Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

@Glimti: Jeg slutta der rett og slett fordi jeg mistet interessen. Moroa forsvant sammen med "veteranene" siden Latias sitt hærverk i den gamle, gode tråden. Vi får bare henge her istedenfor da. :wee:

Jepp, interessen min har også forsvunnet. Men jeg hang der lengst da. :D Har hengt her før så det går fint ann å gjenoppta det. Er uansett mest i Politikk og samfunn da.

Ja, du "vant" vel når det gjelder akkurat det. :wee: Det burde du virkelig gjenoppta. :thumbup: Er litt gøy her av og til. :D Pleier å lese mer enn jeg skriver her da, men hadde du begynt å skrive her så hadde jeg sikkert postet litt flere innlegg her selv. :wee:

Henger ikke så mye i Politikk og Samfunn siden det ikke er så mange emner der som opptar meg.

Hva skulle jeg gjenoppta det for når det bare er fortisser og bimboer igjenn der? :dontgetit: Finnes jo mange andre tråder å henge i som unnskyldningstråden og jeg har aldri-tråden. I tillegg til denne da, men jeg er langt ifra så aktiv her som jeg var før. Vet du ikke er mye i Politikk og samfunn nei, men folk har jo forskjellige interesser. Selv har jeg feks. aldri vært innom WOW, men der er jo du dagelig har jeg sett.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...