Gjest Slettet-J0FoqSqMwq Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Herregud, noen foreldre er uforsvarlige... Skulle besøke søsteren min, og da kom det en liten unge på 3-4 år på sykkel med støttehjul susende ned en brekke, og rett over hovedveien. Dette var også på en veldig traffikert plass.. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Jeg husker godt avataren til Epletyv. Bare det du husker? Jeg husker avatar, brukeren, nicket, navnet, kjønnet, året i USA, alderen ... Skal jeg fortsette? Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 DU BRUKER 5 LINJER JERKOFF sier du ? >_> Jeg bruker 4 linjer Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Du bruker 3 linjer, han bruker 4. Stopp whining. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Huhei til deg også, Glimti. Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 God kveld folkens! Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Vannpipe igjen, jeg/vi er badass. Lenke til kommentar
WIP-Slettes-Gh79d3mO Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Jeg husker avatar, brukeren, nicket, navnet, kjønnet, året i USA, alderen ... Skal jeg fortsette? Helst ikke.. Lenke til kommentar
Lekr Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Har en fransk room mate, og hun har besøk av søstrene sine. De sitter og ser på film, og så hører jeg at hun sitter og kakler på fransk. Herregud, så irriterende tenkte jeg. Men så fant jeg ut at hun oversetter HELE filmen til fransk for dem. Og de er vel minst 18 begge to, hvis ikke eldre Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Vannpipe igjen, jeg/vi er badass. Åååh. Jeg bestilte masse frukttobakk i går. Gleder meg til det kommer frem. Vannpipe er jo bare kos da. Husker vi dampet en del på skolen i fjor. *mimre* Lenke til kommentar
danielch Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 ^ Skjer med at jeg får sånne meldinger? Hvilket bilde strider mot "reglene"? Dette er andre gangen, Facebook.. Liker meg ikke :L "Du lastet opp et bilde som er i strid med Facebooks brukervilkår, og bildet er blitt fjernet. Facebook tillater ikke bilder som angriper et individ eller en gruppe, viser nakenhet, narkotikabruk, voldshandlinger eller på andre måter bryter med brukervilkårene. Disse prinsippene er laget for å sikre at Facebook fortsatt skal være et trygt og sikkert miljø for alle brukerne, også de mange mindreårige som er på Facebook. Hvis det er noe du lurer på, kan du besøke vår FAQ-side på: http://www.facebook.com/help/?topic=wphotos" Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 (endret) Jeg husker avatar, brukeren, nicket, navnet, kjønnet, året i USA, alderen ... Skal jeg fortsette? Helst ikke.. Ha-ha-ha. Jeg ække stalker, lover. Jeg bare husker godt. ^^ Endret 15. august 2010 av Datasmurf Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Slutt å laste opp nakenbilder av deg selv. Lenke til kommentar
danielch Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Eneste jeg hadde var: Teksten kan virke støtende for visse grupper. Hitler En neger som voldtar en gjeit Og litt gore Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Vel, jeg antar alle de tre strider mot reglene. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Eneste jeg hadde var: Teksten kan virke støtende for visse grupper. Hitler En neger som voldtar en gjeit Og litt gore Ser ikke på det der som så veldig ille. Lenke til kommentar
danielch Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Eneste jeg hadde var: Teksten kan virke støtende for visse grupper. Hitler En neger som voldtar en gjeit Og litt gore Ser ikke på det der som så veldig ille. Bra at NOEN er enig med meg, da Lenke til kommentar
Runar Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Og de er vel minst 18 begge to, hvis ikke eldre Får vi bilder, eventuelt live stream? 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg