Lekr Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Og de er vel minst 18 begge to, hvis ikke eldre Får vi bilder, eventuelt live stream? Jeg fikser stream hvis du fikser en side det kan vises på Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Ha-ha-ha. Jeg ække stalker, lover.Jeg bare husker godt. ^^ Jo, du er det. Du kaller det bare for noe annet. Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Sjur er den største internett-detektiven i historia Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Pff. Finnes mange verre enn meg. Men altså, jeg har ikke masse skreven info på andre enn de kule folka fra Mess-TV (før 2006), samt diverse norske rappere, men all den informasjonen er nok mer eller mindre utdatert nå. Tror ikke jeg har noe annet enn noen tusen bilder av en del av jentene på forumet, samt noen av gutta (hovedsaklig moddiser). Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Pff. Finnes mange verre enn meg. Men altså, jeg har ikke masse skreven info på andre enn de kule folka fra Mess-TV (før 2006), samt diverse norske rappere, men all den informasjonen er nok mer eller mindre utdatert nå. Tror ikke jeg har noe annet enn noen tusen bilder av en del av jentene på forumet, samt noen av gutta (hovedsaklig moddiser). Din syke lille mann. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Gypsy: Det er det han vil vi skal si. Helst si at han er gal. 600 gram med indrefilet, dampet broccoli og poteter. Skal etes mens jeg ser en eller annen Cheech & Chong-film. Om noen av dere gidder å komme med en flaske vin så har vi en fin kveld gående altså. Sa-weeeeet! Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Hmm. Jeg tipper noen kommer til å bli veldig mett etter over et halkvkilo med kjøtt. The rock kl 21.00 Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Noen som har et glass med brus de trenger å få sølt på gulvet? Bare å si ifra, så skal jeg fortelle hvordan man gjør det Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Åh, du trenger da ikke forklare hvordan man gjør det. Har prøvd det mange ganger selv. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Gypsy: Det er det han vil vi skal si. Helst si at han er gal. Si det, og jeg er din for mer enn en kveld. Rawr! ;D Lenke til kommentar
chokke Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Tror ikke jeg har noe annet enn noen tusen bilder av en del av jentene på forumet, samt noen av gutta (hovedsaklig moddiser). Åh, ikke mer? Lenke til kommentar
Runar Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Gypsy: Det er det han vil vi skal si. Helst si at han er gal. Si det, og jeg er din for mer enn en kveld. Rawr! ;D Du er gal. Splitter pine gal! Ta kontakt for leveringsadresse. Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Åh, du trenger da ikke forklare hvordan man gjør det. Har prøvd det mange ganger selv. Og jeg som trodde at jeg hadde gjort en ny oppdagelse. Så feil kan man altså ta... Lenke til kommentar
Romis Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Hvordan setter jeg opp et vanlig kamera til å brukes med Streaming? Har et kamera liggende, og kunne veldig gjerne tenkt meg å streame med kameraet mitt. Det er et vanlig JVC kamera. Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 (endret) DV-cam? Link Endret 15. august 2010 av Llandari Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Da har jeg fått opp mediasenter pc-en og kjører nå streaming via Airfoil for spotify og Windows Media Center på tv-en. Feels good! Mangler bare fjernkontrollen jeg har bestilt nå. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 (endret) @Glimti: Jeg slutta der rett og slett fordi jeg mistet interessen. Moroa forsvant sammen med "veteranene" siden Latias sitt hærverk i den gamle, gode tråden. Vi får bare henge her istedenfor da. Jepp, interessen min har også forsvunnet. Men jeg hang der lengst da. Har hengt her før så det går fint ann å gjenoppta det. Er uansett mest i Politikk og samfunn da. Ja, du "vant" vel når det gjelder akkurat det. Det burde du virkelig gjenoppta. Er litt gøy her av og til. Pleier å lese mer enn jeg skriver her da, men hadde du begynt å skrive her så hadde jeg sikkert postet litt flere innlegg her selv. Henger ikke så mye i Politikk og Samfunn siden det ikke er så mange emner der som opptar meg. Hva skulle jeg gjenoppta det for når det bare er fortisser og bimboer igjenn der? Finnes jo mange andre tråder å henge i som unnskyldningstråden og jeg har aldri-tråden. I tillegg til denne da, men jeg er langt ifra så aktiv her som jeg var før. Vet du ikke er mye i Politikk og samfunn nei, men folk har jo forskjellige interesser. Selv har jeg feks. aldri vært innom WOW, men der er jo du dagelig har jeg sett. Du sa jo selv i ditt forrige innlegg "har hengt her før, så det går fint an å gjenoppta det". Fjortiser? Refsa, l4r5, Gypsy, Sk!ppy, Mikkel™, Llandari, Eplefe, Romis, Sjur og mange andre "regulars" her er da langt fra fjortiser. Gypsy: Det er det han vil vi skal si. Helst si at han er gal. Si det, og jeg er din for mer enn en kveld. Rawr! ;D Aww, lille, rare Sjur. "Careful what you wish for, 'cause you just might get, you just might get, you just might get it". Endret 15. august 2010 av Therawyn Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 (endret) Har fått alle bildene av meg fra Italia turen. RPP retard tråden next! EDIT: Gidder ikke før i morra Endret 15. august 2010 av Zoro Sama Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg