møtes en dag. Hit n' run anyone? Lenke til kommentar
hokuspokus111 Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Hm, x'en min (Digg one) har begynt å snakke til meg @ face, og si at vi burde møtes en dag. Hit n' run anyone? Kjør på! Du har ingenting og tape. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Jo, jeg kinda driver på med et par jenter nå Men jeg har ikke tid til forhold anyways, så sant. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Der var siste øl drukket. Nå MÅ jeg gå 10 dager uten alkohol. Skremmende at jeg tror jeg kommer til å slite. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg