Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Pff. Finnes mange verre enn meg.

Men altså, jeg har ikke masse skreven info på andre enn de kule folka fra Mess-TV (før 2006), samt diverse norske rappere, men all den informasjonen er nok mer eller mindre utdatert nå.

Tror ikke jeg har noe annet enn noen tusen bilder av en del av jentene på forumet, samt noen av gutta (hovedsaklig moddiser).

Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Pff. Finnes mange verre enn meg.

Men altså, jeg har ikke masse skreven info på andre enn de kule folka fra Mess-TV (før 2006), samt diverse norske rappere, men all den informasjonen er nok mer eller mindre utdatert nå.

Tror ikke jeg har noe annet enn noen tusen bilder av en del av jentene på forumet, samt noen av gutta (hovedsaklig moddiser).

Din syke lille mann.

Lenke til kommentar

@Glimti: Jeg slutta der rett og slett fordi jeg mistet interessen. Moroa forsvant sammen med "veteranene" siden Latias sitt hærverk i den gamle, gode tråden. Vi får bare henge her istedenfor da. :wee:

Jepp, interessen min har også forsvunnet. Men jeg hang der lengst da. :D Har hengt her før så det går fint ann å gjenoppta det. Er uansett mest i Politikk og samfunn da.

Ja, du "vant" vel når det gjelder akkurat det. :wee: Det burde du virkelig gjenoppta. :thumbup: Er litt gøy her av og til. :D Pleier å lese mer enn jeg skriver her da, men hadde du begynt å skrive her så hadde jeg sikkert postet litt flere innlegg her selv. :wee:

Henger ikke så mye i Politikk og Samfunn siden det ikke er så mange emner der som opptar meg.

Hva skulle jeg gjenoppta det for når det bare er fortisser og bimboer igjenn der? :dontgetit: Finnes jo mange andre tråder å henge i som unnskyldningstråden og jeg har aldri-tråden. I tillegg til denne da, men jeg er langt ifra så aktiv her som jeg var før. Vet du ikke er mye i Politikk og samfunn nei, men folk har jo forskjellige interesser. Selv har jeg feks. aldri vært innom WOW, men der er jo du dagelig har jeg sett.

Du sa jo selv i ditt forrige innlegg "har hengt her før, så det går fint an å gjenoppta det". :p Fjortiser? Refsa, l4r5, Gypsy, Sk!ppy, Mikkel™, Llandari, Eplefe, Romis, Sjur og mange andre "regulars" her er da langt fra fjortiser.

Gypsy: Det er det han vil vi skal si. Helst si at han er gal.

Si det, og jeg er din for mer enn en kveld. Rawr! ;D

Aww, lille, rare Sjur. "Careful what you wish for, 'cause you just might get, you just might get, you just might get it".

Endret av Therawyn
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...