Nopros Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Jeg finner stadig vekk flere her som har hørt om Orkanger også, uten at det har noe med meg å gjøre, så jeg har slutta å være overrasket over sånt. Tante og onkel har hytte i Orkanger. syns kokos gjør vondt jeg Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Nopros, serr? Also, om du får ei kokosnøtt i hue, gjør vel det vondt, men nå tenkte jeg på lukten av kokos, evt. å spise / drikke ting som smaker kokos. Hmm, kanskje jeg skal fryse isbiter nå og lage Fong Juice senere? Ja? Ja! Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Får vondt i hodet av kokos... Enten slik: Eller slik: 1 Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 (endret) Gleder meg til penger 28 august Har bestillt takvifte med lys + 2 vegglamper, Xbox 360 slim edition. Må se om jeg ikke finner noen spill til den å Fallout New vegas kanskje og Red dead redemption Endret 15. august 2010 av Kim S Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Nopros, serr? Ja. Forøvrig er det flere som dør av fallende kokkosnøtter i hodet enn av hai. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Ha-ha. Kondolerer til tanten og onkelen din til førstnevnte, og genialt til sistnevnte. Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 http://www.spaceworld.no/fallout-new-vegas-collectors-edition-pc/ Ta pengane mine, NO! Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 DU BRUKER 5 LINJER JERKOFF Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 DU BRUKER 5 LINJER JERKOFF Si meg... Har du vurdert å søke hjelp for problemet ditt? Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Er det imba med Portal Soundboard eller er jeg sær? Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 DU BRUKER 5 LINJER JERKOFF Si meg... Har du vurdert å søke hjelp for problemet ditt? Har fått hjelp for problemet mitt Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 DU BRUKER 5 LINJER JERKOFF Lol, det stemmer faktisk. *fiksepå* Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Har fått hjelp for problemet mitt Det er bra. Jeg var en liten stund redd for at vi måtte starte innsamlingsaksjon for å samle inn penger til et nytt tastatur med fungerende caps lock-knapp til deg. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Har fått hjelp for problemet mitt Det er bra. Jeg var en liten stund redd for at vi måtte starte innsamlingsaksjon for å samle inn penger til et nytt tastatur med fungerende caps lock-knapp til deg. HVA FEILER DET CAPSLOCKEN MIN? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 dET VIRKER SOM DEN HAR HENGT SEG OPP. vILLE BARE SI FRA. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Jeg husker godt avataren til Epletyv. Bare det du husker? Har aldri skrevet noe med ham/henne. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 @Glimti: Jeg slutta der rett og slett fordi jeg mistet interessen. Moroa forsvant sammen med "veteranene" siden Latias sitt hærverk i den gamle, gode tråden. Vi får bare henge her istedenfor da. Jepp, interessen min har også forsvunnet. Men jeg hang der lengst da. Har hengt her før så det går fint ann å gjenoppta det. Er uansett mest i Politikk og samfunn da. Ja, du "vant" vel når det gjelder akkurat det. Det burde du virkelig gjenoppta. Er litt gøy her av og til. Pleier å lese mer enn jeg skriver her da, men hadde du begynt å skrive her så hadde jeg sikkert postet litt flere innlegg her selv. Henger ikke så mye i Politikk og Samfunn siden det ikke er så mange emner der som opptar meg. Hva skulle jeg gjenoppta det for når det bare er fortisser og bimboer igjenn der? Finnes jo mange andre tråder å henge i som unnskyldningstråden og jeg har aldri-tråden. I tillegg til denne da, men jeg er langt ifra så aktiv her som jeg var før. Vet du ikke er mye i Politikk og samfunn nei, men folk har jo forskjellige interesser. Selv har jeg feks. aldri vært innom WOW, men der er jo du dagelig har jeg sett. Lenke til kommentar
Balli Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 DU BRUKER 5 LINJER JERKOFF sier du ? >_> Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg